GÜNÜMÜZ
"Jack..."
"Onu tanıyor musun?" diye fısıldadı Elliot. Bir taraftan Claire'in düşüncelerini görmeye çalışıyordu. Claire ise cevap vermiyor sadece dışarıya bakıyordu. Jack aniden onlara döndü. Korkuyla geriye düştü Claire.
"Kaçmalıyız." diye bağırdı. Sam koşmaya başladığında Claire yeni ayağa kalkabilmişti. Elliot ise kılını bile kıpırdatmamıştı. O rahatsız edici bakışları boş bir bakışa dönmüştü. Ve sonra burnundan kan gelmeye başladı.
"Elliot. Diren."
Elliot bu sırada Claire'in üzerine geliyor, hemen yan taraftan aldığı odun parçasını savuruyordu. Claire geriye kaçınırken yere düştü. Başına doğru gelen odun parçasından yan tarafa yuvarlanarak kaçtı ve içgüdüsel olarak bir tekme savurdu. Elliot yere düşünce acıyla inledi. Bir faydası yoktu. Onu kontrol ediyordu. Yeniden yapabilmeyi umarak Elliot'a dokundu. Bayılmasını istiyor ona zarar vermek istemiyordu. Hemen ardından Elliot'ın savurduğu odun parçası başına isabet edince acı dolu bir çığlık attı. Karşısına yönelen ayak sesleri ile başını kaldırıp yukarı baktı. Elliot ayağını tam kaldırmıştı ki acıyla yere kapaklandı.
"Zihnimden çık!"
Claire gücünü toparladığında doğruldu. Elliot bu sırada kendisine gelebilmiş gibi görünüyordu. Arada titriyor ve gözü seğriyordu.
Kapıdan gelen darbe sesi ile irkildi.
"Gitmemiz gerek, hemde hemen."
*
*
*5 YIL ÖNCE
Soğuktan donuyor, ellerini ısıtmaya çalışıyordu. Eski bir eczanenin içindeydi. Kafasını dağıtmak için ilaçların isimlerini okuyordu. Ablasının onlardan olmasını geçen aylara rağmen sindirememişti.
Geçen aylarda oradan oraya sürüklenmişti. Hiç kimse ile tanışmamıştı. Kendisininki dışında duyduğu ses bazen radyolardan yayınlanan "Koloni yeni bir çağın başlangıcı, insanların hayatta kalabilecekleri tek yer" anonslarını duyuyordu.
Koloni. Ne kadar da orjinal bir isimdi (!) Ani sesle irkildi. Adım sesleri giderek yaklaşıyordu. İçeri girenin belli belirsiz gölgesini görünce saklandı. Gelen onlar mıydı? Adam giderek yaklaştı.
"Seni görüyorum. Bana zorluk çıkarma, ayağa kalk."
Claire denileni yaptı.
"Evrimleşen misin?"
Claire başıyla onayladı.
"Benimle geliyorsun." bu sırada diğer arkadaşı da silahının namlusunu Claire'e doğrultmuştu.
"Siz kimsiniz?"
"Biz Koloni'yiz."
*
*
*GÜNÜMÜZ
"Acele etmemiz gerek sanıyordum. Orada ne oldu?" dedi Sam koşarken.
"Sonra anlatırım." Elliot bunu mahçup bir şekilde söylemişti. Muhtemelen kendini suçlu hissediyordu. "Ama onun elinde olan bir şey değildi" diye düşündü Claire. Çok geçmeden izlerini kaybettirmiş ya da başka bir deyişle izlerini kaybettirdiklerini düşünerek duraksadılar. Nefes nefese kalmışlardı. Soğuk havada koşmak yüzlerinin buz kesilmesine sebep olmuştu.
"Bizi nasıl farkettiler? Oldukça gizli bir şekilde izlediğimizi sanıyordum."
"Bunlar devriye ekibi. Özel güçleri kim bilir nelerdir. Birininkini zor yoldan öğrendik." dedi Elliot üzgün bir bakış atarak.
Claire başıyla onayladı. İçgüdüsel olarak eli kolyesine gitmişti. Annesi onu güvende hissettiriyor, ona huzur veriyordu. Bazen ise onu yanında hissetmesine neden oluyordu. O güzel tarçın kokusunu tekrar hissetmesine neden oluyordu.
Elliot'un ona bakan rahatsız edici bakışı ile irkildi. Düşüncelerinden sıyrılarak tekrar Dünya'ya döndü.
"Şimdi ne yapıyoruz?"
"Öncelikle size anlatmam gereken bir şey var..."
*
*
*5 YIL ÖNCE
arabanın sarsıntısıyla bir o tarafa bir de diğer tarafa kayıyordu. Büyük bir kamyonetin arkasında bağlı bir şekilde uzanıyordu. Ağzına bağlanan bez parçası konuşmasına engel oluyor sadece saçma sapan ses çıkarmasını sağlıyordu.
"Koloni'ye hoş geldin." demişti adam. Koloni insanların yaşayabileceği bir yer değil miydi?
Ardından şiddetli bir çarpma sesiyle Dünya tepetaklak oldu. Claire yerden yükselmiş ardından yere tekrar çarpmıştı. Başından akan kanı hissediyordu. Saçlarının kafasına yapışışını, yayılan demir kokusunu...
Uzun bir süre sadece bekledi. Ardından kamyonetin kapısı açıldı ve bir adam belirdi.
"Merhaba Claire."
*
*
*GÜNÜMÜZ
"Tüm anlatılanlar... Koloni ile ilgili her şey... Yalanmış..." Sam şok içinde Claire'e bakıyordu.
"Hepsi başından beri evrimleşenler için yapılan bir tuzaktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Invisus
Science FictionTanrının terkettiği bir Dünya... CarleyBatteries'in kaleminden Invisus. Claire Walker ile tanışmaya hazır mısınız?