Sázka je sázka

226 27 2
                                    

TOMMY
"Teď mlčíš?" zasměje se potichu. "Jindy ta tvoje pusa prostořeká jede na plné obrátky..." utahuje si ze mě. Chvíli se odmlčí a zadívá se mi do očí. "Tommy...vnímáš mě?" Nakloní se ke mě. Trochu sebou cuknu a zmateně zamrkám. "Co? Jo...vnímám."                 zamračím se. Tím polibkem mě úplně odrovnal. Kruci ale, nejsem tu ani týden, a už se od něj nechám políbit! Tenhle týden to je pusa a příští....ne ne ne ne ne, tak tohle teda ne! Uvnitř mé hlavy momentálně probíhá krutá a nerozhodná válka...
Nenechám se zlomit!
"Neodložíme ten křížový výslech raději na zítra? Je celkem pozdě..." znovu se odsunu.

ADAM
"Teď?" Zazmatkuju. Po tom,co se stalo? Trochu nakrčím obočí.
Tommy při polibku vypadal tak...krásně a uvolněně. V jeho očích se zaleskla touha, která byla tak omamná a nutila mě překročit hranice....pak Ale jakoby se vše lusknutím prstů změnilo. Tommyho tělo se opět napjalo, oči potemněli a ve tvaři se objevil nepřístupný výraz. Nechápu, co tu náhlou negativní vlnu vyvolalo.

TOMMY
"Jo. Teď." Zamračím se. Co se to se mnou děje? Jindy bych se bez debat sebral a odešel, ale já tu pořád stojím jako tvrdé y. "Proč se svým pocitům vzpíráš?" Zeptá se Adam sebejistě. "Já se nevzpírám!" Nevím, co mě vytočilo dřív. Jestli ta otázka, nebo jeho sebejistota. "Nežli, vidím to na tobě." Stoupne si předemě. Takhle vypadá celkem děsivě. "Nelžu." Řeknu odmítavě. Čekám, kdy mi jednu vpálí, ale zatím se drží. "Thomasi!" Zvýší o tón hlas a chytne mě za ramena. Leknu se a couvnu o krok do zadu. Bohužel jsem zapomněl, že se za námi nachází postel. Jen tak tak se stihnu zachytit Adamova rukávu. Bohužel to Adam nečekal a taky ztratil rovnováhu....takže letěl hned za mnou. Těsně před dopadem pevně zavřu oči. Chvíli jsem je křečovitě svíral, než jsem se odvážil je otevřít. Přímo před mnou se nachází Adamův mírně vyděšený obličej. Jeho rty jsou mírně pootevřené, takže na svém obličeji cítím jeho teplý dech, který je zrychlený právě prožitým adrenalinem. Na sobě cítím příjemnou tíhu jeho těla...přesně to, co bych cítit neměl a čemu bych se měl vyhýbat.
"Slezeš ze mě laskavě?" zeptám se kousavě. Adam se totiž vůbec nehýbe. Zmateně zamrká. Když vypadá, že se vzpamatuje, ještě víc na mě nalehne a nahne se k mému uchu. "Když ze mě sundáš tu ruku..." zavrní. Trhaně se nadechnu a zadívám se na svoji ruku kolem jeho krku. Bleskově ji sundám. Adam se jak slíbil zvedne a ještě mi nastaví ruku, aby mi pomohl na nohy. Jeho blízkost mi začne bůh ví proč chybět. "Díky." Zamumlám. "Zítra bych rád dokončil naši sázku. Zatím dobrou noc...Tommy." otočí se ke mě zády a s naprostou ignorací si lehne zpět do postele. "Dobrou..." Vydechnu a dám se na okamžitý ústup. Ve svém pokoji se bezradně svalím na postel. Co se to k sakru stalo? Ani ten pitomý výslech jsem si neodbyl...
Bohužel, sázka je sázka...
_____________________________________
Tak jsem se nakonec přemohla a přesto všechnu hromadu učení a úkolů jsem se rozhodla, že je na čase sepsat další díl. Doufám, že se aspoň trochu líbil xD
Moc všem děkuju za komenty a votes!!! :3
Btw. Adam jako Eddi to v Rocky Horror opravdu rozjel x'D

I hate You!/ I love you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat