"Tau tak kat mana prince jun myun tu?"tanya yeori kpada jin ah."Tak tau lah"kata jin ah mengarukan kepalanya yg tidak gatal."hai chingu?"kata seorg yeoja yg melihat mereka dgn senyum yg manis."Hai awk."kata jin ah kpada yeoja tersebut."Korang nk gi mana beg2 ni?"tanya yeoja tersebut."Kami sebenarnya???"kata jiwoo yg menutup mulutnya dgn sapu tangan miliknya."aku tau korang tak ada tempat tinggal kan?"tanya yeoja tersebut."Tak ada,lagipun kitaorg baru pindah sini jadi kitaorg tak tau apa2 kat sini"terang yuri kpada yeoja tersebut."kalau mcm tu tinggal ngn aku lagipun aku kurang kawan kat sini"kata yeoja tersebut."Siapa nama kau?"tanya giyong kpada yeoja."Ouh nama aku bora"kata bora kpada princess cream vullet."Siapa nama korang muka korang hampir sama?"kata bora kpada yuri."Nama saya park yu ri panggil je yu and ni kembar saya giyong,yg lain adik saya yuji,yeori,jin ah dan jiwoo."kata yuri kpada bora."mcm mana aku nk panggil korang."tanya bora.
"Panggil aku jin."
"Yeo"
"Ji"
"Woo"
"Yong"
Mereka menerangkan nama panggilan mereka seorg2."Okay jom kita gi villa aku"ajak bora ke villa nya.Mereka pun meninggalkan sungai han.
Di villa bora.
"Ni bilik kau,sana bilik kau dan hujung sana bilik kau yu."terang bora kpada mereka."gomawo bora,kau dah jadi kawan baik kitaorg"kata yuri memeluk bora dgn erat."Tak apa lah lagipun mungkin takdir kita berjumpa."kata bora membls pelukan yuri.Mereka pun kena bilik mereka,lalu rambut mereka bertukar menjadi perang.Setelah berehatkan diri mereka dibilik mereka ke ruang tamu."Rambut kita dh bertukar!!!mcm mana bora tengok rambut kita?"bebel yeori."pakai lah topi."kata seorg yeoja kpada mereka."Bora!"mereka terkejut dgn kehadirang bora,lagi terkejut mereka melihat rambut bora yg tadi berwarna merah tapi bertukar jadi perang."Korang sebenarnya dunia lain kan?"kata bora kpada mereka."sebenarnya mmg kami dari dunia"jelas yuri."aku kenal korang."kata bora."mcm mana kau kenal kitaorg?"tanya jiwoo yg blur."Aku sebenarnya cari prince suho juga but aku jumpa dia sama sekolah ngn aku cuma aku tak boleh tegur dia sebb dia mempunyai yeojachingu iaitu kau princess yu"kata bora."Habis kau siapa"tanya yuji."aku cuma rakyat biasa wonderland sesat ke bumi"terang bora."Oooo.."kata yuji."Dah jom tidur saya akan tolong princess yu untuk mendekati prince jun myun."Nae"kata ringkas mereka.
Lalu mereka ke bilik masing2 untuk tidur.Skipp
Pagi di villa exo.
"Goodmorning semua"kata baekhyun kpada chingunya."Apa yg kau mimpi sampai kau bangun awal ni"tanya d.o di dapur sedang membuat sarapan pagi."Aku mimpi yg ada pelajar baru dtg kelas kita,cantikkk pula."kata baekhyun yg angau dgn mimpinya lagi."apa2 lah kau ni."kata lay dan kris."Dah sarapan semua jgn hadap tv pagi2 kita ni nk gi sekolah"bebel kai."Ye la kai"kata sehun yg sedang membuat tali lehernya."okay dah sarapan kan"kata chen yg membutang bajunya."Dah jom gerak."kata suho yg menyandang begnya.Mereka pun gerak ke sekolah tanpa melengahkan masa.
Skip.
Di Villa cream vullet and bora.
"Korang ni telefon korang"kata bora kpada princess cream vullet.
"Telefon tu apa?"tanya jin ah.
"Telefon tu ialah alat kemunikasi kita boleh berbual dgn jarak jauh."terang bora kpada princess."Ouh mcm tu!!bila bora beli ni?"tanya giyong."Pagi subuh tadi,saya bangun awl pagi ni"kata bora."Ouh"kata ringkas yuri di dapur."nanti ikut saya pergi sekolah saya akan daftar kan kalian ke sekolah suka kan!!!korang pun pandai,cantik pula tu"kata bora yg teruja."Boleh je"kata yuji."Okay pakai baju seragam sekolah korang"kata bora."Okay"kata mereka.Setelah bersiap mereka pun ke sekolah tanpa melengahkan masa.
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanfictionCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...