Part 16.

77 2 0
                                    

Pagi Di Villa Yuri dan Suho.

"Chagiya bangun!!!!"jerit suho yg sedang menyiapkan sarapan pagi untuk yuri."Tak nk"bls yuri yg masih malas."Saya ada bawa bubur ni,bangunlah nnti tk sihat"kata suho yg risau keadaan yuri."Saya dh okay lah"jawab yuri yg masih baring diatas katilnya."Saya lompat nnti naik awk bangun!!"marah suho.Namun yuri buat2 tak dengar apa yg suho ckpkan."dia tak berani punya sebb yu kenal perangai suho ni HAHAHA"bisik hati yuri.Tetapi yg yg yuri sangka kan semua tidak betul katil yuri yg empuk tu telah suho lompatkan."Yaaaa!!!"marah yuri."Knapa?"suho yg blur."Knapa awk lompat tk nampak saya tgh sakit ke!!"tengking yuri."HAHAHA"Gelak suho.Pagi yg sgt gembira bagi yuri dn suho.

Skip.

Di Villa Exo dan Cream Vullet.

"Bangun sarapan!!!"jerit luhan dan d.o serentak."Kitaorg dah bangun!!!!"jerit cream vullet kecuali exo yg masih mamai lagi."Korang tak mandi lagi ke?"tanya luhan yg melihat kerenah chen,lay,baekhyun,sehun,chanyeol,
Kris,tao,dan kai."Bukan lay,kris ngn kai nnti pergi airport ke...knapa tak siap lagi"kata jin ah sambil melihat mereka dgn penuh senyuman."Lupa lah!!!cepat!!"jerit lay terus berlari mandi dn bersiap untuk ke airport begitu juga dgn kai dan kris.Mereka pun berangkat ke airport dn dihantar oleh chen.Manakala yg lain terus pergi ke Universiti Art Seoul.

Flashback Villa Exo And Cream Vullet.

Di Bilik yong dan  yuji.

"Unnie intervew kerja ke tadi?"tanya yuji kpada giyong yg fokus pada bukunya."Ermm sebenarnya tadi unnie daftar Universiti sama dgn Exo unnie juga dh daftar nama korang sekali dgn unnie yu.Tapi Unnie ada nampak nama prince kat senarai nama yg terpilih kita pun terpilih juga"Kata panjang lebar dari giyong dia tahu bahawa yuji juga ingin sambung belajar."Ouhhh knapa prince tak bagitahu yg dia pun sambung belajar?"tanya yuji yg ingin tahu."Yuji?mungkin dia tak nk yuri risau pasal dia mungkin..tapi hari ni prince kerja separuh masa sebb dia kena bahagikan masa kerja,yuri,belajar"kata giyong lagi."Kalau mcm tu yuji nk kerjalah"kata yuji dgn yakin."Kalau nk kerja mesti ada sijil habis belajar.Yuji tak yh lah kerja lagi pun unnie dah dpt kerja sampingan untuk kita nanti"kata giyong kpada yuji."Ouh dh lah unnie yuji dh ngantuk jaljayo unnie yong"jawab yuji.Lalu giyong menamatkan pelajarannya kerana tk mahu kacau saengnya tidur.

End flashback.

Di Villa yuri dan suho.

"Awk!!!saya nk pergi universiti ni!!!"jerit suho kpada yuri yg masih mencuci pinggan."Awk tunggu saya nk ikut.!!"jerit yuri dari dapur."Palli2 nnti lambat!!"jerit suho.Lalu yuri mencapai beg dan bukunya diatas sofa."Awk kan masih sakit larat ke?"tanya suho."Larat"jawab ringkas yuri."Jom naik kereta saya"kata suho lalu membuka pintu untuk suho.Mereka pun pergi ke universiti Art seoul.

Skip.

Di Universiti Art Seoul.

Semua pelajar  melihat exo dan cream vullet berjalan sama2 lagi2 suho yg masih memegang tangan yuri."Awk lepaslah tangan saya org nampaklah."yuri yg malu melihat org sekelilingnya melihatnya."Buat apa nk malu"kata luhan yg menyampuk."Jgn sibuk"marah yuji dlm senyap."kita ambik kos sama ke?"tanya baekhyun kepada chingunya."Tak.Saya ambil kos seni"kata yuri."Knapa unnie tak ambil sains"rungut jwoo."Unnie kan nk jadi pereka fashion so unnie kenalah ambil kos tu"kata yeori kpada jwoo."Dahlah jom masuk banyak soal pula."Marah jin ah.Mereka pun masuk ke kelas mereka masih2.Suho pula ambil kos yg sama seperti yuri.

Di Kelas seni.

"Annyeonghaseyo prof."ujar suho dan yuri serentak."Nae annyeonghaseyo saya prof Jungkook"kata prof.jeon jungkook."Nae prof jungkook."kata mereka lagi."Sila perkenalkan diri."kata prof.jeon."Annyeonghaseyo Park Yuri imnida"ujar yuri memperkenlakan dirinya."Annyeonghaseyo Kim Jun Myun imnida panggil sja suho."kata suho."Oky duduk sana ada dua tempat kosong"prof jeon menunjuk ke arah tempat yg kosong kpada yuri dan suho.Mereka pun melanjutkan pembelajaran mereka.

Skip.

Habis waktu Universiti,cream vullet dan exo berkumpul satu tempat iaitu cafe Love.

Skip

Cafe Love.

Tao,chanyeol,baekhyun,sehun,dan luhan pergi membeli coffee untuk songjin,yeo,ji,woo,dan yong.Manakala suho dan yuri sudah membeli terlebih awl daripada mereka.Setelah habis membeli mereka pun duduk."Ermmm yuri?"panggil baekhyun yg sedang melihat yuri penuh keinginannya."Yes byunbaekhyun?"bls yuri."Saa...saya..nk ckp yg saya suka dekat jin ah boleh tak dia jadi yeojachingu saya"baekhyun yg gagap."Kalau dia nk yuri tak kesah pun bukan yuri yg bahagia dia juga yg bahagia."kata yuri lagi.Muka jin ah penuh dgn kebahagian."Kalau mcm tu awk nk tk jadi.."baekhyun tk habiskan percakapannya lalu jin ah menyebut"yes"kpada baekhyun.Langkah bahagia jin ah time tu.luhan,sehun,tao chanyeol melakukan benda yg sama seperti baekhyun.Alangkah bahagianya mereka apabila mendapat yeoja yg mereka sgt cintai."Kitaorg minggu depan nk khawin"kata mengejut dari suho."Mwo?"yuri yg blur."Tahianh suho!!"kata mereka serentak."Patut ke aku jadi manusia dibumi?"persoalan yg muncul dlm diri yuri."saya tau awk tgh pikirkannya."bisik suho ditelinga yuri."ha?"yuri yg blur."Awk boleh buat"kata suho lagi."Nae"kata yuri.Mereka pun balik ke villa masih2 seperti yg cream vullet mahu kan mereka ttp nk tinggal bersama dgn namjachin mereka walaupun yuri memujuk mereka.Mcm biasa suho sentiasa bersama dgn yuri.

Suho sentiasa bersama yuri bagi suho yuri ialah satu2 nya yeoja yg dia cinta tak akan ada yg lain.Sebenarnya yuri ni masih sakit sebb tulah saeng dia tak nk kacau dia takut yuri stress.Adakah yuri dan saengnya akan balik ke dunia mereka untuk meminta restu dari halmoni mereka untuk menjadi manusia dibumi.Nak tahu bacalah lagi.Bora pun dah jadi artis itulah impian yg bora nk.Apalah yg saya mengarut ni kan..HAHA.

[C] Its My Girl[Suho]Where stories live. Discover now