Capitolul 9

2.8K 168 85
                                    

Liz

Dupa ce am terminat de ne certat ca niste copii de gradinita, am hotarat sa ne strangem toti la mine ca pe vremuri si sa ne uitam la un film, iar acum eu ma indrept spre sufragerie cu treu boluri de popcorn in maini, aproape dandu-l pe jos pe unul... Nemernicul!

Le las in cele din urma pe masa din fata canapelei, asezandu-ma cuminte in bratele enervantului meu, facandu-ma ghem in bratele lui.

Majoritatea au adormit pe la jumatatea filmului inafara de mine si Gaby, brivirile ni se intamnesc pentru cateva secunde ca apoi amandoua sa ranjim ca niste draci ce suntem. Ma ridic cu grija din bratele iubitului meu, ea tasnind d langa fratele meu fara grija de Zack, omul asta are un somn asa adanc. Ne asezam in mijlocul sufrageriei, privind oamenii de pe canapea in ansamblu.

-Deci, ce o sa le facem? Chicotesc eu lasandu-mi capul pe umarul ei.

-Nu crezi ca e putin imatur pentru noi sa facem asta? Intreaba, insa stiu ca nici ea nu crede ce zice.

-Neah, e mostenire de familie, cum sa fie imatur? Intreb mergand spre iesire si luand cheile de la masina de pe masuta de langa usa.

-Deci, ce ai in cap? Intreaba avand fata aceea de diavol pe doua picioare.

-O sa ii vopsim in cap, insa trebuie sa mergem sa cumparam niste vopsele de la magazinul de dupa colt, zic urcand in masina, iar in cateva secunde vopselele erau cumparate, si noi eram si ajunse inapoi.

Am inceput sa preparam vopseaua chicotind, si am inceput sa ii vopsim pe toti in parte.

-Lui Andrei ii va sta absolut fantabulos cu parul rosu sangeriu! Rad eu facand-o pe Gaby sa bufneasca in ras intre timp ce il vopdea pe fratemeo un roz pal.

-Ce crezi ca o sa ne faca?

-La cum ii cunosc eu o sa trebuiasca sa dormim iepureste cateva nopti la rand.

-Eh, ma primesti la tine cateva nopti? Cicoteste ea continuand sa il vopseasca.

-Sigur... Stii, mi-a fost dor de tine si de nebunia ta!

-Si mie de tine, viata asta incepea sa devina plictisitoare fara tine prin jur.

-Acun hai sa ne culcam si noi, si sa le asteptam reactia de maine dimineata! Chicotesc lovindu-mi palmele impreuna ca apoi sa ma asez iarasi in bratrele lui Andrei, aceasta mormaind ceva in somn si punandu-si mainile in jurul taliei mele.

-Pot sa te intreb ceva? Andy m-a rugat sa fac asta de ceva vreme, insa nu te-am gasit niciodata singura.

-Spune... O indemn eu ca apoii sa casc.

-De ce nu ii mai spui Andy si il strigi tot "Andrei"? Intreaba ea incruntandu-se putin.

-Nu imi vine sa cred ca a uitat... Chicotesc privindu-l cu coada ochiului pe enervantul meu.

-Ce anume?

-Ne-am certat o data, dupa ce am plecat, fiindca Niny a venit la Rox sa ii aduca niste hartii de la facultate, insa nebuna naibi, in loc sa mearga la sora lui, a intrat la el in camera, asteptandu-l acolo, cand a intrat in camera, noi vorbeam pe Skype, iar nebuna a sarit pe el si l-a sarutat, a impins-o de pe el cat de repede a putut, logic, insa eu m-am infuriat si am inceput sa strig la el, tot auzind-o pe miorlaita aceea cum il striga in fundal, si de atunci nu imi mai place sa ii spun asa, ma intelegi? Chicotesc, trecandu-mi mana prin parul lui Andrei, bucurandu-ma ca am gasit vopsea spei pentru par, pentru ca nu stiu cum altfel am fi putut sa ii clatim..

Adorm la cateva minute dupa ce i-am explicat mica intamplare, care mi-a provocat aceasta schimbare de comportament.


Tripletii Tomson 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum