Capitolul 8

3.2K 173 155
                                    

Liz

Imi musc buza frustrată, lasandu-mi capul pe spate si oftand. Nu imi vine sa cred ca e atat de dificil, avem deja cateva indicii, din cate citesc in baza de date, insa nici o pista cat de cat clara... Mut pe o alta pagină, căutând daca Rox a gasit posesorul acelui fir de par, insa nimic.

Tresar ca scoasa din transa cand imi aud telefonul sunand, si il iau de pe noptieră, răspunzând fara sa privesc nunele apelantului.

-Hei blondino! Aud de partea cealalta o voce destul de cunoscuta, ca apoi sa imi pice fisa, e Christopher!

-Ce vrei ursule? Intreb chicotind si continuând sa dau scrol printre informații...

-Am auzit ca te ocupi de noul caz, stii, unul cu niste medalioane ciudate...

-Care medalioane, eu am gasit doar unul...

-Sunt mai multe, si la noi in NY lipsesc cateva fete, insa in urma cu cateva ore, am dat peste cele cinsprezece care lipsesc din orasul tau, se pare ca acestea nu au fost nici de cun rapite, au fugit intr-o vacanta, cunoscandu-se toate de la liceu, iar politia le-a considerat si pe ele implicate in aceste dispariții, din cauza problemelor anterioare, o pustoaica de șapteșpe ani pe nume Kate, a fost de negasit, se pare ca fetele nu au habar cine e...

-Povesteste-mi despre lantisoarele astea... Mormai sa imi pun ochelarii, fiindca am dat pespre raportul uneia dintre noii recruti, care mi-a atras atenția...

-Pai, in zona noastra s-au gasit trei, si am auzit ca ai mai dat si tu peste unul, care banuiesc ca este a luo Kate, toate au pietre diferite, care din care mai prețioase, avand inscripționate numele celor trei fete disparute, inca nu avem o idee exacta despre ce se întâmplă, insa am vaga banuiala ca este vorba de localele acelea Brate, fiindca au aparut o data cu inceputul disparițiilor, te-am suntat fiindca aveti si voi unul in L.A. si daca ai vrea sa verifici te rog...

-Sigur Chris, acum daca ma scuzi, am un musafir... Spun ca apoi sa inchid.

Ii zâmbesc lui Andrei, ridicându-ma de pe pat ca dupa sa il sarut scurt, incolacindu-mi mainile in jurul gatului sau, cat ma bucur sa il simt iarasi langa mine...

-Si, ce ai mai aflat ursoaico? Intreaba infigandu-si putin degetele in coapsele mele acoperite doar de niste pantaloni scurti, albi si lălâi.

-Ca imi place sa te sarut din nou... Spun ca scoasa din transa, pa chipul lui aparand acel ranjet adolescentin pe care il credeam de mult scos din uz.

-Si mie, dar nu la asta ma refeream! Chicoteste lasand o punga cu tot felul de dulciuri pe masa...

-Toata nebunia asta se poate sa aiba legatura cu niste locale Brate, si ca toate fetele din oraș care nu au avut un anumit tip de lănțișor la locul faptei, au fost gasite in NY... Acum ca o spun cu voce tare mi se pare si mai ciudat...

-Brate..? Nu sunt chiar niste locale normale, au si reputatia de bordel prin oras, daca ma intelegi...

-Incep sa inteleg... Deci, vi mâine cu mine nu?

-Sigur, ca vin, dupa cate s-au intamplat nu te-as lasa sa mergi singura in locul acela... Ce? Ma crezi nebun?! Stii ceva, mai bine nu raspunde... Chicoteste el amuzat, facandu-ma pe mine sa pufnesc in ras.

-Daca tot am cam terminat pe seara asta, ai chef de ceva amuzant? Rad, acesta facand o fata uimita.

-Ce anume? Rade amuzat, eu mergand spre dressing scotand de acolo doua galetuse de vopsea rosie.

-Fetele au vrut ieri sa imi puna vopsea de par in sampon... Asai ca vii sa le vopsim ferestrele? Intreb amuzata, luand si doua bidinele dintr-un sertar.

Tripletii Tomson 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum