Ja& Jimin nie chcesz jeść?
Jimin& nie.
Ja& napewno?
Jimin& tak napewno.
Ja& no dobrze, pytam się z grzeczności bo doborze mi się siedzi .
Hihi... masz jesteś miękki xd😁.
Jimin& cieszę się haha...lol .
V& dobra wszyscy zjedli .
Oprócz Jimina?
My& tak.
Bts& tak.
Jimin& nie xd .
V& ok.
Dori& a więc teraz co robimy?
Jungkook& jest 14:15 więc może chodźmy na film do nas do dormu ,dziś miał być jakiś ciekawy, jakaś komedia romantyczna chyba.
Jin& jak dla mnie świetny pomysł.
A wy jak sądzicie chłopaki?
Bts& tak.
Dori,Mari& tak jak dla nas to też dobry pomysł.
Ja& mi też pasuje, więc postanowione , idziemy na film .
Wyszliśmy z restauracji i udaliśmy się do dormu naszych biasów .
Ja& Jimin ,nie jesteś głodny?
Jimin& nim wyszliśmy wziąłem sobie na wynos więc zjem jak będziemy oglądać film.
Ja& dobrze ,bo nie chcę byś przezemnie chodził głodny.
Jimin& to miło, że się o mnie martwisz, ale to nie twoja wina, a teraz już choć bo ich nie dogonimy ,no chyba ,że specjalnie mnie tak spowalniasz?😎
Ja& masz rację, już chodźmy lepiej.😓
Jimin& ahh... ale ona słodka jak się tak denerwuje (myśli)😎.
Dogoniliśmy resztę oraz doszliśmy do dormu bts.
Weszliśmy do środka i zdjeliśmy buty .
Ja& teraz do salonu tak?
Rap monster& nie ,do pokoju kinowego .
Mari& ,że gdzie ?
Rap monster& do pokoju kinowego, wy takiego nie macie?
My& nie.
Rap monster& my mamy ,no wiecie oglądamy tam często filmy .
My& aha ,no tak.
W pokoju kinowym było sporo materaców ,poduszek i 2 kanapy stały pszy samej ścianie.
Kiedy weszliśmy do środka ujżeliśmy wielki telewizor prawie na całą ścianę i wielkie 4 głośniki.
Byłam zaskoczona ilością i wielkością tego wszystkiego ,ale cóż ,kto bogatemu zabroni.
Tae włączył telewizor i do filmu zostało jeszcze 15 minut .
Jin& jak mamy jeszcze trochę czasu to ja pójdę po popcorn.
My& dobrze.
J-hop& pójdę z tobą.
Jin& ok.
Chłopcy wyszli A cała nasza ósemka zastała w ciszy,siedząc na kanałach .(od prawej strony Jimin,V,Jungkook,Rap monster,Suga,ja,Dori,Mati.)
Lecz po hwili Dori musiała się pochwalić za mnie .
Dori& a wiecie ,że Tori ma czterech wielbicieli?
Chłopaki& to fajnie?
V& właśnie miałem się pytać czy u was coś nowego.
Dori& no i nas nic ,ale i Tori nieźle się dzieje .
Ja& przesadzasz, co prawda zawsze chciałam dostać takie duże misie i takie śliczne bukiety no ale to nie znaczy ,że aż tak dobrze to znaczy.
Mari& no nie,ale te karteczki mówią same za siebie.
Ja& wsumie.
Jungkook& jakie karteczki?
Dori& no bo przy takich 2 wielkich misiach i 2 ślicznych bukietach były 4 karteczki ,na których były bardzo ciekawe ,rzeczy napisane.
Jimin& A jakie?
Mari& powiem wam jak tam pisało zapisałam sobie.
Na pierwszej było tak cytuję "Mam nadzieję, że ten miś przegoni ci wszystkie smutki ,zapomnisz o tragicznych chwilach oraz będziesz cały czas radosna i uśmiechnięta,,
Rap monster& wow ,ktoś, rzeczywiście musi się o Ciebie Tori troszczyć.
Ja& no na to wygląda.
Jungkook& A podobał Ci się ten prezent?
Ja& tak uważam, że był bardzo uroczy i myślę, że będę często przytulać tego misia jak będę smutna lub zła.☺
Jungkook& jest, podoba się jej (myśli ) .😊.
Mari& słuchajcie co było na 2 cytuję "nie chcę byś przestała robić to co kochasz i mam nadzieję, że ten miś będzie strażnikiem twojej pasji i marzeń,,
Dori& to było bardzo słodkie i takie z sercem.
Ten ktoś napewno komponuje ,no bo w tym jest taka dusz artystyczna i ja coś o tym wiem.
Suga& ten miś też Ci się podobał?
Ja& tak tego misia będę przytulać gdy nie będę miała sił na nić i nie będę miała weny .
Pewnie z oby dwoma będę rozmawiać mu nawet na nich spać, w sumie są wielkie .
Suga& to dobrze, że Ci się podobały, napewno osoby które Ci to dały były by szczęśliwe z tego co powiedziałaś.
[Jest podoba się jej (myśli )].
CZYTASZ
(BTS) Love of the famous vampire
FanficBochaterowie TDM, głównie Tori, Bts, głównie Jungkook. Trzy dziewczyny które są wampirami spełniają swoje marzenie w Seulu .