Part 7.

117 5 0
                                    

Di kedai telefon.

"Hahahah..d.o terima kasih banyak2 sebb dh jaga yeojachin aku"kata suho lagi."Lagi sekali kau ckp mcm tu aku ambik yeojachin kau nk tak!!"marah d.o kpada suho."Sudahlah tu awk ni"Yuri menghentikan suho dan d.o dari percakapan."Ye la awk."Bls suho sambil memegang tgn yuri yg selembut kapas."Okay jgn nk sweet2 sgt ingat aku kat sini."Bls d.o yg menunjukkan mukanya yg menyampah."Ye la chingu"bls yuri dan suho serentak.

Setelah mereka habis shopping mereka terus ke kedai makan yg terletak tk jauh dari kedai serbaneka yg jin ah pergi bersama dgn baekhyun dan kris pergi.

Skipp.

Di lotto world.

"Bora!!!"panggil seorg namja."Apa kau nk?"tanya bora kpada namja tersebut."Kau ni jgn marah nty cepat tua"jawab namja tersebut."Chen!aku tak marah lah sekarang kau buat aku marah sebb kau kata aku cepat tua.!!"marah comel dari bora."Ye la kau tu dah lah cantik kalau tua siapa nk..aku?mmg tak nk lah ngn kau sebb dh tua..muka dah berkedut mcm mak nenek."Kata chen kpada bora yg sedang membeli tiket rooler coaster."Diam lah chen..aku tendang kau kanngg!!"marah bora sambil menyiku perut chen."Korang dh beli ke?"tanya lay kpada bora dan chen."Dah"bls ringkas dari bora."Unnie?ji ngn jin tak nk naik takut lahh..dah lah tinggi takut muntah."rungut yuji dan jin ah."Unnie pun takut lah..tak pernah unnie nk benda terbang mcm ni"bls yuri."Kita biarkan je lah diaorg naik unnie kata kita tak sihat okay tak?"cadangan dari yeori dan jwoo."Tak kan lah semua sakit nty diaorg ingat kita tak suka kawan dgn diaorg mcm mana?"jelas giyong kpada mereka."Betul tu unnie ingat unnie nk buat bumi ni ada salji jin ah ikut unnie lepas naik benda tu okay"kata yuri kpada jin ah yg ingin buat musim sejuk dibumi.."yu?tak nak naik ke?"tanya xiumin kpada yuri."yu tk nk naik biarlah saeng yu yg naik lagipun yu tak suka permainan ni"jawab yuri yg seronok melihat namjachin dan saengnya berseronok."Kalau mcm tu jom ikut saya jln2 sekitar lotto world ni..saya tau awk bosan kalau awk asyik kat sini je."kata xiumin."Awk tak naik ke?"tanya yuri."Saya tak nk naik"bls xiumin kpada yuri."Ouh okay jomlah gi jln2 saya bosan ni."kata xiumin a.k.a xiu terus menarik tgn yuri."Ehh!!!sekejap2"kata yuri ingin menghentikan langkah namun hasratnya tidak dipeduli oleh xiu.Namun ada seorg namja sedang melihat yeojachinnya ditarik oleh xiu."Knapa ngn xiu tu!!!panas pula hati aku kat sini!!"bisik seorg namja.

Skipp.

Di tempat permainan.

"Yu? Nk main ni tak?"tanya xiu."Ermm nk"kata setuju dari yuri.
"Awk tahu main tak?"tanya xiu kpada yuri."Tak tahu..hehe"gelak comel yuri."Okay mula2 awk pilih awk nk hadiah apa then awk ambil pistol air ni tembak kat tin tu supaya tin tu jatuh."Terang xiu kpada yuri sementara yuri memilih barang xiu tlah tahu apa yg dipilih olehnya.

Xiu p.o.v

"Knapa yu asyik tengok big teddybear tu"bisik hati xiu"Kalau mcm tu aku nk ajak di gi main kat sana biar dia puas main..daripada dia asyik tengok patung tu baik aku ajak dia gi tempat tu"bisik hari xiu sambil melihat mata yuri.

