Liz
O privesc pe Sie iesind din casa Hendersenilor -Nu imi vine sa cred ca inca au acelasi nume de familie dupa atatia ani- razand si ciondanindu-se cu Eli care avea un zambet foarte realistic pentru o persoana care urmeaza sa moara in sase luni... Insa fereastra prin care puteai sa iti dai seama ca sufera mai mult decat noi toti impreuna erau ochii, care o data vii, acum erau acoperiti de niste sticle fumurii, odihnindu-se in mormantul de tristete si ingrijorare deja sapat in mintea lui.
Sie crescuse impreuna cu el, intr-un fel sau altul, si ar fi absurd sa nu fi observat nici o schimbare in comportamentul lui, insa continua sa se prefaca ca totul e in regula, desi o intrebase pe Ash dea de sapte ori ce se intampla cu el, insa am cazut toti de acord sa ii ascundem ceea ce urma sa se intample.
Zambesc cand il vad pe saten insfacand-o si ridicand-o in brate, ca apoi sa o invarta de doua ori si sa rada cu o pofta falsa, ca dupa sa ii dea drumul si sa o puna cu picioarele pe pamant, exact langa masina rosie ce astepta langa trotuar, Sie urcand repede, nu inainte sa ii dea pe furis un sarut pe obraz lui Elijah. Acesta isi odihneste o mana pe usa masinii, aplecandu-se si spunand ceva spre sofer, ranjind subtil, ca apoi sa inchida masina si sa ii priveasca plecand, in momentul cand masina a dat coltul strazii, l-am vazut dandu-si ochelarii repede jos, si stergandu-se cu maneca de la bluza subtire neagra, punandu-si ochelarii la fel de repede inapoi si venind spre casa noastra, eu privind-o compatimitor pe Ash, care arata ca dupa un razboi de sase ani... Stiam ca e pur si simplu devastata...
Amandoua stiam cine e in acea masina, si mie cel putin nu imi convenea deloc. Era Trent, iubitul pe care Sie il avea de aproape doua luni, insa sincer, nu era persoana in orasul asta pe care sa o urasc mai mult, ajunsese la sectie de atatea ori, si era o obraznicatura si jumatate, nu cred ca a fost moment in care sa il vad si sa nu vreau sa il omor... Insa sperasem inca din prima zi cand am aflat ca ies impreuna, ca o sa se ocupe Elijah de el, dar m-am mai calmat cand Sie mi-a spus ca nu tine la el mai mult decat ca la un frate -Poate nici atat- insa sta cu el doar ca sa aiba pe cineva care sa ii mai ia gandul de la El, insa ma indoiesc ca poate pocitania aceea sa faca asa ceva.
Aud un ciocanit fara vlaga la usa din fata, mergand sa deschid, stiind deja ca e micul nostru erou.
-Buna pustiule, ai cam lipsit din peisaj in ultima vreme... Spun facandu-l sa zambeasca pentru secunda, ca apoi sa ofteze si sa isi dea ochelarii jos, ascunzandu-i in buzunarul pantalonilor.
-Mda, mai am si eu putin timp pe lumea asta, asa ca am zis sa merg sa ii fac o vizita bunicului in Londra... Trebuia sa imi iau adio de la niste oameni ...
-Bietul de tine... Mormai luandu-l in brate, acesta strangandu-ma destul de tare si lasandu-si barbia pe capul meu.
-Hai sa nu facem o tragedie din asta, si asa imediat trebuie sa merg sa imi spionez soarecele, pana nu da de belele... Ofteaza trecandu-si obosit mana prin par, din cate imi spusese Ash aseara aproape lesinase in sala de oboseala... Dupa ce nu a dormit trei zile la rand, nu ma mir... Are niste cosmaruri teribile inca de la cinci ani.
-Lasa, treci in casa, poate sa aiba si singura grija de ea...
-Beth... Nu... Stii ca nu pot sa am incredere in... Animalul acela! Pufneste el oftand si lipindu-si buzele intr-o linie dreapta, el e singurul om care mi-a spus asa in viata asta, si desi suna cam enervant, sa zicem ca are tratament special fiindca e preferatul meu dintre Hendersoni.
-Trebuie sa invete sa faca alegerile corecte in viata asta, nu o sa fi toata viata langa ea sa ii pazesti spatele, si sa fim sinceri, Trent nu a fost niciodata alegerea potrivita...
-Stii ca e vina mea ca e cu el, nu? Spune privindu-ma vinovat, eu zambind bland.
