#67

340 23 0
                                    

Jadąc zapytał.
Ja& czy możesz podnieść nas pod dorm?
V& oczywiście, że mogę, nawet muszę .
Pojechaliśmy do naszego dormu.
Kiedy byliśmy już na miejscu V zapytał.
V& może wam w czymś Jeszcze pomogę.
Dori& nie ,dziękujemy ci bardzo i tak dużo mam pomogłeś.
V& w takim razie do zobaczenia jutro moja dziewczyno ,Dori i moja niedoszła dziewczyno.
My& tak,pa.
Ja& a i Tae.
V& tak, Tori?
Ja& dziękuję Ci za wspaniałą randkę😉.
V& hm, nie ma za co Ci jutra Tori.
Ja& tak,papa .
V odjechał A my weszłyśmy do dormu.
Dori& kochana teraz idziesz się obmyć i spać, musisz dużo wypoczywać.
Mari& tak wiem wiem, nie jestem małym dzieckiem.
Ja& ale czujemy się za Ciebie odpowiedzialne.
Mari& ok,ok, rozumiem.
Ja& choć pomogę Ci dojść do łazienki.
Wampir kiedy złamie sobie kończyne regeneruje się dwa razy szybciej niż u normalnego człowieka lecz wampir nie może latać, i to jest tego wadą.
Pomogłam Mari dojść doazienki A ona potem dała sobie już sama radę.
Dori również poszła się myć i spać z tego powodu, iż była również zmęczona tym dniem .
Ja miałam również dosyć wrażeń jak na jeden dzień a więc tak jak moje sistersy poszłam się umyć,przebrałam się w piżame i poszłam spać .

Następnego dnia obudziłam się nawet późno, to znaczy puźno jak można 10 tak nazwać.
Odrazu wstałam z łużka i w piżamie popędziłam do Mari zobaczyć jak się czuje.
Wyszłam z pokoju i po chwili weszłam do Mari.
Ja& hej siostrzyczko jak się czujesz?
Mari& cześć ,już wiele lepiej, dziękuję, powiem Ci ,że myślę, iż jutro mogli by zdjąć mi gips.
Ja& hm..., nie wątpię, ale pamiętasz, że Tae dziś ma do Ciebie przyjść?
Mari& tak pamiętam,a jak już jesteśmy przy jego temacie to możesz mi wyjaśnić proszę,czemu nie powiedziałaś nam, że to z V się umówiłaś ?
Ja& nie pytałyście z kim , a więc nie miałam, a z resztą nie chciałam Cię urazić.
Wiem ,że bardzo do lubisz.
Mari& miło, że o mnie pamiętasz, ale mam jeszcze jedno pytanie.
Ja& tak?
Mari& wczoraj między wami coś zaszło?
Ja& nie no coś Ty,nie.
Mari& wiesz ,że nie umiesz kłamać.
Ja& oj, wiem wiem .
Mari& a więc powiedz.
Ja& no dobrze, wczoraj po parku rozrywki pojechaliśmy do dormu chłopców i okazało się, że reszta przyjdzie za jakąś godzinę i pół, a więc byliśmy sami , V poprosił bym poszła z nim do jego pokoju ,a więc poszłam i potem zamknął drzwi i kazał mi usiąść na łużku, wystraszyłam się, a on się do mnie coraz bardziej zbliżał A więc miałam różne myśli,kiedy był już bardzo blizako przytulił mnie a ja nie dość, że byłam w szoku ,to w dodatku rozpłakałam się , a on po chwili przeprosin ,że nie chciał mi nic zrobić i nie był by w stanie mnie skrzywdzić, powiedział, wsuemie to wyznał, że mu się podobam i ,że mnie kocha.
Byłam w szoku ,ale powiedziałam ,iż nie czuję do niego tak mocnego słowa kocham ,a więc prowadziłam mu by spróbował z tobą, no bo jesteśmy podobna tylko Ty jesteś spokojniesza .
On na to ,powiedział, że spróbuję .