End p.o.v

"Awk dah pilih hadiah mana awk nak ke?"tanya xiu."Ermm dah saya nk teddybear besar tu,saya nk bagi kat saeng saya yg yeori tu sebb brithday dia nk dekat"kata yuri sambil menunjuk ke arah patung tersebut."Nae arraseo jom main..meh saya ajar."xiu terus ke belakang yuri dan mengajar yuri untuk bermain permainan itu tersebut.Setelah berseronok xiu dan yuri tlah dpt patung tersebut.Yuri sgt gembira xiu pula gembira kerana dia dpt yuri senyum dgn gembira.

Skip.

Di Rooler Coaters.

"Mana xiu ngn yuri?"tanya sehun yg hampir pengsan kerana asyik menjerit ketakutan."Mana aku tau kalau aku tau dh lama aku bagitau kau"Rungut kris yg kepenatan."Hbis ni kita nk kemana?"tanya tao
"Baliklah dh ptg ni"bls d.o yg hampir muntah dibaju baekhyun."Jgn muntah d.o aku hempuk kau kang..dh lah tahun lepas kau muntah kat baju aku..i still angry about that and i will remember what happen to me last year"kata baekhyun yg mengingkati kisah lama.

1 tahun lepas di lotto world.

"aku nk muntah"kata d.o yg ingin muntah."Jgn muntah lah"kata lay kpada d.o"Mcm pondan lah kau d.o"kata luhan pening.Akhirnya d.o muntah diatas baju seorg namja."Yahhh d.o!!!! Kau tahu tak baju ni aku basuh setiap hari sebb nk wangi!!!! D.o!!!"marah namja tersebut."Alahai baek aku tak tahan lah!!"jerit d.o yg ingin muntah lagi."Dahlh d.o jom balik teruk betul mual kau ni kalah org mengandung tau."Rungut chanyeol dan kai."Aishh!!"marah baek.

End p.o.v

"Aku tahan jgn risau apa2 pun aku balik dulu takut aku muntah kat chen or chan pula"kata d.o berlalu pergi meninggalkan mereka."HAHAHAHA"gelak cream vullet dan bora
"Yah si pendek tunggu kitaorg!!!!kitaorg pun nk balik juga."jerit members exo dan bora kecuali cream vullet dan suho berlari mengikut rentak d.o
"Prince suho mana unnie kitaorg?"tanya yuji."Saya pun tak tahu jom cari dia dgn xiu tadi"kata suho terus mencari xiu dan yuri,cream vullet hanya mengikut suho dari belakang.

Di Kedai Aiskrim.

"Yuri nak aiskrim tak?"tanya xiu kpada yuri."Saya tk mkn aiskrim"kata yuri menolak ajakan xiu."Unniee!!!!!"jerit seorg yeoja"Eh saeng?suho? Cari saya ke? mianhee"kata maaf dari yuri."Suho asyik risau pasal unnie dari tadi sekarang tak tau dia kata mana?"bls jwoo yg mencari suho."Bukan tadi suho kat belakang kita ke?"tanya yeori yg blur."PARK YURI"jerit suho dari jauh sambil berlari ke arah yuri "Suho jgn lari nty kau jatuh!!"jerit xiu yg menghalang suho berlari namun tk sempat berhenti berlari suho terus jatuh dan menyebabkan lutut dan tapak tangannya berluka."Awk!!"jerit yuri terus berlari ke arah suho."Jgn lari!!"jerit suho yg masih terbaring dilantai."Knapalah awk degil sgt org kata jgn lari!!jgn larilah!!mcm budak2 baru darjah 1 lah awk ni"marah yuri sambil melihat luka suho."Biarlah budak darjah 1 pun awk ttp syg saya"usik suho."Ye la"rungut yuri."Dah jom balik"kata giyong yg mula menyampah dgn perangai budak yuri dan suho.

Di Villa Exo.

Semua org sedang tertawa didepan tv."Apa yg korang tengok?"tanya baekhyun sedang membetulkan rambutnya yg serambai mcm hantu."Running man"bls tao yg fokus pada tv."Oooo.."kata ringkas kpada baekhyun."Woooo..Song ji hyo3!!"sorak kris,luhan,lay dan sehun."Jihyo kalahlah nty baik korang pilih aku je!!"jerit lay yg perasaankan dirinya seperti dia yg sedang bermain di dlm rancangan hiburan."Perasaan santan!!"jerit members exo yg pandang lay dgn rasa marah."Aigooo???"kata lay yg hairan.

Best ke?pening kepala apa idea nk buat part 8 nty..aduhai..typo abaikan

[C] Its My Girl[Suho]Where stories live. Discover now