Liz
Dupa ce m-am demachiat timp de aproape o ora, ca sa imi scot chestia aceea din piele, m-am cuibarit iarasi la pieptul lui Andrei, adormind pentru urmatoarele trei ore, trezindu-ma o data cu el, cand a plecat la munca, ca dupa sa mai citesc ceva, Chels venind la mine in vizita, rugand-o sa ma duca pana acasa la Luck fiindca urma sa plateasca pentru fata mea de clovn rosie. Ma asez pe trepte, ca sa o astept pe Rox, care e in concediu, si mi-a promis ca ma ajuta, fiindca a ingropat-o din cap pana-n picioare.
-Hei nebuno, faine carje. Zice Rox amuzata ca apoi sa ma ajute sa ma ridic de pe trepte.
-Mersi, mersi, eh... Ce sa zic, frateto ma adora! Chicotesc indraptandu-ma topait spre usa, scotand din geanta neagra de piele, pe care de obicei o foloseam la antrenamente trusa pentru spargeri pe care mi-a facut-o Ash cadou de ziua mea, se pare ca imi este de folos pana la urma.
Intru in casa incercand sa imi abtin rasul... Am urcat precauta pe trepte incercand sa nu fac galagie. Intru in camera lui si a lui Jo. Dar din pacate era doar el acasa, dormind gol pusca in pat... Pfff, puteam trai si fara sa vad asa ceva... Ma uit la Rox, care mi-a dat niste franghii, cu care l-am legat de pat, prima data cand ma bucur ca are un somn atat de adanc.
O privesc complice pe Rox, aceasta scotand din geanta niste portfardul, cu care l-am machiat asemeni unui clovn pe fratele meu minunat, ca dupa sa ii vopsim parul verde, urmand ca Rox sa ii deseneze niste lucruri absolut dragute pe abdomen cu... markerul permanent.
Apoi a urmat cireasa de pe tort, benzile depilatoare... I-am zambit lui Rox, lipind prima banda pe piept, ca apoi sa trag cu putere de ea, auzind un urlet puterinic, fratele meu trezindu-se... Ii ranjesc asemeni unui nebun scapat de la ospiciu, punand urmatoarea banda pe una dintre maini... Ma bucur ca am luat dintr-alea XXL, are prea mult par pe corp, desi cred ca o sa il nefericim pe viata, ii facem macar un bine lui Jo... Nu ca il omoram, bine-inteles ca nu, ca il scapam de par... Bine poate si daca il omoram... Omul asta a fost ca paduchii pentru mine, oricat de mult am incercat sa ma scutur de el, nu am reusit... Poate ar trebui sa incerc mai mult.
-Ce faci? Intreaba el speriat, ca apoi eu sa trag de banda, rananand cu blanita lui pe ea, vai, cat par...
-Te depilez? Intreb retoric, zambindu-i, ca apoi sa pun patru benzi pe picioare un picior, si patru pe celalalt... Intre timp ce Rox se ocupa de... Zona lui sensibila...
Ne-am privit chicotind una pe alta, ca apoi sa smucim cu forta de el, facandu-l pe fratele meu sa urle din toti plamanii...
Dupa multe alte benzi, si o multime de rugaminti de la fratele meu sa il lasam in pace, a terminat...
Eu si Rox stateam relaxate cu mainile in san privindu-ne capodopera rosioara, ce inca se zbatea de durere, ca apoi sa imi vine o idee geniala...
-Ce zici sa ii radem sprancenele? Intreb zambind, punand mana pe un big din trusa, prietena mea privindu-ma usor speriata pentru moment...
-De ce nu... Zambeste amuzata ca apoi sa luam amandoua cate o spranceana si sa o facem sa dispara... Ce zici sa il facem cu masca din aia de carbune, pe care cand o dezlipesti de pe fata te doare ca dracu... Cred ca am un borcanel pe aici pe undeva... Spune scotocind prin geanta, ca apoi sa rezolvam si ultimul pas din mica noastra razbunare, lasandu-l pe fratele meu legat de pat, si plecand sai rezolvam si pe Jo. Cand am ajuns la sediu, eu am urcat direct pe acoperis, deschizand gura de ventilatie de la biroul ei, ca dupa sa o privesc pe Rox cum vine cu vreo 200 de galeti pline cu mazga dintr-aia pentru copii, urmand sa o turnam prin ventilatie, pana a ajuns la tavan... In cele din urma biroul ei fiind plin de mazga roz. Adrian urma sa filmeze cand va deschide usa deoarece aveau birourile fata in fata, si ca sa avem amandoua de ce rade peste cateva minute...
CITEȘTI
Tripletii Tomson 2
Teen FictionLiz s-a întors acasă după aproape 5 ani schimbata datorita unui ultim caz avut in Danemarca, care s-a sfarsit cu mult sange varsat si mii de lacrimi, nu a lăsat niciodată nici un caz nedeslușit, insa a fost trimisă înapoi fiindca toata lumea stia ca...