Nie mówiłam Mari o tym ,że V będzie o mnie mimo to cały czas pamiętał i kochał, bo wiedziałam, że mimo to ,że mogą być razem Tae będzie nadal czuł coś do mnie.
Ja& koniec .
Mari& wow.
Ja& ale nie mówiłam ci bo myślałam, że będzie ci bardzo przykro.
Mari& na początku twojej histori owszem było mi troszeczkę przykro ,ale teraz już nie jest,wręcz jestem ci wdzięczna ,iż to dzięki tobie moje marzenie może się spełnić.
Pezytuliła mnie mocno .
Ja& cieszę się, że mogłam Ci pomóc.
Mari& jeszcze raz dziękuję 😆.
Ja& nie ma za co kochana.
W pewnym momęcie wleciała do nas Dori.
Dori& Tori twój wujo dzwoni.
Ja& wujo Drakula?
Dori& tak.
Dori położyła komputer na łużku Mari.
Rozmowa przez mesenger rozpoczęta.
Ja& witaj wuju, nie wiesz jak się za tobą stęskniłam.
Dziewczyny& dzień dobry.
Wujek D.& witajcie dziewczynki, ja też bardzo się za tobą stęskniłem kochanie , jak idzie wam kariera?
Ja& dobrze,dziękuję.
Wujek D.& widziałem razem z ciocią wasze piosenki ,są świetne .
My& dzieujemy.
Ja& cieszę się, że się wam podobają.
Wujek D.& dobrze , a więc dziewczynki dzwonią by wam pogratulować stania się już w 100% wampirem i mam dla Was wiadomość.
My& dziękujemy.
Ja& jaka to wiadomość?
Wujek D.& nie mówiliśmy wam o jednej sprawie ,a mianowicie o mocy .
Ja& jakiej mocy?
Wujek D.& już wam wyjaśniam, wampir sdający się w pełni wampirem dostaje trzy moce .
Ja& naprawdę?, myślałam, że możliwość mienia mocy jest tylko w 100 leciu rzycia .
Wujek D.& nie kochanie, moce dostaje się szybciej ,a mianowicie tak jak powiedziałem .
Dori& a kiedy możemy się spodziewać odkrycia tych mocy?
Wujek D.& w każdej chwili, mogłyście odziedziczyć je po rodzicach ,w sumie przy narodzinach na parę dni na skurze pojawiały się napisy jakie to będą moce, a więc zapytajcie rodziców, w twoim przypadku Tori mogę ci powiedzieć bo wiem.
Ja& tak ,tak,proszę😄.
Wujek D.& A więc twoja pierwsza moc to unoszenie przedmiotów, zapalanie i teleportacja.
Ja& WOW,wuju ale powiedz mi proszę jak mam to zrobić?
Wujek D.& co do unoszenia przedmiotów to wystarczy ,że wskazującym palcem zakreślisz w powietrzu dwa kręgi i skupisz uwagę na przedmiocie lub na tym co chcesz unieść.
Ja& spróbuję.
Zrobiłam tak jak mówił mój wujek i uniosłam wazon i odłożyłam go na miejsce .
My& wow.
Wujek D.& fajnie prawda?
Ja& tak super, jak działają kolejne moce?
Wujek D.& co do zapalania to musisz dwa razy patryknąć a palce i powstanie płomyk na twojej dłoni lub nad palcem wskazującym, zależy jak mocno pstrykniesz.
Ja& ok ,spróbuję.
Pstrykłam dwa razy w palce i malutki płomyk ukazał się nad moim palcem .
Ja& wow super.
Mari& ja też tak chce.
Ja& wasze moce też będą napewno super.
Dori& miejmy nadzieję.
Ja& dobrze wuju proszę następną.
Wujek D.& a więc ostatnia moc działa tak ,że, musisz zamknąć oczy wyobrazić sobie miejsce gdzie hcesz się znaleźć i wypowiedzieć je na głos.
Oczywiście jak chcesz zabrać kogoś ze sobą to wystarczy ,że złapiesz tą osobę, albo te osoby za ręke/ce.
Ja& o to zamomęt będę u Ciebie.
Wujek D.& a więc proszę.
Bum w mgnieniu oka byłam razem z wujem.
Ja& witaj wuju .
Wujek D.& witaj kochanie hm, fajne te moce prawda?
Ja& bardzo.
Wujek D.& dobrze teraz już wracaj do dziewczyn ,odwiedzisz mnie innym razem na dłużej.
Ja& dobrze do zobaczenia.

(BTS) Love of the famous vampireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz