#48

396 23 1
                                    

Usiedliśmy na kanapie przed telewizorem .
Jungkook& co oglądamy?
V& spytajmy gości,  co chcecie oglądać?
Dori& niech młoda wybierze, wsumie teraz wypada jej kolej wybierania filmu.
Jin& na jakiej podstawie?
Mari& i nas co wekend lub w wolnym czasie ,mniej więcej o tej porze oglądamy jakiś fil, a że się często nie zgadzamy to mamy kolejność w której wybieramy filmy.
Suga& dobre,  u nas też trzeba to zastosować.
Rap monster& racja przydało by się.
Jimin& w takim razie Tori wybieraj.
Ja& fajnie było by obejrzeć jakiś horror, o może "Come Little Children,,?
J-hope& A nie było takiej piosenki?
Dori& była, ale film też jest .
Suga& fajnie, a więc poszukajmy tego na necie i oglądajmy.
Ja& na cda powinno być.
Jin& wziął pilota i wpisał tytuł na cda i rzeczywiscie był cały horror.
Mari& jejku trwa całe dwie godziny .
Ja& tak , a ile miał by trwać film który ja wybieram , przecież ja zawsze wybieram długie.
Dori& tak ale jest już 21:15 .
Ja& no i co , posiedzimy sobie do północy, a gwarantuje wam ,że przy tym filmie nie uśniecie szybko.
Jimin& to super, ale jak ma być do późna , to może weźmy się umyjmy i pszebierzmy w piżamy, by potem odrazu iść spać.
Jungkook& dobry pomysł.
Dori& tak ,dobry pomysł, a więc spotkamy się tu za jakieś 15 minut.
Rap monster& ok.
W pewnej chwili Jin podszedł do nas z ręcznikami.
Jin& tutaj macie ręczniki, nie wiedzieliśmy czy brałyście więc wam naszykowaliśmy.
Ja& a wiedziałam, że czegoś nie wzięłam, dziękujemy Jin.
Jin& nie ma za co, mam również nadzieję, że nie przeszkadzają wam ,że są różowe.
Dori& jesteśmy dziewczynami ,więc nie.
Ja& właściwie to parę lat temu był to mój ulubiony kolor .
Jin& w takim razie cieszę się, a teraz lecę się myć.
My& dobrze.
Wszyscy rozeszliśmy się po pokojach .
Ja naszykowałam sobie wszystkie płyny, kremy , pastę , szczoteczke i takie tam ,oraz oczywiście piżame.
Po wejściu do łazienki i ogarnieciu jaka jest duża, umyłam się nasmarowałam kremem i wykonałam wszystkie czynności wykonywane przezemnie po kąpieli.
Gdy już byłam czysta i pachnąca ,zeszłam na dół ,bo już był na to czas.
Dziewczyny siedziały na kanapie , a chłopaków gdzieś wcięło.
Usiadłam koło Dori.
Ja& ale żeśmy się dobrały stylowo.
Mari& ja teraz się zastanawiam czy między nami nie ma jakiegoś pokrewieństwa.
Dori& ja też,  chociaż wszystko możliwe, wsumie pochodzimy od jednej małpy.
Po tym zdaniu z podkreśleniem na małpa, wybuchłyśmy śmiechem.
Mari& ććć... chłopaki idą.
Dori& ciekawie wyglądają bez makijażu prawda?
Ja& słodziaśnie i mesko zarazem.
Mari& yhmm...😄
V& wy się specjalnie ubieracie w podobne ciuchy czy co?
Ja& mówiąc szczerze to same pewnie tego nie wiemy.
Suga& 😄hm..., teraz siadajcie i zaczynamy oglądać.
Wszyscy& ok.

Jimin& ja siedzę koło ślicznotki?😆My& kogo?Jimin& Tori to ślicznotka , tak na nią mówię

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jimin& ja siedzę koło ślicznotki?😆
My& kogo?
Jimin& Tori to ślicznotka , tak na nią mówię.😏
Ja& czemu akurat tak?
Jimin& jesteś ślicznotką i to dla tego ,logiczne kochana.😆
Ja& rozumiem ,że powinnam podziękować?😒
Jimin& nie musisz. ☺
Ja& cudownie.
Kiedy Jimin siedział koło mnie Suga chamsko wszedł między mnie a Jimina (Bogu dzięki xd).
Nie miałam nic przeciwko temu by siedzieć koło ChimChima ,ale domyśliłam się, że miał nadzieję, iż będę się bać i do niego przytulać.
Jimin& hyung ej...😡.
Suga& no co?,siedzisz to siedź nie marudź 😏.
Zaśmaiałam się cicho.
Miałam usiądź z dziewczynami koło siebie ,a wyszło, że siedziałam między Sugą A Kookiem.

