Part 19

75 3 0
                                    

Skip.

3 tahun kemudian.

Di Rumah yuri dan suho.

"Ommaa!!!!tengok si Yu ho niii kacau saya!!"jerit seorg budak yeoja yg petat bercakap."Knapa menjerit ni"kata suho yg sedang baca surat khabar."Ni ahh Yu Ho kacau Yu In!!"rungut Yu in."Yu ho jgn kacau adik kamu lah!"jerit yuri dari dapur."Changiya!!oppa nk pergi kerja ni!"jerit suho."Dh nk pergi ke?bawa sekali yuho dgn yuIn sekali.Hari ni mungkin banyak pelanggan dtg"kata yuri dari dapur."tk nk ikut sekali ke.Alang2 ni"kata suho."Biarlah omma tu appa.Yu Ho dh lambat ni!!"rungut yuho didepan pintu."Sejak bila hyung rajin ni?"tanya Yu In kpada Yu Ho."Diamlah!"marah Yu Ho."Dah jom2 pergi"suho memegang kedua tngan anaknya.Manakala yuri pula bersiap untuk ke butiknya.

Skip.

Di Tadika Yu Ho dan Yu In.

"Annyeong appa"kata yuho dan yuin serentak."Annyeong appa nnti appa ambik yuho ngn yuin tau jgn nakal2 dengar ckp cikgu"nasihat suho."Nae appa"kata mereka.Suho pun pergi kerja.

Skip.

Di Universiti Art Seoul.

Suho ialah Prof di Universiti tersenut dan dia juga pernah belajar disitu bersama isteri kesayangan dia.
"Annyeonghaseyo,saya prof baru disini nama saya kim jun myun panggil prof.Kim sahaja"kata suho kpada pelajarnya."Annyeonghaseyo Prof.Kim selamat dtg ke universiti kami"kata pelajar tersebut."Saya akan ajar add maths kpada kamu semua."kata suho lagi.Setlah habis memperkenalkan diri mereka pun melanjutkan pembelajaran mereka bersama Prof.Kim

Skip.

Di Butik Yuri.

"Annyeonghaseyo Unnie!!!"jerit seorg yeoja."Jin ah!!"jerit yuri yg terkejut melihat kehadiran saengnya."Mana Yu Ho dgn Yu In dh lama jin ah tak tengok diaorg"kata jin ah mencari anak buahnya."Diaorg ada kat tadika nnti ambik lah diaorg mesti diaorg seronok jin ah."kata yuri yg sedang menghias baju pengantin."Unnie giyong mana?"tanya jin ah."Dia dgn tao ada kat beijing jumpa omma appa tao."kata yuri lagi."Okay"jin ah dduk melihat buku majalah yg dihias sendiri oleh unnienya.Setelah lama membuka kedai yuri dan jin ah pergi ke tadika untuk mengambil yuho dan yuin.

Skip.

Di Tadika.

"Yuho!!!Yu in!!!!"jerit cikgu Yoon."Yes Sir can i help you sir"kata yuho yg sedang menyusun bukunya."Yes Sir"Sambung Yu In."Aunty kamu dtg ni!"jerit Cikgu Yoon didepan pintu."Aunty saya ada banyak cikgu."perli yu ho."Omma lah!!"jerit Yu in yg terkejut dgn kehadiran ommanya."Jom balik"kata jin ah."Aunty Jin ah."Yuho buat muka blur.Muka Yuho yg comel tersebut dicubit oleh Yu In.Mereka pun balik ke rumah mereka.

Skip.

Di Universiti.

"Okay kelas besok saya ambil cuti ye dan akan diganti oleh Prof.Sandara."kata suho kpada pelajarnya."Prof nk pergi mana?"tanya seorg pelajar."Prof nk pergi beijing sebb ada perkhawinan adik wife saya"kata suho."Ouh"kata pelajar tersebut.

Skip.

Di Rumah Family Suho.(Yuri,YuHo,YuIn)

"Oppa dah balik"kata suho di depan pintu."Ommaa!!appa dh balik.Eh knapa Uncle sehun dgn aunty jwoo ada kat sini?"Yu In yg blur."Unnie Yuri,Jwoo dh balik."kata jwoo sambil memeluk jin ah dn yuri."Sehun?"panggil suho.

Flashback suho.

Semasa perjalanan balik ke rumah.

"Yoboseyo Sehun sshi?knapa telefon.ni?"

"Yoboseyo suho ambil kitaorg kat airport boleh nk call xiumin takut dia busy"

"Boleh kebetulan aku tengah dlm perjalanan nk balik rumah nnti aku singgah"

"Palli2 aku lapar ni"

"Sabar lah"

"Nae Annyeong sehun sshi"

"Nae Annyeong."

Tamat perbualan.

Skip.

Di Airport.

"Sehun!!!jwoo sini!!"jerit suho."okay kitaorg dtg."kata sehun."Mana YuHo dgn Yu In rindu diaorg."kata jwoo dan sehun."Diaorg kat rumah lah kot selalu ye diaorg pergi butik omma diaorg mungkin dh balik jomlah balik"kata suho.Mereka pun balik.

End Flashback.

"Ye suho"jawab sehun yg masih berseronok bermain dgn YuHo dgn YuIn."Lay sekarang kerja apa?"tanya suho."Dia kan nk jadi flower boy pastilah dia dh ada kedai bunga"kata sehun."Siapa Flower Boy appa?"tanya Yu In kpada appanya."Jgn masuk campur hal org dewasa syg tak baik"kata yuri dari dapur."Ye la"rungut Yu in."Dah3 Sehun Jwoo.Jemput mkn mlm kat sini besok kita nk ke beijing sehun dgn jwoo ikut ke?"tanya yuri kpada sehun dn jwoo."Ikutlah unnie yuji nk khawin kan mesti dia perlukan kita untuk disamping dia."kata jwoo sambil menghias meja mkn."Besok awl pagi kita bangun tau syg"suho memberi tahu kpada ank2."Nae appa"kata mereka berdua.

Skip.

Di Kedai Coffee Jin ah.

"Sekarang tutup kedai"kata jin ah mengarah pekerjanya."Jin ah awl lagi kan?"tanya baekhyun kpada jin ah."Awk tu pekerja saya pls dengar ckp saya"kata Jin ah kpada baekhyun."Ye saya tau tu"sentap baekhyun."Annyeonghaseyo dh tutup ke kedai ni"kata seorg ajusshi."En kedai ni dh tutup nnti saya kena marah dgn boss saya."kata pekerja Jin ah."Mana boss awk?"tanya ajusshi tersebut."Knapa panggil saya"kata jin ah kpada ajusshi tersebut."Boleh tak bagi saya secawan kopi panas."kata ajusshi tersebut."Boleh"kata jin ah."Baekhyun!!!"jerit jin ah.Namun baekhyun sibuk mendengar lagu."Sibuk betul dgn telefon dia.!!!Byunbaekhyun!!!"jerit jin ah."tak dengar lagi..Byuntae!!"jerit lagi.Namun baekhyun tidak peduli."Changiya!!"jerit jin ah."Ye apa?"baek yg blur."Buat kopi untuk ajusshi."kata jin ah."Nak duit."kata ajusshi tersebut."Kasamanida"kata jin ah."Knapa tapak tangan budak ni sama mcm anak aku yg hilang?"bisik hati ajusshi tersebut."Okay dh tutup kedai mohon bla dari sini"kata baekhyun.Setelah tutup kedai jin ah pun balik ke rumah yuri dan suho.manakala baekhyun pula tidur di villa exo.

Skip.

10 tahun yg lepas.

Di Mahkamah Seoul.

"Saya akan bagi hak penjagaan kpada En.Song"kata hakim tersebut."mana boleh jadi ni..saya tak setuju saya omma dia sepatutnya bagi dekat saya bukan kat appa dia."jerit seorg yeoja."Maaflah Pn.Song memandang Pn.Song berlaku curang kpada En.Song maka Pn.Song tak layak mengambil hak penjagaan tersebut."Appa!!!"jerit seorg budak yeoja."Syg!!"jerit seorg namja."Song Jin ah..Jin ah nk pilih omma atau appa.?"tanya seorg yeoja."Jin ah pilih appa!appa sygkan jin ah tak mcm omma!!"nangis jin ah."Dengar tu awk!!kita dh cerai dn hak jin ah adalah saya punya jgn pernah awk anggap jin ah ank awk lagi."marah namja tersebut."Sila bersurai."kata hakim tersebut.

End flashback.

Mesti korang nk tau siapa omma appa kandung jin ah mohon sabar yee..korang akan tau juga nnti.

[C] Its My Girl[Suho]Where stories live. Discover now