Pagi di Airport Seoul.
"Omma?appa dgn Yu In mana?"tanya Yu Ho kpada ommanya."Omma rasa appa beli hadiah untuk aunty yuji dgn uncle luhan kot."kata yuri kpada ank lelakinya Yu Ho."Ouh"kata YuHo."Unnie kitaorg dtg sorry lambat..flight kita lambat lagi ke.?"tanya yeori yg baru dtg dari jeju."Lambat lagi lah"kata chanyeol yg sedang rapper."Jgn rapper kat sini boleh tak!"marah Yeori."ye la"kata YuHo yg pandang chanyeol dgn penuh tanda tanya."Omma siapa dia?"Yuho tunjuk ke arah chanyeol."Dia namjachin kpada aunty yeori."kata Yuri."Unnie!!!"jerit jin ah dan jwoo."Sorry lambat baekhyun ni hah bangun lambat"Rungut jin ah."HEHE"gelak baekhyun."Gelak pula kau nasib yuri ngn suho tak tinggalkan kita tau tak"marah sehun yg tercugap2 kerana kepenatan.!"Mana Giyong?"tanya sehun."Dia mungkin ada kat beijing ngn member korang"jawab suho yg baru dtg."Dah lengkap kan jom masuk"kata jin ah yg tak sabar2.Semua masuk ke kapal terbang.
Skip.
Di Wedding Yuji dan luhan.
"Sudikan kamu menerima Park YuJi sebagai Isteri kamu yg sah.?"tanya paderi tersebut."Yes i will"kata luhan."Now,Park Yuji sudikan kamu menerima Xi Luhan sebagai Suami kamu yg sah?"tanya paderi kepada Yuji."Yes i will"jawab yuji."Now kiss"kata paderi.Mereka pun bercium.Semua bersorak.Setelah habis wedding yuji dan luhan.
Skip.
Di Luar Dewan Wedding yuji dan luhan
"Thank you kerana dtg wedding anak saya"kata omma luhan."Ermm mak cik terima kasih sebb terima adik saya"kata yuri."Betul tu mak cik kitaorg gembira sgt"kata giyong lagi."Tak apa lah,mak cik suka dgn yuji ni dia baik,pandai masak,dan lagi satu dia sukakan anak makcik yg nakal ni"kata omma luhan sambil melihat tajam anaknya."Yeahhh!makcik yuji dah khawin!!lepas ni siapa nk khawin YuHo nk jadi flower boy pula"jerit kegembiraan YuHo."Ceh!!ada hati"YuIn perli Yuho."Siapa budak kecil ni pandainya dia bercakap?"tanya Omma luhan."Diaorg anak saya makcik,Yuri ni isteri saya"kata suho yg sedang memegang tangan anaknya iaitu yu in."Kembar ke?"tanya kris tiba2 dtg."Kembar lah pakcik kris."perli YuHo."HAHAHA"gelak mereka."Dahlah jom pergi balik hotel lepas ni nk bawa anak2 gi jalan2"kata yuri kpada adik2nya."Nae Unnie"kata serentak mereka.Mereka pun beredar.Manakala woo,sehun,yong,tao,songjin, baekhyun,chanyeol,dan yeori pula balik ke korea balik kerana ada kerja.Kris,lay,kai chen d.o dan xiumin pula mengikuti mereka(geng sehun tau2 jelah).
Skip.
Di Hotel X(rekaan).
"Omma?bila kita balik korea balik?"tanya Yuho kpada ommanya."Besok syg"yuri yg sedang menyusun baju anak2nya."Cepatnya"rungut YuIn."Asyik Ho dan In ni baru 3 tahun dh pandai"kata suho yg sibuk menguruskan tiket mereka."Perlu ke Yuho dgn YuIn sekolah kitaorg baru 3 tahun appa?"blur YuHo."Tu cuma tadika je lepas 5 tahun korang akan belajar."kata appa mereka."Erm tidur mesti penat berjalan tadi kan..besok kita bangun awl"kata omma mereka."Nae Omma"mereka pun lompat ke atas katil mereka.
Skip.
Di Korea.
Di Kedai Coffee Jin Ah.
"Annyeonghaseyo,"kata seorg ajusshi."Eh? Pakcik dtg lagi ke?"tanya baekhyun yg sedang lap meja."Ye saya dtg sebb kopi disini sedap sgt"kata ajusshi tersebut."Tapi knapa pakcik punya muka masih muda?"tanya baekhyun lebih lanjut."Umur pakcik 38 tahun.Pakcik khawin muda but pakcik dah cerai dan pakcik cari ank pakcik yg hilang."kata Ajusshi tersebut."Siapa nama pakcik "tanya baekhyun yg sedang menghampiri ajusshi tersebut."Nama pakcik Song Joong Ki.Nama kamu?"tanya joong ki."Nama saya byun baek hyun panggil baekhyun yg sana tu yeojachingu saya punya kedai dia pakar buat kopi"kata baekhyun yg menunjuk ke arah jin ah yg sedang sibuk kira duit."Tapak tangan jin ah mmg merah ke?"tanya joong ki"Mmg merah dia kata dulu dia suka main water colour dgn appa dia but dia lupa nama appa dia sebb dia hilang ingatan dan dia sekarang tinggal dgn unnie dia"baekhyun yg menceritakan kisah jin ah."Ouh dia sebiji mcm anak saya kalau boleh saya nk buat test d.n.a darah jin ah boleh?"tanya joong ki."Tanya lah dia masa balik hari ni dia penat sebb baru balik dari wedding unnie dia yg ketiga."kata baekhyun berlalu pergi.
Skip.
Di kedai Lay.
"Annyeonghaseyo lay sshi?"panggil sehun"Eh sehun buat apa kat sini nk beli bunga aku ke?"tanya lay."Aku nk beli bunga untuk jwoo ada tak bunga yg ciri2 yeoja sikit"kata sehun yg mencari bunga."Semua ada ciri2 yeoja"bls lay."Aku ambil bunga ni lah cantik"kata sehun lalu membeli bunga tersebut."jgn jual bunga sampai mlm!"kata sehun."Aku tau la"bls lay yg sibuk.Sehun pun beredar dari kedai flower boy lay.
Di Kedai Kasut Kris dan kai.
"Huit,kris,kai macm mna dgn kedai kasut kau.Aku nk beli kasut untuk Yuho nnty"kata chen kpada kris dan kai."Okay je"kata kai dgn ringkas."Kasut Yuho?"kris yg blur."YuHo kan budak kecil 3 tahun lagi kat sini mana ada kasut saiz Si YuHo."kata kai yg sedang sibuk melayan pelanggannya."HEHE..aku tau lagipun aku nk beli kasut Si park chanyeol tu hari jdi dia kan nk dekat sebb tu aku dtg sini"kata chen yg tercari saiz kasut untuk chanyeol."Ouh Chanyeol..Yeori pun sama brithday ngn chanyeol kan?"tanya kris lagi."Mana lah aku"rungut chen.Setelah membeli kasut untuk chanyeol.Dia pun beredar.
Skip.
Di Airport Seoul,Korea
"Yeah dah sampai pun!!"jerit YuIn."Suka YuIn"yuri mengosok kepala anaknya."Suruh xiumin dgn d.o ambil kita"kata suho."Saya mana ada No telefon xiumin dgn kyungsoo.Awk je lah"jawab yuri."Lupa?saya telefon sekarang."kata suho.
"Yoboseyo Xiumin sshi..ambil kitaorg kat airport"
"Yoboseyo Suho sshi..aku bawa kyungsoo sekali sebb dia kat sebelah aku je"
"Cepat tau anak aku nk tidur ni"
"Ye aku tau"
"Annyeong"
Tanat perbualan suho dgn xiumin.
Mereka menunggu xiumin dan kyungsoo.Skip.
Di Kedai Coffee jin ah.
"Kedai dah tutup"kata jin ah yg sibuk mengira duit."Awk?ajusshi tu nk jumpa awk"kata baekhyun yg menunjuk ke arah seorg ajusshi."Nantilah saya sibuk ni"bla jin ah."Nae"kata baekhyun.Setelah memyusun kerusi dan meja,jin ah pun bertemu dgn ajusshi tersebut.
Apalah nk jadi dgn jin ah kalau dia tau siapa appa kandung dia.Adakah dia suka kerana berjumpa dgn appa dia.?baca lah lagi.
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanfictionCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...