„Hai, Levi Heichou? Co jste potřeboval?!" Nadšeně jsem vstoupil do místnosti a stál v salutu, jako čestný voják „Tak poslouchej, zmrde, zavolal jsem si tě sem, abych ti vysvětlil postup k dnešní akci." Měl zase ten svůj otrávený výraz jen teď vypadal jako by mě chtěl podřízt na krku. Trochu z něj mrazilo ale ne tak, abych se ho začal bát. Heichou ukázal znak ať jdu blíže, jenomže stokrát se mi nechtělo ale najednou zakřičel „Pojď!" Ztěžka jsem polkl a raději šel, kdo by stál o problémy s osobou tak nenávistnou...Sice je drobný ale nebezpečný... Ukázal na židli u stolu, abych se posadil a pohlédl na plánek na dřevěném stole „Aby to bylo stručné, jednotka prolomí linii A, ty se mezitím proměníš v Titána a prolomíš linii B, což činní čtyři Titáni o velikosti osmnáct a dvacet metrů." Nemohl jsem uvěřit, že chce, abych se proměnil v Titána, když ví, co to se mnou dělá! Zase popáleniny, další jizvy a opět stav bezmoci. V tu chvilku jsem si vzpomněl na ten den, kdy mi matku zabil před očima Titán. Celé mi to opět proběhlo před očima...Musím... Podíval jsem se na svou zjizvenou a pokousanou ruku a v duchu i nahlas zapřísáhl „Zlikviduji každého Titána, co mi padne do rukou!!" Prudce jsem se zvedl a nahodil vražedný pohled, až jsem se sám sebe bál a v tu jsem se zarazil... Kruci, takto to už nejde, nemohu se bát sebe a své síly!... „Erene, pokud ale nechceš tak to nedělej a nechej to na jednotce." Pronesl Heichou ale zatnutou pěstí jsem mírně třískl do stolu „Heichou, věřte mi. Zvládnu to!" Z těla mi jiskřilo nadšení. „Tvůj smysl pro věc se mi začíná líbit. A teď jdi za dvacet minut vyrážíme." Uposlechl jsem, zasalutoval a šel přímo ke dveřím v tu mě zastavil Heichou „Dávej na sebe pozor a slib mi, že se ti nic nestane." Řekl, měl zčervenalé tváře a mírně přivřené oči, do kterých jsem se podíval a zapřísáhl, že na sebe dám pozor. Odešel jsem a po dvaceti minutách jsme s jednotkou seděli na koních před hlavní bránou z Můru. Heichou byl v čele jednotky a pronesl nahlas „Jednotko! Musíme uspět! Jedeme!" Nestačil to ani doříct a brána byla otevřena a už jsme vyjeli z poza zdí Můru...Tohle dám, musím se zlepšit a dostat blíže k Heichou!
ČTEŠ
Boj pro Heichou
FanfictionNevím jak tento příběh popsat tak asi jednoduše, Je to o páru Eren x Levi z anime Shingeki no Kyojin, a Eren se snaží dostat blíže k Levimu, ale pak se stane nečekaná věc, začnou se do toho plést Mikasa a Armin a co se bude dít dál tak se dovíte v p...