Flashback Di Sungai Han.(sebelum yuri sakit)"Chagiya!!!"jerit seorg namja berlari ke arah seorg yeoja."Eh suho jgn lari nnti jatuh lah"kata yeoja tersebut."Mana ada jatuh kalau jumpa kekasih hati saya"kata suho kpada yeoja tersebut."Hari ni hari ke 87 hari saya kat sini lagipun cuaca kat bumi ni tak sesuai lagi untuk saya,mungkin ke 89 hari saya jatuh sakit"terang yeoja tersebut."Alaaa jgn tinggalkan saya keseorangan kat sini"rungut suho sambil melompat2 memegang tangan yeoja tersebut."Mungkin hari ke 89 kuasa saya semakin lemah"kata yeoja lagi."Park Yuri kuasa awk akan hilang sikit demi sedikit makin lama kuasa awk hilang awk tak boleh ke sana lagi!!"marah suho kpada yuri.Apakah dayanya yuri dgn terpaksanya dia menghadapi bersama org yg dicintainya."Tapi halmoni saya mcm mana?"tanya yuri lagi."Lagipun appa saya dh halau saya buat apa lagi saya hadap dia tu"rungut suho."Knapa awk bawa saya pergi sini?"yuri menukar topik."Awk nk jadi isteri saya buat selama2nya tak?"suho melamar yuri."Ermm nk lah!!!jadi tunang dulu"bls yuri sambil memeluk suho.Namun ada yg sedang melihat detik2 kebahagian mereka.
Skip.
Xiumin flashback.
"Seronok aku tengok suho lamar yuri tadi apakah daya aku ni aku terpaksa sambung belajar dan tinggalkan mereka aku tak dpt nk tengok korang bahagia.Aku akan doakan korang bahagia dan aku turut bahagia."bisik hati xiumin sambil melihat suho memeluk yuri dgn bahagia."Annyeong yuri"bisik hati xiumin lagi.Lalu xiumin meninggalkan tempat itu.
End flashback.
Di Tempat kerja Suho.
"Hari ni hari pertama aku kerja,aku nk buat yg terbaik depan yuri aku nk bawakan dia kebahagian yg kami ingin cipta.Aku tk akan biarkam yuri tinggalkan aku lagi,aku tak nk dia pergi dunia tu."Bisik hati suho yg sedang memandang skrin telefonnya yg ada gambar dia dn yuri.Setelah tamat bekerja dia pun balik ke villa yuri untuk melihat keadaan tunangnya.
Skip.
Di Bilik Yuri.
"Awk mkn sikit bubur ni"kata suho kpada yuri yg masih sakit."Tk nk lah saya dh kenyang."yuri menolak makanan tersebut ketepi."Awk tak mkn dari pagi lah"kata suho yg risau keadaan yuri."Mana saeng saya?"tanya yuri tercari2 saengnya."Diaorg kata nk tidur kat Villa saya"bls suho."Knapa diaorg nk tidur sana?"tanya yuri lagi."Diaorg kata tak nk kacau awk yg sedang sakit and diaorg kan selalu bising sebb tu diaorg nk unnie diaorg yg comel cantik ni sihat balik"Suho memcubit pipi yuri."Sakitlah pipi saya awk ni kan!!"yuri merajuk."Jgn merajuk nty tak comel Hahaha"suho membuat yuri ketawa."Awk tidur kat sini ke?"tanya yuri."Ye saya tidur sini.Saya tidur kat sebelah awk lah kalau saya tidur kat bilik lain nty saya susah nk tengok awk."bebel suho yg sedang memulas kain dn letak di dahi yuri."Ermm ye la"rungut yuri."Dah mlm ni jom tidur"kata suho kpada yuri."Dia dh tidur rupanya"kata suho lagi.Malam indah sekali.
Skip
Di Villa Exo.
"Annyeonghaseyo semua!!"jerit yeori."Jgn pakai highnote aku!!"marah chen."Mian"kata maaf dari yeori."Knapa bawa diaorg gi sini?"bisik d.o di telinga sehun."Ermm sebenarnya unnie diaorg sakit kat villa tu"bisik sehun."Habis tu knapa tinggalkan yuri kat villa ti seorg2?"tanya d.o lagi."Ada hyung suho kat villa tu.."bisik sehun lagi."Apa yg korang bisikan tu?"tanya lay yg blur."Tak ada apa2 lah"kata d.o berlalu pergi ke biliknya."Korang boleh pakai bilik hyung xiu sebb dia tak ada kat sini"kata baekhyun kpada yuji dan giyong."habis itu kitaorg pula.?"tanya jin ah."awk,yeori dgn jwoo tidur kat bilik kris bilik kris luas sikit"kata baekhyun kpada jin ah."Nae arraseo"kata mereka serentak.Mereka pun ke bilik yg dimaksudkan oleh baekhyun tadi.Malam pun menjelma..
Saya buat bab sweet je lahh saya tak suka ada watak jahat sebb takut nty takda penhujung cerita.part 15 lagu twice baru tajuk dia TT.
YOU ARE READING
[C] Its My Girl[Suho]
FanficCast-suho and yuri Tambahan-exo,jwoo,giyong,jin ah,yeori and yuji...