#69

324 18 1
                                    

Po chwili gdzie nasza nowa para się przytulała A my wszyscy byliśmy szczerze szczęśliwi razem z nimi Rap monsterowi zeszło się na odwagę.
Rap monster podszedł do Dori.
Dori była trochę zdziwiona jak i wystraszona.
Rap monster& Dori jak już jesteśmy przy tym temacie ,to chciał bym Ci coś powiedzieć oraz o coś spytać?
Dori& słucham. Niepewnie odpowiedziała z wyraźnym stresem w oczach.
Rap monster& osobiście znamy się krótko,ale od kąd zobaczyłem twoją śliczną twarz na ekranie, najzwyczajniej zakochałem się w tobie ,w momęcie gdy się pocałowaliśmy poczułem coś czego jeszcze nigdy nie czułem, a wiec Dori czy ucznisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną?
Dori& o jej, zaskoczyłeś mnie ,ale jasne ,że tak,nie wiesz jak długo czekałam na to pytanie.😆
Rap Mon był w bardzo miłym szoku ,lecz tym razem nas wszystkich również to uszczęśliwiło .
Rap Mon z pocałował Dori poczym uśmiechnął się i ją przytulił to były mega urocze.
Op.Dori
Kiedy Mon wyznał mi co do mnie czuje i zadał mi to jedno proste pytanie ,myślałam, że to sen ,jednak uświadomiłam sobie ,że to zapiekne by mogło by być nieprawdziwe , a więc zgodziłam się odrazu ,bez jakiej kolwiek chwili zastanowienia.
Moje marzenie stało się rzeczywistością.

Jin& a więc mamy dwie piękne pary w jeden dzień, dobey wynik.
Jimin& zaraz mogą być trzy😎.
Suga & co?
Jimin& nic,nic,nic😎.

Jungkook& gratulujemy wam z całego serca i trzymamy za was bardzo kciuki.
Ja& tak ,na pewno będziecie szczęśliwi razem .

Suga& to jeszcze Tori sobie kogoś musi znaleźć. ☺
Ja& na to wygląda ☺.
J-hope& wiecie, że będziecie musieli oświadczyć to przed naszymi fanami.
Dr,Rm,Mr,V& wiemy ☺.
Cała czwórka była w motylkach,co chwilę się przytulali lub trzymali za ręce, to było takie urocze ,aż nieraz za bardzo.
Było mi smutno z tego powodu ,że dziewczyny były w swoim wymarzonym związku, a ja byłam nadal pogrążona w samotności.
Mimo to cieszyłam się ze szczęścia przyjaciółek, w sumie gdy one są szczęśliwe to ja również.
Jin& a więc co robimy?
Ja& Suga jeśli chodzi o mnie to miałam plany napisać z tobą dziś piosenkę.
Suga& bardzo dobry pomysł, też o tym myślałem.
Ja& a więc?
Suga& chodź do mojej pracowni.
Ja& dobrze,chodźmy.
Dori& Rap może pójdziemy na spacer?
Rap monster& dobrze kochanie.
V& my też pójdziemy?
Mari& oczywiście.
V& kochanie poczekaj chwilkę muszę powiedzieć coś Tori.
Mari& jasne ,będę czekać przed dormem.
V& za chwileczkę wrócę.
V podszedł do mnie.
Ja& słucham Cię?
V& chciałem powiedzieć ci, że i tak Cię po cichu kocham 😉.
Ja& hm, spodziewałam się tego,a teraz pędź do swojej ukochanej.
V& dobrze, kruliczku.
W tamtym momęcie trohe czułam jak bym przyczyniła się do zdrady V ,ale nie brałam tego do siebie ,nie przecież byli parą i Mari była szczęśliwa.
Tae wrócił do Mari, Dori i Mon poszli na spacer, A ja podążyłam za Sugą do jego pracowni.
Suga& dobrze się złożyło, że mamy dwie pary, nie sądzisz?
Ja& tak, cieszę się razem z nimi.
Suga& ja też, ale szczerze mówiąc szkoda mi ,że ja nie mam dziewczyny ,chociaż bardzo podoba mi się jedna śliczna istotna.
Ja& hm,napewno znajdziesz sobie kogoś godnego ciebie😊.
Suga& mam nadzieję.
Weszliśmy do pracowni, byłam zaskoczona bo była bardzo w moim stylu.

