Boj pro Heichou 16 Nová doba

116 16 0
                                    


V minulém díle *„IHNED SE STÁHNĚTE!!!" Zakřičel jsem na ně... TITAN A TADY?!!... Pak se lesem ozvalo silné dupání, ti čtyři se stáhli a já zůstal. Vytáhl jsem si zbraň a rozběhl se až k místu kde dupání bylo nejsilnější. Zastavil jsem až když se zem naštípla. Koukl jsem se nahoru...ANNIE?!...*

Stál jsem před ní a když jsem se podíval co je za ní, tak tam byla ta budova a u dveří stál jak Armin tak Mikasa a za nimi byl Heichou na zemi a v krvi. Zatmělo se mi před očima a pára začala stoupat. Nadechl jsem se a zaječel na celé kolo. Okolo mě se od páry vypálil kruh na trávníku „Dejte Heichou zpět!!!!" Pak se titán začal hýbat. Podíval jsem se pořádně a Armin měl v ruce ovladač... Robot v životní velikosti?!... . „Dobře, když to nepůjde po dobrém tak to půjde po zlém!!" ...Nevím jestli to bude fungovat ale snad jo... Rozběhl jsem se kupředu, vyhýbal jsem se. Vytáhl jsem zbraň a střelil po tom ovladači co měl Armin v ruce a rozstřílel ho... To by bylo!... „Erene, proč to děláš?" zavolala Mikasa „Snažím se tě jen chránit a ten zmrd si to zaslouží!!" Naštvala mě, rozběhl jsem se k Mikase a jednu ji prostě vrazil, spadla „Nechápu proč, Heichou mi nic neudělal, miluji ho z vlastní vůle tak se nepleťte do něčeho do čeho nemáte!!" Armin se mě snažil chytit ale dal jsem mu zbraní do břicha. Dvakrát jsem vystřelil do vzduchu, ti čtyři sem okamžitě doběhli a zajali je „Buďte tu s němi prosím, musím jít ještě odstavit ten stroj" Vytáhl jsem granát co jsem si nechával do nejhoršího, hodil jsem to po tom stroji a vybouchlo to i se strojem, naštěstí se výbuch nedostal sem. Petra zatím doběhla k Heichou „Heichou!" zavolala. Hned jsem se tam rozběhl. Když jsem to viděl z blízka, skoro jsem se neudržel na nohách, spadl jsem na kolena hned u něj „T-ty zranění" do očí se mi nahnali slzy „To vám nikdy neodpustím!" řekl jsem hrubě když jsem se na ty dva otočil „Klid Erene, ty zranění nejsou smrtelná, to poznám, sanitku jsme už zavolali" Zaryl jsem si nehty do kůže jak jsem zatínal pěsti... Zase jsem vás nedovedl zachránit včas!... Za chvilku se ozvalo jak houkání sanitky tak houkání policie. Záchranka se sem bohužel nedostala. Vzal jsem dotlučeného, popáleného a pořezaného Heichou do náruče a odnášel ho na tu polní cestu, kam jsme přijeli. Po rukách mi tekla krev od Heichou. Naložili jsme ho do sanitky a Gunther a Eld dali ty dva do vozu pro kriminálníky. Já jsem jel s Heichou rychle do nemocnice. Držel jsem ho za ruku „S dovolením Pane Jaeger, potřebujeme ho očistit a vydezinfikovat mu rány" Odkývl jsem a popošel dál. Po chvilce se Heichou probral a koukl se směrem ke mě „Erene" šeptl potichu a pak znovu usnul. Musel jsem si sednout, toto mi dalo znamení, že bude v pořádku. Asi po hodině cesty jsme vystoupili ze sanitky a Heichou okamžitě odváželi na vyšetření a pak na následné ošetření. Zatím jsem seděl v čekárně se složenýma rukama a doufal že bude v pořádku. Pak po úmorných dvoch hodinách vyšel doktor, co mě dneska operoval a vážně se na mě koukl „Tak jak je na tom?!"


Boj pro HeichouKde žijí příběhy. Začni objevovat