Zanim zaczęliśmy oglądać film Jin przyniósł popcorn.
Jin& już możemy zaczynać oglądać film.
Rap momster& jak będziecie się dziewczyny bać, to my siedzimy obok , więc zawsze możecie się przytulić.
Dori& nam to nie grozi,jesteśmy odważne.
Rap monster& nie wątpię, ale mówię jak by co.
Mari& dzięki.
Zaczął się film.
Moim zdaniem nie był straszny bardzo , no może to przez to ,że ja boję się nie wielu rzeczy .
Jedyny momęt który mnie lekko przestraszył był momęt gdy zakrwawione dziecko zagryzło szczeniaczka a potem dużego psa.
Dosłownie zagryzło, chociaż nie tyle co przestraszyło mnie to ,lecz bardziej obrzydziło i zasmuciło.
Szkoda nam wszystkim było tego szczeniaczka ,ale to był horror i film ,więc musieli zrobić scenę z napięciem i z klimatem.
Mówiąc szczerze nie był to taki straszny film,chociaż chłopaków trochę w niektórych monetach zaatakował lekki strach ,lecz poza tym nie było jakoś specjalnie strasznie.
Po zakończeniu filmu było koło północy.
Pożegnaliśmy się , życzyliśmy miłej nocy i poszliśmy wszyscy do pokoi spać.
Nie byłam przyzwyczajony ,po pierwsze siedzieć do takiej późnej godziny , a po drugie spania o tej porze, więc by się nie nudzić postanowiłam przed snem potańczyć i doczekać do tej pierwszej w nocy.
Włożyłam słuchawki do uszu i włączyłam muzykę, a dokładnie to miks piosenek K-poop-owych.
Większość była właśnie bts .
Lubiłam tańczyć do miksów z tego powodu ,iż sprawdzałam się czy umiem w obojętnie jakim momęcie piosenki zatańczyć kawałek układu.
Po zakończeniu pierwszego miksu ,usłyszałam klaskanie .
Odwróciła się i zobaczyłam Jimina.
Ja& co Ty tu robisz?
Jimin& patrzę .
Ja& ale z kąd wiedziałeś,że tu jestem?
Jimin& V nam mówił,  Tak jak miał ,a z resztą usłyszałem jakieś kroki ,więc postanowiłem sprawdzić.
Ja& ok, zobaczyłeś a teraz żegnam.
Jimin& ale czemu ,mi się nie śpieszy.
Ja& ale mi się śpieszy, więc jak to mówi Dori spadaj z tąd kolego.
Jimin& co tak niegrzecznie ?
Przecież ja Ci nie przeszkadzam , tańcz sobie a ja popatrze .
Ja& nie potrzebuje widowni.
Jimin& a więc w takim razie potańcze z tobą.
Ja& o nie ,dzięki, ale nie potrzebuje nikogo w tym momęcie i w tym pomieszczeniu .
Wypchnęłam Chima za drzwi.
Jimin& ale...
Ja& dobranoc oppa.
Jimin& doranoc Tori.
Jimin zmarnowany poszed do siebie.
Wiem ,że to nie było grzeczne z mojej strony ,lecz nie miałam ochoty o tej porze z kim kolwiek spędzać czas i wogule przebywać w tym samym pomieszczeniu.
Po Incydencie z Jiminem, postanowiłam iść spać i już nie tańczyć, z powodu tego ,że już mi się ziewało i byłam zmęczona , a z resztą była już pora na to by spać.
A więc położyłam się na dużym łóżku, przykryłam kołdrą , zamkałam oczy i najzwyczajniej w świecie poszłam spać i zaczęłam śnić o rozmaitych i świetnych rzeczach i zdarzeniach.

(BTS) Love of the famous vampireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz