V minulém díle: *Proletěli jsme kolem nich a s Heichou měli symetrické pohyby a manévry "Jdeme!" zavolal a společně jsme je všechny zabili*
Bylo už večer a my se vraceli z poslední a úspěšné akce co byla. Jel jsem vzadu jako dozorce vozů a najednou za mnou přijela Mikasa na koni „Erene? Neděje se něco? Heichou je na tebe nějaký hodný a ty o něm poslední dobou nemluvíš zle." Zeptala se a měla podezření... To není dobré ... . Mlčel jsem a chtěl odjet, jenže Mikasa je neodbytná... Řeknu ji pravdu ... . Rozhodl jsem se, nesmím dále utíkat. Ukázal jsem ji aby dojela trochu blíže a já ji zašeptal „Ne neděje, jsem na něj hodný protože on sám je na mě a také, Miluji ho takže pokud se ho jen dotknete s Arminem, zapomeňte, že jsme kdy byli přáteli" Hrubě jsem odpověděl a řekl vedoucímu že to Mikasa bere za mě, souhlasil a já se vydal na začátek konvoje za Heichou, ohlížel se zpět, viděl jsem to. Přijel jsem k němu blíže „Nějaké problémy, Erene?" zeptal se a já odkývl, že ne „Levi Heichou, dávejte si pozor na Mikasu a Armina, mám podezření, že chtějí něco provést" Jen mě sledoval a pokývl.
Po příjezdu do hradu
Mé obavy se vyplnili. Po příjezdu se mě Mikasa a Armin nepustili „Hej, vy dva? Nepřeháníte to trošku? Mám i svůj život" Odseknul jsem „To je mi jedno, jsi má rodina a nepřekonala bych kdyby se ti něco stalo a ještě co by ti Heichou udělal" Myslel jsem, že ji jednu vrazím ... Že bych se pokusil vytratit?... . Nebyl to zlý nápad ale těžko proveditelný. Z ničeho nic se tam objevil Levi Heichou a začal nadávat „VY DVA FRACCI?! CO SI MYSLÍTE, ŽE TU DĚLÁTE?! HA?!!" měl ten svůj vražedný pohled, až mi mrazilo i na hlavě. Mikasa se tvářila vražedně „Tak Vy laskavě přestaňte Erena mučit!" vzepřela se ... Zase to kazí! Zase vše převrací! Mám toho už dost!!! ... