Part 6

107 6 0
                                    

Di Shopping Mall.

"Park yuri!!!"panggil seorg namja."suho!"bls yuri sambil berlari terus memeluk suho tersebut."Aishh cemburu aku"kata chen yg sedang melihat suho dan yuri berpelukan."chen bukan kau ada bora ke?"tanya d.o kpada chen."Aishh tak nk aku ngn chen baik aku ngn lay lagi bagus"bls bora terus pergi ke sebelah lay."Aku pun tak nk ngn kau lah"bls chen menjelir lidah."Asl kau ada kat sebelah aku ni"kata kris kpada bora."Eh salah org pula mana lay?"tanya bora."Lay sebelah sehun kat sana tu kedai kasut"kata kris yg menunjuk kearah lay dan sehun."Unnie jiwoo nk dgn sehun boleh tak?"tanya jiwoo kpada giyong."Knapa woo tanya unnie tanya unnie yu"bls giyong."Nae unnie"bls jwoo."Unnie boleh tak kitaorg nk jalan ngn oppa exo?"tanya jin ah kpada yuri."Boleh jaga diri..baek,sehun,chan,luhan,tao jaga saeng aku ni diaorg ni manja sikit so tahan je lah k"kata yuri memberi arahan kpada members exo."Ye yuri kitaorg akan jaga saeng kau jgn risau."kata kai berlalu pergi menarik tangan chen dan tao.

Skip.

Di Kedai kasut.

"Hai oppa?"panggil jwoo sambil memegang bahu namja tersebut."Hye jwoo tak ikut unnie jwoo ke?"tanya namja tu." Oppa sehun cari kasut eh?"tanya jwoo yg blur."Tgh cari hati jwoo ni"bls sehun tersengih2."Ha?cari hati jwoo?"tanya jwoo yg blur."Dah cari kasut ke?"tanya lay."Dah lepas ni kita bawa jwoo gi mkn sebb unnie dia suh kita jaga dia."kata sehun sambil menarik tangan jwoo."Hye jwoo yg cantik?"panggil seorg namja."Hee lepas lah awk siapa?dari mana awk tau saya jwoo?"tanya jwoo kpada namja tersebut."Awk ni saya sekolah sebelah sekolah awk je!!"marah namja tersebut lalu memegang erat tangan jwoo."Lepas lah sebelum saya panggil unnie saya!!"marah jiwoo ingin mengadu kpada unnienya."Ehh manja betul awk ni"kata seorg namja lagi."Leo agaknya dia ni tak kenal kita?"tanya namja tersebut kpada leo."Mungkin,?"leo blur."Jom lah pergi nnty N cari."kata namja tersebut."Baiklah ravi"bls leo kpada ravi.

Di kedai serbaneka.

"Jin ah cuba pakai rantai ni pasti cantik kan!"panggil kris."Ye oppa kris?"jin yg blur."cuba pakai rantai ni mesti jin cantik."kris senyum lebar."Aishh kris ni dah lebih ni"bisik hati baekkie."Awk okay ke baekhyun?"tanya jin ah memegang bahu baekkie."Awk jgn lah dekat sgt ngn kris saya cemburu!!!"marah baekhyun."Hye si cantik park jin ah"panggil seorg namja yg mengusap pipi jin ah tapi jin ah mengelak."Knapa awk nk pegang pipi saya ni!!"marah jin ah."Knapa tak boleh ke?"tanya namja tersebut.
"Tak boleh lah saya tak kenal awk!!"tengking jin ah kpada namja tersebut."Hong bin dia tak kenal kau sedangkan kau paling hot kat sekolah..mungkin yeoja ni budak baru lagi kat sekolah xoxoL kita kan sekolah lain"bisik seorg namja ditelinga hong bin."Ye la baik kita gi sebelum dengar N bebel."kata hongbin berlalu pergi meninggalkan jin ah keseorangan."Fuhh siapa lah mamat tu?"tanya jin ah.

Di Kedai baju.

"Giyong?"panggil tao."ye tao"bls giyong."Cuba try baju ni..cantiklah saya tengok awk asyik pakai baju lengan pendek dan seluar pendek..cuba pakai gaun pula "kata tao yg menunjukkan sepasang gaun kpada giyong."Ermm saya tak suka sebb saya dah banyak gaun jenis mcm ni"bls giyong."Ermm tak apa lah"bls tao dgn sayu."memandangkan awk pilih saya ambil je lah"giyong mengambil gaun tersebut."Hoi kalau nk date ingat aku,kai ngn chen kat sini!"marah bora."Heheh kau ada chen kan bora."perli kai."Ishhh aku kan x nk ngn chen!!!"marah bora sambil menjelir lidah kpada chen."Aku potong juga lidah kau tu biar tk boleh ckp!!"marah chen."Dah lah hyung!!!"marah tao.

Di kedai buku.

Yuji,luhan dan xiumin sedang mencari buku rujukan."Yuji??"panggil xiumin."ye"bls yuji dgn ringkas."Korang semua ank org kaya ke?"tanya xiumin ingin tahu."Sebenarnya???"yuji tidak menghabiskan percakapannya."Hoi!!!!aku cemburu!!"luhan menyampuk percakapan yuji dan xiumin."Aduh luhan niii bukan yeojachin luhan pun..HAHAHA."gelak xiumin yg comel membuat pipi yuji merah."aishhh oppa ni...malu lah saya"bls yuji yg sedang mengusap pipinya yg merah."Heheheh.."gelak xiumin.

Di kedai Beg.

"Park Yeo ri!!!!"jerit chanyeol yg melihat kerenah yeori yg sedang memerhatikan beg yg dihadapannya."Ye chan?"bls yeori yg blur."Bila hari jadi awk?"tanya chanyeol."Hari jadi saya 27 bulan 11 knapa ye?"bls yeori ."brithday awk sama dgn saya lah..27 bulan 11 jodoh ke?? HAHAHA"jawab chan dgn gembira kerana dpt mengusik yeoja yg paling comel."Awk nii saja je buat saya malu lah."Bls yeori yg mengusap pipinya yg merah."Saya betul maksudkan ye,"bls chan."Mwo?"bls yeori yg blur."Tak ada apa2 lah"jwab chan kpada yeori."Okay kalau mcm tu saya nk tengok barang kat sana awk jom lah."yeori menarik tangan chan."Hati aku dap dig dup ni"chan memegang dadanya yg sedang berdebar.

Di Kedai Telefon.

"Awk?"panggil kyungsoo."Ye saya?"jawab yuri."Awk nk pakai fon tak?"tanya kyungsoo."Saya tak reti pakai fon biar pun saeng saya ada fon"jawab yuri dgn tenang."Chagiya!!"jerit suho."Yes oppa?"jawab yuri."aishh suho ni kacau line lah!""bisik hati kyungsoo."D.o terima kasih sebb teman yeojachin aku ni masa aku kat tandas hahaha."kata suho memegang bahu kyungsoo."No problem chingu."bls kyungsoo.

Nanti sambung part 7 tak larat nk taip..typo abaikan sahaja

[C] Its My Girl[Suho]Where stories live. Discover now