 Weszliśmy do pracowni, byłam zaskoczona bo była bardzo w moim stylu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ja& wow.
Suga& coś, nie tak?
Ja& nie wszystko wpożądku tylko chodzi o to ,że jestem zdziwiona stylem twojej pracowni.
Suga& dla czego?
Ja& bo jest bardzo w moim stylu.
Suga& wiem.
Ja& jak to?
Suga& urzadziłem tą pracownię z myślą o tobie i wzorując się na twoim stylu.
Ja& to miło, ale czemu akurat na moim stylu ,przecież twój styl jest leprzy niż mój.
Suga& nie prawda.
Ja& prawda.
Suga& może zabierzmy się za pisanie piosenki?
Ja& dobry pomysł.
Zaczęliśmy pisać piosenkę której pisanie zajęło nam jakąś godzinę, przy tworzeniu było bardzo śmiesznie z wielu powodów.
(Po napisaniu ostatniego słowa)
Ja& koniec,brawo my.
Suga& brawo,wyszła nam światnie .
Ja& świetni ludzie to świetna piosenka😊.
Suga& tak ,masz rację.
W pewnym momęcie upadł mi długopis i kiedy chciałam go podnieść, Suga również chciał go podnieść i wyszło na to ,że zamiast podniesienia długopisu zderzyliśmy się głowami i w pewnym momęcie spojrzeliśmy sobie prosto w oczy.
Suga& wow.
Ja& co?
Suga& rzeczywiście masz piękne oczy.
Zarumieniłam się i spuściłam wzrok.
Suga usiadł na kanapie.
Suga& Tori muszę Ci coś powiedzieć.
Spojrzałam na niego ,a on złapał mnie za dłoń i spojżał prosto w oczy.
Byłam w wielkim szoku.
Suga& Tori trudno mi się do tego przyznać, ale znamy się jakiś czas ,lecz od momentu gdy Cię ujżałem myślę tylko o tobie ,śni mi się po nocach jak się słodko śmiejesz i uśmiechasz, nie mogę dłużej udawać, nie zwarzam na twoje uczucia ,bo nie sądzę, że odwzajemnisz moje i wiem ,że nie jestem cię nie godzien ,ale chcę ci powiedzieć, że... kocham Cię ,najbardziej na świecie, nie pytam czy chcesz zostać moją dziewczyną bo wiem ,że i tak się nie zgodzisz ,ale chcę byś wiedziała o moich uczuciach.
Suga wstał i chciał odejść lecz ja złapałam go za dłoń i przytuliłam .
Najpierw był w szoku ,ale po momoęciku uśmiechnął się.
Ja& powiem coś co nie do końca Cię ucieszy.
Gdyby moje serce mogło podzielić się na cztery równe części jedna część wybrała by Ciebie ,ale niestety nie da się tak ,ja Cię kocham jako przyjaciela ,ale jesteś moim ulubionym raperem i zostaniesz do końca życia, znajdziesz sobie dziewczynę która będzie Cię godna , życzę Ci jak najlepiej i nie chcę byś przezemnie cierpiał.
Suga& nie smuce się dopóki będziesz blisko mnie i będziesz mnie przytulać, chcę byś była szczęśliwa nic innego mi nie trzeba, najważniejsze dla mnie jest twoje szczęście.
Ja& cieszę się, że tak mówisz i mam nadzieję, że Ty również znajdziesz całkowite szczęście ☺.
Suga& schodzimy?
Ja& nie,jeszcze chce Cię poprzytulać ,wiesz nie często spotyka się króla podziemi😆hihi.
Suga& masz rację 😏.
Poprzytulaliśmy się z pewnością iż nasza przyjaźń przetrwa bardzo długo.
Miałam nadzieję, że Suga znajdzie sobie dziewczynę która pokocha go tak jak ja kocham Jungkooka i ,że będą szczęśliwi.

(BTS) Love of the famous vampireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz