Sienna
Il priveam zambind usor amuzata pe baiatul care, fara voia mea, imi intrase pe sub piele, Steim fusese cel mai bun prieten al meu de cand am venit in NY, acum era suparat fiindca dupa parerea lui, aduceam pea mult vorba de Eli, dar n-aveam cum sa nu o fac, tin prea mult la tembelul acela.
Ma cuibaresc langa el, intre timp ce ne uitam la serialul meu favorit de pe Netflix, nu mi se pare ceva neobisnuit cand fac asta, Setim mi-e ca un frate, si niciodata nu va fi ceva mai mult intre noi, ar fi neobisnuit... Si mi s-ar parea atat de gresit.
Gandul imi zboara iarasi la Elijah, care daca m-ar vedea acum, ar lua-o razna, si nu pentru ca ar fi gelos, niciodata nu a avut astfel de probleme, desi momentele in care imi repeta noaptea inainte sa adorm ca sunt a lui si nu o sa ma imparta niciodata cu nimeni imi cam dau de banuit.
Insa Eli il uraste pur si simplu pe prietenul meu, nu suporta sa ma vada in jurul lui nici macar o clipa, si nu realizez de ce... Adica, au fost prieteni, candva.
-Stii, cred ca Elijah s-ar supara daca ne-ar vedea acum... Mormai si incerc sa ma distantez.
-Elijah nu e aici acum. Spune incolacundu-si mana pe dupa talia mea.
-Mda, insa o sa se întoarcă din moment in moment acasa din misiune, si ca de obicei va veni direct la mine, fara sa mai treaca pe acasa, poate ar trebui sa pleci... Spun ganditoare, brusc apropierea dintre noi incomodandu-ma.
-Deci, tu si Trent ati terminato, nu? Intreaba el ignorand total ceea ce am spus mai devreme.
-Da, de c- Insa nu am timp sa spun nimic, fiindca ii simt buzele peste ale mele, eu incruntandu-ma uimita.
Ma retrag imediat privindu-l scarbita, ca apoi sa ma indepartez de el.
-Sa nu mai indraznesti vreodata sa ma saruti, nici macar peste cadavrul meu! Strig furioasa, ca apoi sa ii arat usa de la iesire.
-Nu ma asteptam sa reactionezi intratat de prost, incat tu si Trent nu mai sunteti nimic.
-Eu și Trent nu am fost niciodata "ceva", am fost cu el sperand ca o sa imi ia gandul de la Elijah, dar degeaba... Iar acum ca Ami a disparut din peisaj, nu vreau sa o dau in bara... Chiar tin la băiatul ala, de ce nu vrei sa intelegi? Intreb suparata, Setim pufnind si iesind din casa fara sa mai spuna nimic.
La nici un minut il vad pe Elijah intrand pe usa foc si para, plin de sange, din fericire nu era al lui... Nu vad nicio taietura.
-Pot sa stiu ce mama dracu cauta Setim aici? Maraie el nervos apropiindu-se de mine, avea intre sprancene o cuta adanca si poate furia mocnita din privirea lui ar fi speriat pe oricine, dar nu pe mine, eu il cunosc, stiu ca nu m-ar rani niciodata, insa in ultima vreme e nervos mai mereu, incep sa imi fac griji ca ceva serios se intampla in spatele vechiului "iubito, totul e bine, cat de bine se poate sa fie in lumea in care imi fac veacul"
-O haide, a venit doar in vizita.. Zambesc incercand sa-l imbunez, apropiindu-ma de el si punandu-mi mainile pe pieptul lui ignorand lichidul cald ce mi-a patat mainile
-Enna, stii ca nu are sa iti meargă asa, vreau niste explicatii... Ofteaza el asezandu-si mainile pe coapsele mele.
-Si ce ar fi daca n-ai sa le primesti? Soptesc amuzata apropiindu-mi fata de a lui, acum doar cativa milimetrii ne mai desparteau buzele sa se ciocneasca. Imi doream atat de mult sa il sarut, si stiam ca daca am sa mai stau mult asa, o sa imi pierd cumpătul si o sa il sarut, pierzand duelul ce se dadea acum intre privirile noastre.
-Cate imi faci tu mie ochii albastrii... Mormaie el lipindu-si buzele de ale mele, facandu-ma sa zambesc satisfacuta, fiindca s-a calmat, imi lipseste sa il simt relaxat... A trecut ceva timp de atunci.
Ma saruta intr-o disperare oarbă, prinzandu-mi fata in palme si invelindu-mi chipul in saruturi scurte, nu pot sa imi dau seama ce e cu comportamentul lui din ultima vreme, dar incerc sa nu ma gandesc ca imi ascunde ceva, si acel ceva ii provoaca atitudinea asta schimbatoare.
-Ce e cu toata iubirea asta Diavole?
-Nimic mai mult decat faptul ca as vrea sa nu fie nevoie sa plec niciodata de langa tine... Ofteaza el sarutandu-mi gatul, facandu-ma sa mormai ceva indescifrabil chiar si pentru mine...
-Nu inteleg la ce te referi, adica te intorci in fiecare noapte, dar continui sa o spui de parca ai pleca pe viata. Spun ingrijorata trecandu-mi mâinile sub tricoul lui pătat de sange, ca dupa sa i-l dau jos si sa imi plimb mainile peste pieptul lui delicios, sambind trist cand imi unesc iarasi privirea cu a lui.
-Las-o balta, doar saruta-ma... Bombane el lipindu-si iarasi buzele de ale mele, facandu-ma sa zambesc fericita, era al meu, nedeclarat, insa aveam in plan sa nu mai las nici o "gagica" sa mi-l fure de sub nas.
Ii simt mainile reci cum se strecoara sub bluza mea, ca apoi sa mi-o dea jos, eu ramanand doar intr-un maiou alb patat cu niste vobsea albastra, de la ultimul proiect de la scoala.
-De ce Dumnezeu te-ai imbracat ca si pentru era glaciară, pe canicula? Intreaba enervat facandu-ma sa zambesc.
-Fiindca te cunosc Mr. Henderson, si nu am de gand sa ma culc cu tine, nu in seara asta, doar dupa ce te-ai despartit de fosta... Chicotesc facandu-i cu ochiul, sarutandu-l scurt pe obraz. Glumesc, am racit putin, asta si Setim a fost aici... Nu am vrut sa ai mai multe motive sa te enervezi... Decat simplul fapt ca el a fost aici... Mormai oftand slab dupa ce termin de vrobit.
-Bine dracusorule, lasam orice altceva pentru altcandva, sunt mort... Mormaie frecandu-si fata cu una dintre maini, prinzandu-ma apoi de a mea si tragandu-ma dupa el pana la etaj, unde ca de fiecare data m-am cuibarit in bratele lui, dupa ce a facut un dus, curatandu-se de tot sangele acela, schimbandu-se in niste haine pe care le avea ratacite prin sifonierul meu, eu uitand pentru moment ca Setim ma sarutase cu forta acum aproape o ora.
-Va continua...
CITEȘTI
Tripletii Tomson 2
Teen FictionLiz s-a întors acasă după aproape 5 ani schimbata datorita unui ultim caz avut in Danemarca, care s-a sfarsit cu mult sange varsat si mii de lacrimi, nu a lăsat niciodată nici un caz nedeslușit, insa a fost trimisă înapoi fiindca toata lumea stia ca...