Capitolul 15

1.9K 122 25
                                    

Liz

Mormai obosita ridicandu-ma din pat, amintindu-mi ca azi, azi avem o noua zi de munca, ieeee... Baga-mi-as piciorusul, mi-a trebuit mie politie... Ma ridic din pat privindu-l pe Andrei care inca dormea, asa ca l-am impins de la spate, aruncandu-l jos din pat, acesta trezindu-se si injurandu-ma colorat...

-Si eu te iubesc dragule! Chicotesc ridicandu-ma in picioare, dandu-mi seama ca sunt goala... Am ridicat plictisita din umeri, mergand spre baie, urmand sa fac un dus lung, ca dupa sa intru iarasi in dormitor, unde Andrei abea atunci isi tragea camasa pe el. Ma apropi cu pasi lenesi de el, inchizandu-i eu nasturii intre timp ce ma il sarutam patimas pe cel cu care ma voi casatori peste o luna, discutasem deja despre asta, Decembrie e luna mea preferata, asa ca hotarasem ca nunta sa fie in saisprezece.

Isi aseaza mainile pe soldurile mele goale, avand doar lenjeria pe mine, strangand usor de ele, ca apoi sa se dezlipeasca de mine, si sa isi traga geaca pe el, eu luandu-mi pantalonii negrii, stramti, elastici, etc... O camasa alba si un pulover albasru peste, tricotat, prinzandu-mi parul in coada, ca apoi sa ma incalt cu sfintii bocanci... Privindu-l dupa pe Andrei, ce statea sprijinit de pragul usii, privindu-ma plictisit, nu il trezesc atat de devreme fiindca el se imbraca greu... Il trezesc findca eu o fac...

Zambesc vinovata, acesta pornind in fata mea pe hol, zambind prosteste. Stiu ca nu il deranjeaza lenea mea de dimineata, doar ca ii place sa faca figuri... Urcam in masina cu Dark dupa noi, eu coborand la cafeneaua ce se afla la doua strazi distanta fata de sectie, lui luamdu-i o cafea, si mie un ceai de menta, fiindca facusem aseara un pariu cu Rox, ca ma pot lasa de cafea, cel putin o saptamana...

-Poftim... Spun inmanandu-i lichidul de care sunt, cu siguranta, dependenta... Acesta razand cand mi-a vazut fata "indurerata".

-Poti sa iei o gurita mica, promit ca nu ii spun surori mele... Rade el, facandu-ma sa stramb din nas, mda, mai bine nu.

-Nu mersi, daca e sa castig, trebuie sa o fac corect... Ii zambesc, facandu-l sa dea din umeri.

-Atunci, da-mi mie o gurita. Spune el intinzandu-se spre mine, eu lipindu-mi pentru cateva secunde buzele de ale lui, el prinzandu-ma de obraji si prelungind sarutul.

-Multumit? Intreb dupa ce ma lasa in cele din urma sa ma dau la o parte, el zambind si dandu-si ochii peste cap.

-Daca tu crezi ca eu ma satur doar din atat, inseamna ca nu ma cunosti... Spune conducand spre sectie, ca apoi sa mearga fiecate in biroul lui... Eu scufundandu-ma in dosarul pe care mi-l aduse mai devreme Eimie, imi pare atat de rau ca ea inca e la stadiul de sergent, dar va avansa ea, incetul cu incetul... Zambesc multumita cand descopar o pista cat de cat plauzibila, trimitandu-l pe Gerard sa interogheze martorul. Eu plecand spre biroul lui Andrei, nu imi vine sa cred ca abia trecusera opt ore si mie deja imi lipsea, macar suntem la jumatatea programului, daca nu intervine iarasi ceva...

Intru in biroul lui, simtind cum ma lasa picioarele cand am vazut-o pe Trish Anderson in fund pe biroul lui, cu picioarele desfacute in fata lui, el fiind intre ele, avand capul putin aplecat spre ea, iar daca nu ma insel, camasa lui era desfacuta...

Stramb din nas furioasa, trantind usa si plecand ca o tornada de acolo, in drum spre iesire trecusem pe langa Luck cerandu-i sa imi dea voie sa plec acasa, fiindca ma simteam rau...

Am alergat pana acasa, ca dupa ce m-am vazut ajunsa inauntru, sa fug spre dormitor, urcandu-ma in varful patului, luand perna lui in brate si incepand sa plang...

-In urma cu cateva minute

Ridic frustrat capul din hartiile pe care le citeam, spunamdu-i persoanei care tocmai ciocanise sa intre...

Tripletii Tomson 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum