Special Part For Christmas Day

100 3 0
                                    

Di Rumah.

Suho dan yuri sedang mengemas rumah,manakala kembar pula hias pokok krismas."Chagi?awk kena hati2 awk tu tengh mengandung"kata suho."Ye!saya tau"bls yuri."Omma!!cantik x"Yuho memberikan seutas rantai kepada yuri."Ni rantai omma yg hilang?dari mana dpt?'tanya yuri."YuIn yg jumpa katanya dia jumpa masa tengah mandi."bls YuHo."Chagi?rantai tu masih ada kuasa lagi ke?"tanya suho."Kuasa apa appa?"blur YuIn."Kuasa cinta appa dgn omma"Bls yuri sambil memegang tangan suho."HAHAHAHA"gelak kembar tersebut."Ada lagi sikit,YuIn?omma bagi kamu pakai rantai ni.."Yuri memberikan seutas rantai Ank perempuannya."Terimakasih omma"yuin memeluk yuri."Malm nnty YuHan dtg sini..layan dia betul2 arraseo!"kata arahan dari suho."Nae!"bls kembar serentak.

Mlm Christmas pun tiba.

Pinti rumah diketuk"YuHo!!!buka pintu..omma tengah ikat rambut adik kamu ni..boleh kan?"tanya yuri."Nae omma!"bls Yuho.Yuho pun membuka pintu."Yeah!!!Yuhan dtg!!"jerit Yuho."Ouh?korang masuklah..christmas dh nk dekat lagi beberapa minit lagi.."kata suho."kitaorg tau"bls chen."Giyong mana?"tanya yuri"Ada kat sini dgn baby Huang In."Giyong dukung anknya yg masih kecil lagi."Dah berapa bulan unnie"Tanya jin ah."Baru 2 bulan"bls tao.Perbualan mereka semakin rancak..Tiba pukul 1200 tepat..christmas pun tiba."Oppa?"panggil yuri."Ye chagi?"Bls suho."Saya rasa baby kita nk keluar lah!!"pegang bahu suho dgn kuat."Mwo?"blur d.o"Baby nk keluar!!!"jerit yeori."Cpat call !!!"jerit xiumin.

10 minit selepas tu,yuri dihantar ke hospital.

Di hospital

Yuri menahan sakit."Oppa!!!"genggam tangan suho dgn kuat,sampai kuasanya diberi kepada suho."Aigooo!!"Suho panik."En.kim!suruh isteri En.tenang,baby dh nk keluar"kata doktor Park."Chagi?tenang!!"suho menyuruh yuri untuk bertenang."Andwae!!!"jerit yuri kesakitan.Tiba2 bunyi baby menangis."Changi?baby kita dh keluar!"suho dukung baby."Bagus dia dpt melahirkan baby yg normal."Kata doktor park lagi."Oppa?chagi kena pergi,ajuhmma dh panggil chagi"sayu yuri."Andwae!chagi,jgn pergi tinggalkan oppa!baby ni perlukan omma,mcmana dgn Yuho,yuin awk x syg!"nangis suho."Bagitau diaorg yg saya syg sgt dgn diaorg,oppa sarangahae,bagilah nama baby ni Kim Yu Ah"bls yuri.Tiba2 mata yuri tertutup."Unnie!jebal jgn tinggalkan giyong,"sayu giyong"Doktor!jebal,selamatkan isteri saya!!!"sayu suho."Mianhae En.Kim,kitaorg dh sedaya upaya mungkin ini takdirnya"bls Doktor Park.

sejak kematian yuri,adikberadiknya sering melawat kubur,manakala suho menjaga anknya dgn baik seperti yuri menjaga mereka.Rantai yuri,YuIn menjaganya dgn baik.

3 hari kematian yuri.

Suho membawa anknya ke satu tempat."Chagi?YuAh dah semakin membesar pasti awk seronok kan?awk?saya selalu syg awk,x kn ada yeoja lain yg akan gantikan awk dlm hidup saya,lagipun yuIn dan yuho dh mula bersekolah,saya ada bawa adik awk juga."Kata sedih suho."unnie?kitaorg dtg"kata yuji menitis air matanya."Yong rasa bersalah sebb x dpt nk selamatnya unnie"sedih giyong."Sudahlah,mungkin ni takdir yuri"bls suho."Unnie?yeo dgn chan akan dpt seorg ank namja,"sayu yeori."Jin Ah pun sama unnie!akan dpt ank namja"Kata jin ah."Omma?YuIn janji yg YuIn akan jaga rantai omma mcm nyawa yuin."Nangis YuIn."Yuho pula akan jaga appa kalau appa sakit."Bls yuho.

Setelah melawat Kubur yuri,mereka pun balik ke rumah mereka.

Setahun dh berlalu,kehidupan suho tanpa yuri semakin baik,selalu sabar dgn perangai anaknya.Kehidupan suho kini berbahagia bersama tiga org anknya yg comel dan nakal seperti omma mereka.Setiap hari mereka akan melawat kubur yuri.Setiap hari mereka selalu berdoa agar omma mereka memberi senyuman didlm mimpi.Kini kehidupan suho lebih bahagia kerana melihat ank2nya berjaya.

End story...










annyeong!!!typo teruk sgt abaikan je lah!!!author update awl ni sebb author takut yg internet author habis..

[C] Its My Girl[Suho]Where stories live. Discover now