Di Villa Exo.
Members exo sibuk dgn hal sendiri,baekhyun dan kai keluar.Manakala yg lain masing2 dibilik mereka."Asl aku ingat yuji ni!!"kata seorg namja yg baring di atas katilnya."Luhan lupakan je lah yuji tuh!!!"kata luhan yg baring mcm katak yg dh nk mati."Knapalah yuji dlm pikiran aku ni."Kata luhan."Xi Luhan!"jerit seorg namja di depan pintu biliknya."Oh mak kau meletup."luhan melatah."Aigoo melatah lah pula luhan ni"kata namja tersebut."Mwo chanyeol.?"tanya luhan kpada chanyeol."Kau dah knapa dtg sini?"tanya luhan lagi."Saja je aku dtg sini nk kacau kau lagipun aku bosan kat bilik"kata chanyeol yg membaringkan dirinya diatas katil luhan."Siapa suruh kau baring kat atas katil aku si capang!"marah luhan."Si capang aku ni pun kwn kau juga."kata chanyeol mengambil bantal kesukaan luhan."Babun betul lah si capang ni!!"jerit luhan di telinga chan yeol ."HAHAHAA"gelak chanyeol.
Skipp..
Di Villa bora dan cream vullet.
"Besok unnie nk tegur suho ke?"tanya seorg yeoja yg duduk disebelahnya."Tak pasti lagi"kata yeoja tersebut."Unnie yu?"panggil seorg yeoja."Ye giyong.?"kata yuri."Tegur je la suho tu"kata giyong."Malas lah"kata yuri sambil mengambil telefonnya."jiwoo pergi masuk bilik kau sekarang!"marah giyong."Aku pula yg kena marah."kata sayu jiwoo.Lalu jiwoo meninggalkan mereka di ruang tamu.
Skipp
Di Bilik suho.
"Princess yu makin cantik kalah pelakon sulli"kata suho di luar beranda."Besok aku layan dia"kata suho lagi."Kim jun myun!!"jerit seorg namja."Apa ke bodoh ye kau ni sehun!"tengking suho."apa yg suho termenungkan tu?"tanya sehun sambil berselfie dgn patung kesukaan suho."yaaa!!!!"jerit suho.
"Aduh sakit telinga sehun lah!!hyung lay!!!hyung suho jerit kat telinga sehun"sehun mengadu dan berlari ke bilik lay."Mcm2 lah sehun..bertuah aku jumpa korang"mengeluh suho."suho apa kau buat kat sehun?"tanya seorg namja baring diatas katil suho."Siapa suruh kau baring atas katil aku babun"kata suho lalu menendang punggung namja tersebut lalu jatuh."Aduh sakit punggun aku lah "jerit kesakitan."pondan betul lah kau ni lay,mcm perempuan."perli suho kpada lay."Heheh"gelak kecil lay."aku nk hujan lah"rungut lay."Kau ingat aku boleh buat hujan"kata suho kpada lay."aku tau lah."kata lay."Baekhyun ngn kai dan balik belum?"tanya suho."Belom"kata lay."Dah keluar dari bilik aku"suho menghalau lay keluar dari bilik.Skipp.
Malam yg sunyi di villa bora dan cream vullet.
Princess park yuri keluar dari rumah untuk keluar ambil angin katakan."Sunyi nya tak ada unnie"rungut seorg yeoja diruang tamu sambil belajar."Betul tu selalu nya unnie ajar kita belajar,tapi dia pergi mana?"tanya yeoja tersebut."Mana lah aku."kata ringkas yeoja tersebut."yuji?jin ah?jiwoo?yeori?giyong? Kalian tak nk kuatkan kuasa korang ke?"tanya bora kpada mereka."Mmg kitaorg nak tapi kuasa kitaorg tak sekuat kuasa princess yuri.Dia lebih berkuasa dari kitaorg.Kitaorg baru belajar yg asas dari unnie kitaorg."jelas jiwoo kpada bora."Ooo..mcm tuh! habis yeori menghentikan masa tadi tu boleh guna ke?"kata bora."Kami semua tau menghentikan masa,kami semua belajar dari prince jun myun sebelum ke bumi."jelas jin ah."Okay kalau mcm tu apa kuasa korang?"tanya bora kpada mereka.
"Yong water"
"Yeo flame"
"Jin snowflake"
"Woo wind"
"Ji pula lightning kalau tak tau lightning maksud dia petir."
Terang mereka kpada bora yg ingin tahu."Habis tu apa kuasa princess pertama?"tanya bora kpada jin ah."Dia earth semua kuasa dia ada"kata jin ah."Habis tu yg time control tu? Semua lah kan?"kata bora."Ye bora"kata mls dari mereka.
Skipp
Di sungai han.
"Ermm.."kata seorg yeoja sambil menutup matanya."Wind...water.. Lightning."seorg yeoja menyeru kuasanya.Semua air di sungai han seperti tsunami kerana seorg yeoja menyeru kuasa nya iaitu water.Awan mula mendung seluruh sekitar seoul. Angin yg sgt kencang disekitar tubuh yeoja tersebut."Dah?baik saya balik sebelum hujan turun..saya janji akan buat cuaca di bumi ini seperti normal balik."kata yeoja tersebut.Yeoja tersebut berlalu pergi.Dengan tiba2 yeoja tersebut terlanggar seorg namja."ah!"jerit yeoja itu."sorry saya tak nampak awk tadi."kata maaf dari seorg namja tersebut."Tak apalah saya okay."kata yeoja tersebut."park yuri?ni saya lah d.o"kata d.o kpada yuri."Ouh awk d.o knapa ada kat sini."tanya yuri yg sedang menutup matanya."Knapa awk tutup mata awk?"tanya d.o lagi."Tak ada apa lah."kata yuri lalu berlari meninggalkan d.o keseorangan.."Sejuk ye mlm ni..aku rasa nk hujan ni baik aku balik patutlah yuri lari mabye sebb hujan."kata d.o lalu berlari mengikut jejak yuri namun tidak dpt dihilang lagi wajah yuri."cepat nya dia lari?"kata d.o tercari2 yuri."Baik aku balik sebelum kris bebel."kata d.o.
Skipp
Di villa exo.
"Aku dah balik."kata d.o kpada chingunya."Asl balik lambat."bebel kris."aku lambat sebb terlanggar yuri kat sungai han tadi."jelas d.o kpada kris."Aduh kau ni sempat kau date ngn yuri..cemburu aku"kata xiumin kpada d.o."Aku terserampak je ngn dia bukan nya date pabo."marah d.o."Dah masuk tidur."luhan dan kai menyampuk."Jom tidur besok bangunkan aku ye luhan."kata chen berlarj memasuki biliknya."Sejuk mlm ni pastikan pakai selimut masa tidur."kata suho kpada members exo."Nae suho sshi."kata serentak mereka.Malam yg sejuk dan berhujan..sgt sesuai bila tidur.
Di Villa cream vullet dn bora.
"Unnie dh balik"kata yuri yg baru sampai dirumah."lambat nya kau sampai"kata giyong."Aku tgh buat cuaca kat bumi ni sejuk."kata yuri kpada giyong."patutlah sejuk semcm tadi"kata jin ah yg menyusun bukunya untuk besok."Dah jom tidur."kata yuri yg memasuki biliknya.Malam yg sejuk bagi mereka kerana berkat unnie mereka.
Vote kalau best..yu ri ni mempunyai semua kuasa kerana dia seorg yg caring dan baik hati.
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanfictionCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...