15 minit yuri dibilik bedah.
"Knapa dgn Unnie?"tanya seorg yeoja."Unnie kemalangan"kata yeoja tersebut."Mcm mana boleh jadi yeori?"tanya yeoja lagi."Yeori pun tak tau sebb ada org jumpa unnie dlm keadaan berdarah"kata yeori lagi."Knapa dgn unnie"kata Yuji yg sanggup ke korea demi unnienya."Macam mana unnie yuji tau yg unnie yuri masuk hospital?"tanya jin ah yg hairan dgn kehadiran yuji."Kita tk boleh putarkan masa bahagia kita,kita cuma boleh ubah cuaca je sejak akhir2 ni"kata jwoo."Aku tau sebb si yeori bagitau."kata yuji.
Flashback yeori.
"Yoboseyo?unnie?"
"Ye yeo?knapa nangis ni?apa yg terjadi"
"Unnie..unnie yuri kemalangan"
"Mwo..!!tak apa unnie dtg dgn segera!".
"Palli2 yeori lemah kat sini"
"Bagitau unnie yg lain."
"Nae unnie"
Tamat perbualan bersama yuji.Yeori pun menelefon unnienya yg lain.Setelah sampai unnienya yg lain.Mereka melihat yeori menangis teresak2,lalu yeori memeluk giyobg yg baru sampai dari jepun."Jgn nangis"pujuk giyong"Yeo,rasa bersalah dgn unnie"kata yeori yg masih dlm dekapan giyong."Okay,unnie tau tu"pujuk giyong.Setelah yuji sampai mereka pun berbincang tentang unnienya.
End flashback.
"Luhan tau tak pasal ni?"tanya jwoo kpada yuji."Molla,unniw bagitau yg unnie ada kerja sebulan kat korea."kata yuji.Tiba2 doktor yuri keluar dari bilik pembedahan."Doktor mcm mana dgn unnie saya!!"nangis jin ah."keadaan dia sgt lemah buat masa ni sebb darah dia banyak keluar sesiapa disini darah sama dgn pesakit tersebut?"kata doktor tersebut."jenis darah unnie saya apa?"tanya jwoo"jenis darah B"kata doktor tersebut."Ouh"kata mereka."Doktor saya darah B"kata namja yg tiba2 dtg
"Ehh kau buat apa kat sini..then mcm mana kau tau kitaorg kat sini. "Kata yuji yg melihat namja tersebut dgn perasaan hairan."Ouh aku kat sini sebb jin ah..tadi aku call jin ah suruh ambil YuIn kat rumah aku sebb dia dh tidur tuu..takut suho cari"kata namja itu lagi."Park Jin Ah!!"jerit Yuji dan giyong."Apa"jin ah yg blur."Aigooo!!!"yeori dan jwoo memepuk dahi mereka dgn serentak."Aku terlajur ckp tadi maaflah"kata maaf dari jin ah."Dah3 aku derma darah aku kat yuri daripada korang gaduh baik koranf tandatangan ni"kata namja tersebut."Jgn bagitau suho tentang yuri paham"arahan dari giyong."Ye arraseo"kata namja tersebut.Jin ah flashback.
~l like TT,Just Like TT~nada dering telefon jin ah."Siapa call ni?"jin ah yg blur sambil melihat cermin di tandas.
"Yoboseyo?siapa ni"
"Yoboseyo ni xiumin"
"Ambil YuIn dia dh tidur kat rumah kitaorg ni"
"Tapi aku kat hospital lagi ni"
"Buat apa kat hospital.
"Ermmm yuri kemalangan"
"Mcm mana boleh terjadi??"
"Aku pun tak tau..apa2 pun jgn bagitau hyung suho takut dia risau pasal unnie,xiumin hantar je la YuIn balik kalau hyung suho tanya mana yuri ckp yuri pergi outstation selam sebulan"
"Baiklah"
Setelah tamat perbualan xiumin pun pergi ke rumah suho.Dan Jin ah pula keluar dari tandas.
End flashback Jin ah.
Flashback xiumin.
Di rumah suho.
"Annyeonghaseyo Suho sshi."kata xiumin berada didepan pagar rumah suho."Jap3"kata yuho yg sedang bermain basikal."Knapa main basikal waktu mlm ni?"tanya xiumin."Yuho tunggu omma balik.Knapa YuIn ada dgn Uncle?"tanya YuHo."Ermm mana appa"xiumin tukar topik."Eh xiumin?YuIn?mana yuri."tanya suho."Ouh jin ah kata yuri outstation secara mengejut sebb tu la dia tak balik hari ni'Tipu xiumin."Patutlah aku call tak jawab2"kata suho yg sedang mendukung YuIn yg sedang tidur."Dahlah annyeong"kata xiumin."Nae annnyeong.YuHo bye uncle."jwab suho."Annyeong uncle"bls YuHo.
End flashback.
Bersambung..Yuri koma selama 3 bulan tak sedar2 kan diri..
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanfictionCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...