-Tu doar i-ai dat badaranului cale libera -fiindca daca nu urma sa ii faca rau lui Angelique- ea nu trebuia sa il lase vreodata in preajma ei...
-Da, dar tot trebuie sa am gria de ea, nu am de gand sa accept sa pateasca ceva, nu atata timp cat inca sunt in viata si cat ma aflu in orasul asta... Maraie dand sa plece, insa l-am prins de mana si l-am tras inauntru -noroc ca nu s-a impotrivit, fiindca daca o facea, nu aveam, nici o sansa- si trantindu-l pe canapea langa maica-sa, ca dupa sa ii aduc un ceai de Tei din bucatarie, lasandu-i-l pe masuta din sufragerie
-Uite cum sta treaba pustiule, ai fost mereu preferatul meu dintre fratii tai, si stiu ca tii la ea ca prostul, insa in cateva luni o sa pleci, si ea nu o sa mai aiba pe nimeni care sa apara cum bati din palme si sa ii ia apararea, trebuie sa invete cum sa se protejeze singura, si ce sa vorbeasca si ce nu in lumea asta, fiindca, chiar daca o sa te intorci inapoi, pana ai sa o faci, ea poate sa o dea in bara in atatea feluri, asa ca las-o sa o faca atata timp cat esti cu ea si poti sa o consolezi si sa o sustii, fiindca desi pare greu de crezut, si acceptat, mie sau tatalui ei, nu mai vorbim de fratii ei, nu o sa ne spuna niciodata despre greselile ei, pe cand, in tine are acea incredere prosteasca de adolescenta indragostita... Asa ca, e mai bine sa o faca lata si sa te aiba pe tine alaturi, decat sa o faca si sa fie singura... Ii explic pe cat se poate de frumos, el dandu-si ochii peste cap de cel putin trei ori in timpul a tot ceea ce am spus.
-Il are pe Trent pentru asta...
-Oh, ce gluma buna, Trent e un nimic pentru ea fata de tine, daca nu de ce crezi ca ar fi in stare in minutul asta sa ii dea papucii, doar daca te-ar atinge cu un deget? Intreb serioasa, facand-o pe Ash sa chicoteasca, foarte matur...
-Si ce propui, sa o las cu curvarul acela la periferia orasului, intr-o casa plina de drogati si betivi, nici gand... Maraie enervat mijindu-si ochii spre mine, si dand sa se rodice, insa maica-sa s-a gandit sa apara si ea in peisaj si sa il opreasca, prinzandu-l de umar.
-Da, e si Angelo acolo, n-are sa lase sa i se intample nimic, stii ca e ca si sora lui, uneori cred ca ar fi preferat-o pe ea in locul tau, sincer... Marturiseste Ash cu mana pe inima, facandu-ma sa rad...
-Asta este doar din cauza Ameliei, inca mai tine la ea idiotul, si cand ma gandesc ca mi-am indepartat fratele de mine doar incercand sa il protejez... O placea de atata vreme... Si ea se culca cu oricine ii cadea la mana in acel moment, si mai umbla si ca o catelusa cu limba scoasa dupa mine, asa ca am zis ca e mai bine sa o opresc, inainte sa incerce sa joace la doua capete si sa il raneasca mai rau... Ofteaza obosit, lasanu-si capul pe canapea, inchizand ochii pentru cateva secunde.
-Vezi, lucrurile vor fi bine Elijah, Angelo o sa aiba grija de Sie in seara asta... Spune mama lui plictisita.
-Si eu ce propui sa fac? Intreaba deja enervat de toata discutia asta.
-Sa mergi si sa dormi un somn, saptamana asta e plina ochi de antrenamente si misiuni... Spune ea, acesta supunandu-se si urcand la etaj, fiindca nu l-am lasat sa iasa din casa, stiam ca e deajuns de incapatanat incat sa meargă chiar daca nu ii dam noi voie...
-Va continua...
Ce părere aveti despre "micul nostru erou" merota sa va pierdeti timpul cu cititul lui Ghost anul asta?😁😁😁💙 Va pup, va besc, si sper ca nu mai e nevoie sa spun ca vreau pareri, nu placintelelor?
CITEȘTI
Tripletii Tomson 2
Teen FictionLiz s-a întors acasă după aproape 5 ani schimbata datorita unui ultim caz avut in Danemarca, care s-a sfarsit cu mult sange varsat si mii de lacrimi, nu a lăsat niciodată nici un caz nedeslușit, insa a fost trimisă înapoi fiindca toata lumea stia ca...