Di Villa Bora dan cream vullet.
"Ya!!!! Bagi balik aku punya lah!!!sebelum aku petir kau baik kau cepat bagi barang aku!!"jerit seorg yeoja yg mengengam jarinya tanda marah."Masalah aku tak ambik..apahal kau nii"jerit yeoja."Yaa!!!Yong sshi!!!bagilah aku tau kau ambik sebelum aku petir kau"marah yeoja kpada giyong.Satu vilaa sgt bising dan ada juga kedengaran seperti guntur dan hampir hujan didlm rumah kerana kemarahan mereka."YA PARK YUJI PARK GIYONG JGN GADUH SEBELUM UNNIE TARIK KUASA KORANG!!!"jerit yuri yg sgt marah dgn perangai yuji dan giyong."Dialah unnie!!"rungut yuji."Aku pula!!"tengking giyong"Dah duduk tengok tv tau tak aku ni dari tadi mop lantai sebb elimen kau giyong!!"marah bora sambil memegang sebatang mop.Mereka pun duduk bersebelahan yuri."Unnie knapa gadoh ngn unnie yuji?"tanya jin ah yg blur."Jgn masuk campurlah kau tak cukup umur.!!"marah giyong."Unnie yuri!!! Unnie jwoo cubit tangan yeo!!"rungut yeori.
Yeori p.o.v
"Unnie nk main sesuatu tk..yeo bosanlah"rungut yeori kpada jwoo."Malas lah!"bls jwoo yg stress kerana asyik mendengat unnienya asyik bertengkar."Alahhh"rungut yeori sambil membuat muka comel."Aku tak nk lah!!"tk paham bahasa ke!!"marah jwoo lalu mencubit tgn yeori."Unnie yuri!!unnie jwoo cubit tgn yeo!!"yeori mengadu kpada yuri.
End p.o.v
"Mlas nk lyn kerenah korang."jwab yuri sambil merawat mata jin ah yg sakit."Mata jin masih sakit ke?"tanya yuri kpada jin ah."Ye"bls ringkas dari jin ah."Mianhee,unnie sebb yeo lah unnie punya mata bertukar jadi biru.Mianhee unnie..yeo tak dpt kawal kemarahan yeo kat yeoja tu"bls yeori yg sedang serba salah.
Yeori p.o.v at lotto world.
Yeori yg sedang mencari unnie yuri dgn tiba2 ada seorg yeoja tlah langgar yeori secara tidak sengaja."Hoi kau nampak aku tgh jln ke!!!"marah yeori kpada yeoja tersebut."Masalah ye kau yg tk nampak habis baju aku kotor tau tak..baik kau ganti balik sebelum aku saman kau!!"tengking yeoja itu kpada yeori.Suasana di lotto world sgt sejuk tetapi berbalik kepada panas kerana yeori tidak kawal perasaan marahnya kpada yeoja tersebut."Unnie jin ah okay tak?"tanya jwoo."Mata jin ah?"kata yuji yg panik kerana mata jin ah bertukar."Park Yeori!!!kawal kemarahan kau seblum jin ah pengsan.!"jerit giyong yg cuba menghalang kemarahan yeori."Ahhh aku tak peduli!!"bla yeori sgt marah terhadap yeoja yg langgarnya."Yeo cukup baik kita cari yuri."Kata suho yg juga berada ditempat itu."Bukan kerana oppa aku kat sini kau selamat sebb aku tk buat kau merana!!"tengking yeori.Namun yeoja tersebut berlalu pergi."Baik cpat cari yuri sebelum mata jin ah menjadi teruk"kata jwoo.
End p.o.v
"Besok jgn dtg sekolah okay" kata yuri dgn perlahan untuk sejukkan badan jin ah."Unnie?jin ah syg unnie.Kalau unnie tak ada pasti jin ah dh tak hidup seperti ni"kata sayu dari jin ah."Nak aku bagi kau ni!"kata bora yg memberikan sesuatu kpada jin ah."Gomawo"kata jin ah.
Skip.
Di Sungai Han.
Cuaca dibumi sgt panas kerana kemarahan yeori yg melanda dlm dirinya."Yuri!!"panggil seorg namja."Ehh d.o?lay?luhan?chen?buat apa kat sini?"kata yuri yg hairan."Ouh kitaorg selalu lepak kat sini."bls lay."ye ke?kita selalu lepak kat sini?"kata chen yg blur."Diam lah namjachin bora aku siku kau kang!!!"kata luhan yg menunjuk sikunya kpada chen."Rilek lah"kata d.o yg senyum kpada yuri."Yuri buat apa kat sini?"tanya luhan kpad yuri."Yuri sedang tunggu suho."kata yuri sedang menunggu kedatangan suho."Ooo ye ke?"bls d.o yg mula2nya senyum tapi berbalik kpada masam muka."Okay lah saya nk gi sana"kata yuri berlalu pergi."Panas nya cuaca ni!!!"rungut lay."Kan panas betul hari ni berpeluh aku hari ni."kata sokong luhan dan chen."Jom ahh gi kedai makan aku lapar lah"Rungut lay sambil memegang perutnya yg lapar."Okay jom"kata serentak chen,d.o dan luhan.
Skip.
Di Kedai Buku.
"Ermm aku nk beli apa ha?"bisik yuji."Yuji!!!kau dh beli buku ke?aku tak tau apa2 pasal buku study ni,aku tau buku magic adalah."kata jwoo kpada yuji."Kau ingat aku tahu."bls yuji."Hai jwoo!!hai yuji."kata seorg namja."Siapa kau?"tanya yuji dan jwoo serentak."Aku adik kpada ckgu jihyo."kata namja tersebut."Cikgu Jihyo bukan nama dia song jihyo ke.?"tanya yuji yg hairan."Nama sebenarnya ialah Cha sung im.Song jihyo cuma nama panggilan."kata namja tersebut."Habis tu nama kau siapa?"tanya jwoo."Nama aku Cha Hekyeon panggil aku hekyeon atau N"kata N yg memperkenalkan dirinya."Oooo tk kenal"kata yuji kpada N."Mmg lah tk kenal sebb aku sekolah lain unnie aku ajar sekolah korang."Terang N kpada yuji dan jwoo."Oooo okay lah bye kitaorg nk kena balik sebb unnie kitaorg nanti marah"kata yuji terus ke kaunter pembayaran untuk bayar bukunya."Nae Annyeong"kata N.
N ni seorg yg baik dan leader yg baik untuk Vixx.N ni namjachin kpada bora.Nak tahu knapa exo ejek chen dgn bora.Tengoklah part 11 nanti..kesian mata jin ah sakit..
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanfictionCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...