Di Villa Exo.
"Asal tak tidur je kat rumah diaorg!!"marah chanyeol kpada baekaikris."Kalau korang kasi mmg kitaorg nk pun.HAHAH"perli baekhyun."Amboi ada hati nk tidur kat sana aku hempuk korang ngn kuali d.o kan!!"marah chen kpada mereka."Elekk kau cemburu"kata kai kpada chen."Mana ada!!"marah chen."Kalau tak asl kau marah.?"tanya kris."Aku dgr ada org nk balik kuali aku!!"marah d.o yg sedang membaca buku."Org baca buku sepatutnya fokus HAHA"gelak sehun yg sedang menonton tv."Kalau korang rosakkan kuali korang yg tk mkn ntu bukan ye aku."Bls d.o acah2 baca buku."kita balik lambat disebbkan unnie jin ah balik lambat"jelas kai."Ye la"bls luhan nk tak nk."Dah kalau dh siap study gi susun buku untuk besok."kata suho yg sedang iron baju sekolahnya."Nae suho sshi."kata members exo serentak.
Di Villa Cream Vullet/bora.
"Unnie!! knapa balik lambat lama jin ah tunggu unnie tau ni lagi seekor aku ckp dgr lah asl syok sgt tengok tv tuu!!!"bebel jin ah kpada unnienya dan jwooyeori."Alamak, aku bukan haiwan!!"tengking yeori."Kata je lah kau cemburu sebb tak keluar rumah sebb mata kau tu!!"tengking yeori lagi."Disebbkan kaulah aku tak keluar rumah!!"tengking jin ah.Bermacam2 elimen yg keluar dari jari yuri melihat jin ah dan yeori bergaduh.Giyong pula hanya melihat manakala yuji jwoo dan bora masuk ke bilik masing2 kerana tidak mahu masuk campur hal jin dan yeo."Ermm yu sabar2 tenang nanti yu sakit susah nk rawat yu nnty"giyong menepuk belakang yuri supaya yuri bertenang dn bersabar dgn perangai saeng mereka."Stop it jin yeo!!!nk tengok unnie yu terbaring lagi atas katil selama sebulan ke!!"tengking giyong kpada saengnya yg sgt degil."Diam lah yong!!!aku tengah marah dgn perbuatan jin ah ni!!"marah yeori dn tidak endahkan apa yg dickpkan unnienya iaitu giyong."Nak unnie yuri tarik balik kuasa tu ke!!"marah yuri dn hampir pengsan yuri dibuat mereka.
Skipp.
Di Bilik Chen exo.
"Knapalah hati aku ni asyik berdebar2 je jumpa mak cik singa tu!!ingatlah chen dia dh ada namjachin baik pula tu!!"bebel chen sambil mengetuk kepalanya."Hoi chen!"jerit lay dan xiumin."Eh xiulay buat apa kat bilik aku?"tanya chen kpada mereka."Kitaorg dgr bebel kau tadi"kata xiulay serentak."Ha?ye ke kalau mcm ti jgn cerita kat siapa2 tau aku nk cari yeoja yg lagi bagus dari mak cik singa tu"kata chen"tak apalah lagipun xiu suka kat yuri tapi xiu nk suho happy sebb dia dh jumpa yeojachin dia..xiu turut gembira"kata sayu xiumin."Tak apa lah aku akan paham korang jgnlah risau."kata sokong lay."Jom xiu tidur besok nk kena bangun awl"kata lay.Lalu xiulay pun keluar dari bilik chen.
Di luar pintu chen.
"Xiu tak gi sungai han ke?"tanya lay kpada xiumin."Mlas lah lagipun tiada siapa nk teman..dh lah jom tidur kat bilik."kata xiumin."Mmg tidur kat bilik pun tak akan nk tidur kat kandang kambing kot"lay yg lurus bendul.Xiumin hanya mmpu menepuk dahinya.
Malam yg indah dibumi walaupun mereka hanya duduk dibumi selama 100 hari mungkin bagi mereka bermakna lebih2 lagi princess 1 dia sgt rindukan prince suho tapi malam tersebut buat yuri sesak nafas kerana cuaca dibumi asyik bertukar2 sehingga keadaan yuri menjadi lemah.Adakah mereka berthan tinggal dibumi?.
Kalau nk tahu baca lagi jgn lupa voted sekali.Mesti pelikkan knapa yuri lemah?baca jgn tak baca.
Kita penat nk taip banyak2.Bersambung...
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanfictionCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...