Di Universiti Art Seoul.
"Annyeonghaseyo Prof.Kim"kata pelajar suho."Nae,annyeonghaseyo."bls suho.Sekumpulan pelajar sedang berkumpul dibelakang membuatkan suho ke tempat mereka.
"Kamu tak nampak saya kat dpan ke ha!!"
"Maafkan kami prof sebb kami tentang bergosip tentang kemalangan pada harituh"
"Sekarang ni kerja rumah yg saya suruh buat harituh dah siap!!"
"Ermmm.."
"Kalau tak siap lagi keluar dari kelas saya."
Suho betul2 marah dgn perangai pelajarnya."Makkk aiii garangnya..mesti isteri dia ni busy sebb tu kot prof mcm tu"kata pelajar yeoja."Yong Cha In!!!!!"suho menjerit nama cha in."Alamak.."Cha in terkejut."Taecyeon mcm mana ni" Cha in ketakutan."Mcm mana apanya pergilah sebelum prof jdi hantu."kata taecyeon.Cha In pun pergi ke depan untuk menghadap Suho.Cha In di maki kerana kerja tidak lengkap.
Skip.
Di Caffee Jin Ah
"Awk?"panggil baekkie."Ye,saya?"bls jin ah."Bukan sepatutnya awk kena buat ujian d.n.a ke ngn En.Song?"tanya baekkie."Bagus awk ingatkan..saya lupalah..awk..tolong jaga kedai tau..lepastuh tutup kedai ptg sebb saya nk bawa awk satu tempat."kata jin ah."Nae changi"bls baekkie."En.Song dh sampai pergi la"kata baekkie yg sedang mengemas meja."Syg awk!!"jerit jin ah."Iloveyoumore"bls baekkie sambil membuat bentuk love💜.
Skip.
Di Hospital Hangkuk,Seoul.
"Kita dah sampai jin ah,lepas ni kita pergi ke ujian test darah."kata En.Song."Nae"kata ringkas jin ah."Okay lepas habis buat ujian ni..saya nk pergi jenguk unnie saya"kata jin ah kpada en.song."Ouh pergilah."kata En.song.Setelah habis buat ujian darah,jin ah pun pergi jenguk yuri."Besok test dia keluar"kata En.song."Nae en"kata ringkas jin ah.
Di wad yuri.
"Knapa unnie yuji kat luar ni?knapa tk masuk?knapa dgn unnie yu?unnie!!!,jawab laaa!!"tanya jin ah sambil memarahi yuji kerana yuji hanya mendiamkan dirinya."Tadi unnie kena kejutan then unnie panggil doktor,doktor tu tak keluar2 lagi lama unnie tunggu"terang yuji."Ckplah mcm tu ni buat org tertunggu2 sakit pula hati kita"jin ah yg memegang dadanya."Jgn marah"kata yuji pula.
10 minit doktor dibilik yuri,akhirnya keluar jugak.
"Pn.Park ni adk dia ke?"tanya nurse."Ye saya saeng dia knapa?"yuji yg blur."Mcm ni tadi tu cuma kejutan disebbkan ubatnya mungkin ini reaksi pertamanya untuk sedar,buat masa ni kami tak benarkan siapa2 melawat dia tapi memandangkan Pn.Park Yuri cuma ada kamu saya bagi kelonggaran sahaja"terang doktor pula."Mwo?nae gamawo"ucap terima kasih dari yuji dan jin ah."Hari ni jin ah tak kerja ke?"tanya yuji."Kerja tapi tadi ada hal sikit kat sini sebb jin ah kat sini nnty jin ah nk bawa baekkie dtg sini"kata jin ah kpada yuji."Unnie yong kasi ke?"yuji yg hairan."Jgn bagitau dia,rahsia kita pun tak akan kekal2 selamanya,rahsia kita yg kita ada elimen pun kita tk bagitau diaorg lagi"kata jin ah."Dah2 jom masuk.."yuji menolak jin ah masuk ke wad yuri.
Skip.
Di Rumah Suho.
"Uncle tao!!!! Bangun..yuho nk mkn!!"jerit yuho yg kelaparan."Suruh la uncle chen yg masak"tao yg malas."Ye laa!!"rungut YuHo."Uncle chen!!! Yuho lapar!!"jerit Yuho kpada chen."Jap Uncle pergi kedai bila makanan."kata chen.Lalu chen pun keluar dari rumah.Tiba2 ada seorg yeoja dtg ke rumah suho."Chen sshi?"panggil yeoja tersebut."Ehh?kau buat apa kat sini?"tanya chen yg masih berada didepan pintu."Aku nk jumpa suho ngn yuri..mana diaorg?"tanya yeoja tersebut."Ouhh yuri kat luar negara,suho pula tgh study."terang chen."Ha?suho sambung belajar ke?"yeoja tersebuy hairan."Mana ada dia mengajar kat kolej kita dulu."kata chen."Dah laa aku nk pergi beli barang untuk kembar kat umah tu"kata chen lagi."Ouhh siapa jaga diaorg?"tanya yeoja tersebut."Tao,kalau kau nk jaga diaorg sekejap pergi lah aku nk gi beli kejap"kata chen.Lalu chen meninggalkan yeoja itu didepan rumah suho.Yeoja tersebut pun masuk ke rumah suho.
Di Pejabat En.Song
"Kamu berdua ke sini masuk pejabat saya"kata En.Song kepada dua org yeoja yg sedang mendaftar diri sebagai doktor pratical."Nae,kitaorg dtg sekarang"kata mereka berdua.Mereka berdua pun masuk ke pejabat En.Song."Kamu ni saeng kpada pesakit yg bernama Park Yuri kan?"tanya En.Song."Ye kitaorg saeng dia,knapa tanya?"tanya mereka lagi."Perkenalkan diri dulu,memandangkan noona kamu sakit disini kamu tak dibenarkan masuk ke wad dia sebb kamu akan saya letak tempat berasingan arraseo"Arahan En.Song."Nae"kata serentak mereka."Annyeonghasiminka,Saya Park Giyong dan sebelah saya Park Yeo Ri."kata giyong memperkenalkan dirinya dan saengnya sekali."Okay,nama saya En.Song Joong Ki panggil Prof.Song arraseo giyong,yeori."Joongki pun perkenalkan dirinya."Nae kami faham dan kami ada patuh arahan Prof.Song"mereka pun patuh dgn arahan yg diberi oleh En.song.Stlah mereka habis berikan tugas mereka pun keluar dari pejabat tersebut.
Skip.
Di Wad Yuri.
"Unnie?cepatlah bangun kitaorg tal sanggup nk tengok unnie terbaring mcm ni"sedih yuji."Ermmm yuji sedih sebb tk dpt jaga unnie lepas ni,sebb yuji nnty nk kena balik china balik..kesian oppa luhan tunggu yuji kat sana.."kata yuji lagi."Cik?saya nk tukar baju Cik.Yuri sekejap"kata nurse."Nae"kata ringkas yuji.
2 minit kemudian.
"Cik boleh masuk"kata nurse."Nae"kata yuji yg ringkas.
Skip.
Di Villa Exo.
"Xiumin?"panggil d.o"Haa apa?"bls xiumin."Sebenarnya apa yg dh berlaku..then lengan kau tu kenapa ada plaster bercap kartun pororo ha?"tanya d.o yg hairan."Sebenarnya aku ada derma darah untuk seseorg yg penting bagi suho..harap kau paham apa yg aku maksudkan ni"kata xiumin."Ha?aku kat mana ni"lay yg masih mamai."Hyung lay sini"kai menarik tangan lay untuk bawa ke biliknya."Yuri?baik bagitau suho..takut suho pikir lain pula"kata kris yg dtg dari planet mana tak dtg tiba2."Aku cuba laa..sebb yuri koma 2/3 bulan mcm tu laa..tak sure lagi sebenarnya."kata xiumin lagi."Bagitau je"kata kris yg sedang menonton cerita pororo."Betul tu"kata d.o lagi."Tengoklah"bls xiumin.
Tak lama lagi ending dia nk dekat..so its my girl season 2 ttp ada...tunggulah ending dia okay..
~bersambung~
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanfictionCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...