(Ćwiczyłam sobie w moim pokoju,bo do sali ćwiczeniowej nie chciało mi się iść.)
Po jakichś piętnastu minutach zadzwonił mój telefon.
Zerkłam na wyświetlacz i zobaczyłam, że dzwoni do mnie Suga.
Ja& halo.
Suga& hej Tori ,chciałem Cię poinformować o godzinie wyjścia do kina.
Ja& a więc słucham.
Suga& do kina jedziemy na 16:00 ,czyli za 20 minut,a przyjedziemy po was za 15 minut ,no chyba ,że się nie wyrobicie .
Ja& nie, dobrze wyrobimy się, ale mam rozumieć, że zarezerwowaliście już jakiś film skoro mamy tam być na 16:00.
Sug& tak ,wybacz, ale postanowiliśmy, że tak będzie najlepiej ,ale następnym razem ty wybierasz film .
Ja& dobrze,a masz adres jak byś nie wiedział to kwiatowa 13A.
Suga& dobrze,a więc ja Ci już nie zabieram czasu ,do zobaczenia za 15 minut.
Ja& papa.
Po zakończeniu rozmowy z cukrem poleciała jak potrafiłam najszybciej do pokoju Dori.
Ja& wybacz ,że tak bez pukania Dori ale ,Suga dzwonił, że będą po nas za 15 minut ,iż na 16:00 mamy film ,więc ubieraj się i maluj.
Dori& dobra jak będziesz ty też ubrana to przyjdź ti Cię umaluje.
Ja& dobrze.
Wyleciała z pokoju unnie i wleciałam do pokoju Mari.
Ja& sorki ,że bez kultury ,a Suga dzwonił, że za 15 minut po nas będą bo na 16:00 mamy seans.
Mari& dobrze, a więc już się szykuje i za 15 minut widzimy się na dole .
Ja& ok.
Ponownie wleciałam z pokoju i wleciałam tym razem do swojego .
Ubrałam się ,zaliczyłam toaletę i zostało mi 6 minut,więc pędem poleciała do Dori by mnie umalowałam.
Ja& puk puk.
Dori& wchodź.
Ja& gotowa?
Dori& tak, Ty widzę prawie ,ale siadam zaraz będziesz na 100% gotowa.
Usiadłam a sister przystąpiła do pracy.
Ja& ładnie się umalowałaś.Dori& dzięki, ale się nie ruszaj ,bo wyjade ci z ejlajnerem poza powieke i bok oka .
Ja& ok.
Po chwili.
Dori& gotowe.Ja& ślicznie, z resztą jak zawsze.
Dori& ładnemu we wszystkim ładnie.
Ja& hm dzięki.
Dori& nie ma za co.
Ja& dobrze teraz chodź bo za 3/4 minuty będą chłopaki.
Dori& wpożądku.
Zeszłyśmy na dół do przedpokoju gdzie czekała na nas Mari.
Mari& ślicznie wyglądacie.
Ja& wszystkie ładnie wyglądamy.
Dori& racja.
Mari& jestem z siebie dumna ,bo dziś wyjątkowo ładnie wyszedł mi mak-up.
CZYTASZ
(BTS) Love of the famous vampire
FanfictionBochaterowie TDM, głównie Tori, Bts, głównie Jungkook. Trzy dziewczyny które są wampirami spełniają swoje marzenie w Seulu .