(W drodze do dormu)
Ja& wybaczcie mi,nie zwróciłam uwagi na godzinę.
Mari& nie martw się, to nie twoja wina ,my też mogłyśmy zobaczyć na telefony i godzinę sprawdzić.
Dori& ważne abyśmy jak najszybciej wróciły do dormu i poszły spać.
Ja& racja.
(Po upływie paru minut ,już w dormu)
Mari& dobranoc wam życzę.
Ja& ale najpierw się pszebierzmy może?
Dori& no,ale na zapas ja też mówię dobranoc.
Ja& dobranoc.
Każda z nas poszła się przebrać i bez słowa zasnełyśmy.
Budzik& pibip pibip pibip x3 .
Ja& o rety już 23:00.
Wstałam szybko z łużka i chciałam wyjść po dziewczyny ,lecz one już na mnie czekały.
Mari& znowu ostatnia 😆. (Skierowane do mnie)
Ja& no niestety.
Dori& ruszmy się bo już czas.
Wyszłyśmy z domu i poleciałyśmy do drzewa.
Zaczełyśmy mówić i rozbić to co w ostatnie dni .
Po ukończeniu całej przysięgi (poraz kolejny😒) wróciłam razem z unnie do dormu.
Mari& i znowu możemy źe pogadać o tm razem o 2 w nocy.
Dori& tak, racja.
Ja& a co do rozmawiania to nie sądzicie, że trochę chamsko zostawiłyśmy chłopaków bez żadnego sensownego wytłumaczenia w skateparku?,no wiecie to nie było stosowne i grzeczne.
Mari& Masz rację młoda.
Dori& no,jutro trzeba iść do nich po pracy w wytwórni i im wytłumaczyć ,tylko nie do końca prawdę .
Ja& coś wymyślimy,a teraz chodźcie spać bo trzeba jutro wstać o 10:30 by jechać do wytwórni.
Unnie& racja,dobranoc.
Ja& dobranoc😊.
Poszłam do pokoju lecz nie mogłam usnąć, mimo ,żebyłam trochę zmęczona.
Chodziłam po pokoju,kładłam się na łużku w każdą stronę ,ale nic nie działało, więc postanowiłam, że się przelecę do dormu BTS i spowrotem.Przebrałam się i wyleciałam z pokoju, a potem z domu, oczywiście bardzo cicho by nie zbudzić dziewczyn.
Leciałam szybko ,bo na ulicy i tak pisze nikogo nie było .
Gdy doleciałma do dormu bangtanów i miałam już wracać naszła mnie dziwna ochota na zobaczenie czy wszyscy śpią, a ,że była dopiero 3 w nocy to zdecydowałam się sprawdzić ,a że u każdego było okno miałam ułatwione zadanie.
Przez okna zaglądałam po kolei i wyszło na to ,że zaczęłam od pokoju Jina a prawie zakończyłam na pokoju V.
Kiedy miałam już zaglądać do pokoju ciastka usłyszałam śliczny śpiew.
Bardzo mnie to zastanowiło ,iż oni spali .
Zerkłam ostrożnie do pokoju Jungkooka i już wiedziałam z kąd dobiega ten śpiew , to był kook śpiewał "Paper Heart,, Tori Kelly oraz leżał na łużku.
Znałam ją dobrze z powodu ,iż była ona jedną z moich ulubionych piosenek i ciastka wsumie również.
Tak na marginesie to nasze ulubione piosenki są w większości takie same.
Słuchałam jak śpiewa z wielką przyjemnością,radością i uśmiechem na twarzy 😏.
Byłam zadowolona chociaż nie wiem do końca z czego ,bo tylko słyszałam jak mój oppa śpiewa i nic więcej.
Po momęcie zastanowienia postanowiłam zerknąć ponownie przez okno do pokoju ciastka.
On nadal śpiewał i chyba rozmyślał nad czymś wpatrując się w jakiś plakat lub zdjęcie.
Byłam bardzo zaciekawiona kto jest na tym zdjęciu,lecz nie miałam jak to sprawdzić.
Popatrzyłam troche na mojego uroczego idola i postanowiłam wracać bo byłam już zmęczona całkowicie i zmstrasznie mi się ziewało .
Po drodze nadal myślałam o tym co słyszałam o widziałam, ponieważ nie dawało mi to spokoju.
Po powrocie do dormu i do pokoju przebrałam się ponownie w piżame pikachu i poszłam spać gdzieś o 3:30.
CZYTASZ
(BTS) Love of the famous vampire
FanfictionBochaterowie TDM, głównie Tori, Bts, głównie Jungkook. Trzy dziewczyny które są wampirami spełniają swoje marzenie w Seulu .