part 18.

71 1 0
                                    

Pagi di Villa yuri dan suho.

"Knapa tak tidur lagi?"tanya suho kpada yuri yg masih termenung di luar tingkap."Saya nk masuk tidur lah ni.Knapa awk masuk bilik saya ni."bls yuri."Saya nk temankan awk kat bilik ni.Awk tu sakit lagi"kata suho yg sedang meletakkan ubat diatas meja."Ermm awk baik sgt dgn saya.Saya berhutang budi dgn awk"kata sayu dari yuri."You are my everything"kata suho lalu memeluk yuri dari belakang."Dah lah jom tidur."kata suho.Malam yg indah bagi suho dan yuri.

Skipp.

Pada Hari Perkhawinan Suho Dan Yuri.

"Sudikah kamu menerima Kim Jun Myun sebagai Suami kamu yg sah"kata paderi kpada yuri."Yes"kata yuri."Sudikah kamu menerima Park Yuri sebagai isteri kamu selamanya"kata paderi lagi."Yes."kata suho."sekarang kamu berdua boleh bercium"kata paderi.Suha dan Yuri mencium dahi masing2.Semua bersorak kerana berjayakan perkhawinan mereka."Tahianh Unnie"kata saeng yuri."Gomawo yuji"kata yuri."Mana jin ah?yeori?jwoo?"tanya yuri tercari saengnya."Diaorg ada kat airport hari ni kan xiumin balik"kata giyong kpada yuri."Taniah suho!!!"jerit d.o dan chen."Terima kasih."kata suho."Mana kai,kris,lay?"tanya yuri lagi."Kitaorg kat sini!!"jerit kaikrislay."Tanianh!!!"jerit mereka lagi."Dh jom balik hari ni giyong dgn tao nk pergi bercuti bye!!"kata giyong lagi."Aik?"tao blur."Ikut je la"kata yuji."Nae"kata tao.Setelah habis acara tersebut mereka pun balik ke rumah mereka.Manakala yuji dan luhan pergi ke china untuk berjumpa dgn omma luhan.

Skip.

Di Airport.

"Xiumin!!!!"jerit jin ah."Hye korang!"jerit xiumin."Lama tunggu ke??"tanya xiumin."Tak lah habis sahaja upacara kita terus gi sini sebb unnie giyong yg suruh."jawab jwoo."Oooo.."xiumin senyum."Jomlah unnie yuri dgn suho ada buat makan2 kat rumah baru diaorg"yeori yg gembira."Nae"kata xiumin.Mereka pun pergi ke rumah suho dan yuri.

Flashback di wedding suho dan yuri.

"Nanti korang pergi ambil xiumin kat airport sebb hari ini dia balik so pergi jemput.Unnie tak boleh sebb takut unnie yuri cari unnie tau2 je unnie yu tu mcm mana"bebel giyong ditempat duduk jin ah,yeori,dan jwoo"Nae unnie kitaorg akan ambil dia sebaik sahaja upacara ni habis and bagitai kat unnie yu yg kitaorg ambil xiumin."bebel jin ah lagi."Ye"kata mls2 dari giyong.Setelah habis upacara wedding tersebut mereka bertiga terus melangkah keluar.

End flashback.

Di Rumah YuHo(yuri a.k.a yu suho a.k.a ho)

"Penat lah"rungut yuri."Aik?"suho yg blur."Hari ni oppa kenalah layan yu baik2"kata yuri kpada suho."Ye lah oppa tau"kata suho."Hari ni kita jemput diaorg mkn kat rumah kita nk tak?"tanya yuri kpada suho."Boleh je jom oppa nk gi bersiap dulu then oppa nk tolong chagiya masak"suho mencubit kedua pipi yuri."Boleh je"kata yuri.Setelah suho bersiap.Tiba2 semua makanan telah dihidangkan oleh yuri."Knapa tk tunggu oppa!!"marah suho."Oppa lama sgt."bls yuri."kita cuma tunggu diaorg je.Nnti hantar makanan ni kat luar kita buat BBQ nk tak"pujuk yuri."Ha ye"bls suho.

Skip.

Di Luar Rumah YuHo.

"Unnie!!!"jerit jin ah."Lama unnie tunggu tau tak!!"yuri memeluk ketiga2 saengnya."Bogoshipeo"kata yeori."Unnie pun"kata yuri."Mana unnie yuji?unnie giyong?"tanya sehun kpada yuri."Giyong melancong dgn tao si yuji pula ikut luhan pergi china"kata suho yg menyampuk."Xiumin!!"yuri berlari ke arah xiumin dn memeluknya."Eh yuri!!rindu kau dh khawin dh sekarang nnti letak nama anak apa?"Gurau xiumin."Kim Yu In kalau yeoja kalau namja Kim Yu Ho.HAHAHA"Suho dh reka nama anak siap2."Hahahaha"gelak mereka.Setelah habis makan malam bersama pengantin baru.Mereka pun pulang ke villa mereka.Manakala Jinah,jwoo,dan yeori pula pergi ke villa mereka yg diberi oleh bora kpada mereka.Mlm yg memgembirakan.

Saya tak buat watak jahat tau sebb takut saya kehilangan idea.Maaflah.Nama yg anak suho ngn yuri tu saya reka je tau Kim Yu In Kim Yu Ho cantik jugak nama tu.HAHAHA apa yg  saya merepak ni..

[C] Its My Girl[Suho]Where stories live. Discover now