9.Bölüm

293 96 61
                                    

4 YIL ÖNCE

Adam kolunu gerdirdi ardından iğneyi içeri kaydırdı. Claire kolunda yayılan acıyla irkildi. İğneler... Hep nefret etmişti iğnelerden.

Mavi renkli serum hızla damarından içeriye akmaya başladı. Yayılan serinlikle gevşedi. Sanki tüm damarlarında o sıvınun gezdiği hissediyordu. Claire başını geriye attı. Başını doğrutup bulunduğu odayı incelemeye koyuldu. Eski klasik korku filmlerinde kesin olacak türden 2 metrelik bir saat hemen sol tarafındaydı. Yerde eski püskü bir halı karşısında ise çift kapılı bir çıkış vardı. Oda oldukça küçüktü ve sade bırakılmak istenmişti. Quentin ve Joseph yaklaşık yarım saat önce başka bir odaya alınmışlardı.

Kapının aniden açılmasıyla ürktü. Kapıya baktığında Jacob karşısında dikiliyordu. Yavaşça yaklaştı ardından çökerek Claire'e baktı.

"Bugüne kadar bir çok yetenek çaldım. Ama seninki gibisini hiç görmedim. Sen Claire Walker. Birden çok güce sahipsin. "

GÜNÜMÜZ

"Jacob'da kim?"

"Her şeyin başındaki adam, her şeyin olmasına sebep olan kişi. Onların başındaki kişi. " dedi Claire film sahnesindeymiş gibi hissederek kendini.

"Pekâlâ."

Sam dışarıya yöneldi.

"Nereye gidiyorsun? "

"Tabii ki onları bulmaya. "

Claire korkuyla doğruldu. O adamın elinden çektiklerini hatırladı. Deneyleri, testleri, hepsini... Saf kötülük.. O adamı iki kelimede anlatacak olsa seçeceği kelimeler bunlar olurdu.

Yaklaşan arabanın sesiyle irkildi. Çok geçmeden kapı açıldı. Clara'yı tanıması biraz uzun sürdü Claire'in. Gün geçtikçe dahada büyüyor, yaşlanıyor gibi görünüyordu. Claire hızla Sam'e döndü.

"Kaç."

"Sen ne olacaksın!?? "

"Sana kaç dedim!" Sam Claire'in gözlerinin bir saniyeliğine renk değiştirdiğine yemin edebilirdi.

İstemsizce koşmaya başladı Sam. Ardından Claire ve Clara bir süre bakıştılar. Claire'in burnundan kanlar akmaya başladığında Claire gülümsedi.

"Bende işe yaramadığını biliyorsun. "

"İşe yarasaydı tadı kaçardı. " diye cevap verdi sırıtarak.

Ardından birbirlerine koştular. Clara'nın savurduğu yumruktan eğilerek kaçtı Claire. Ardından elini kaldırmasıyla ablasını odanın diğer tarafına fırlattı. Acı dolu bir inlemeyle Clara doğrulmaya çalışırken Claire onu yerden havaya kaldırdı.

"Bunu yapabildiğini bilmiyordum-"

"Tam olarak bende bilmiyordum. Bana onları vereceksin. "

"Bunun tek yolu senin de benimle gelmen. "

Claire öfkeyle başını yere eğdi. Diğer seçim bu muydu? Önündeki diğer seçim, her şeyi değiştirecek seçimlerden bir tanesi. Quentin ellerindeydi, Elliot ellerindeydi ve Joseph de öyle...

Ardından seçimini yaptı.

"Hayır. "

Elini indirmesiyle Clara yere düştü ve bilincini kaybetti.

*
*
*

Sam kendine geldiğinde koşmayı bıraktı. İstemsizce uzaklaşmıştı. Kontrol mü edilmişti? Claire bunu yapabiliyor muydu?

Tüm bunları düşünürken havanın soğuğunu hissedince titredi. Çıplak ayak koştuğunu yeni farketmişti. Kan içinde kalmış ayaklarını tutarak yere oturdu. Ceketinden bir parça yırtarak ayaklarına sardı. Ayağının sızlaması tüm vücuduna yayıldı.

Kendi zorlayarak geriye dönmeye koyuldu. Onu resmen kontrol etmişti. Yavaş yavaş yaklaştı.

"Claire? "

Ses gelmedi.

"Claire? "

"Sam? "

Claire'in sesini duymasıyla rahatladı. Ona sarıldı.

"İyi misin? "

"Oldukça. " dedi arkasındaki yerde yatan Clara'ya bakarak.

"Hem artık arabamızda var. "

*
*
*

4 YIL ÖNCE

Başındaki ağrıyı göz ardı etmeye çalışarak başını kaldırdı. Gücü kalmamış içinde gezen sıvı onu gittikçe zayıflatıyordu. Bağlı olan uzuvlarını oynatmaya çalıştı. Güçlerini kullanamıyordu. Serum onu oldukça zayıflatıyordu. 

Odaya tekrar göz gezdirdi. Hiçbir şey...  Kullanabileceği hiçbir şey yoktu. Yüksek sesli çığlıkla irkildi Claire.

"Quentin? " dedi. Sesi fısıldarcasına çıkmıştı. Çatlak sesi bir süre odada yayıldı ardından yok oldu. Kapıya bakarak odaklandı Claire. Parmaklarını yavaşça kapıya doğrulttu. Ve denedi. Sadece denedi. Fakat elbette hiçbir şey olmadı.

İnleme sesleri hemen sağ tarafındaki duvarın ardından geliyordu. Ses şüphesiz Quentin'indi. Ardından sesler aniden kesildi. Yüksek bir gümbürtü koptu.  Adım sesleri duyulmaya başladığında Claire'in tüyleri diken diken olmuştu. Adım sesleri yaklaşırken kendisini bir korku filminin içindeymiş gibi hissetmişti adeta.

Yaklaşan adımlar kapının önünde durdu. Kapı yavaşça aralandı. İçeriye adımını atan uzun saçlı geniş çeneli uzun boylu kaslı adamı inceledi Claire. Uzun saçları boynunda bitiyordu. Kahverengi saçlarını ortadan ikiye ayırmıştı. Aynı renkteki gözleri sert duruyordu. Üzerinde deri ceketi içinde siyah gömleği ve altında gri kot pantalonu vardı. Ayaklarında ise Converse ayakkabısıyla oldukça şık bir görüntüsü bulunuyordu.

Adam elindeki kayıt cihazına bastıktan sonra konuşmaya başladı.

"Denek 47... Deneye başlıyorum. "

InvisusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin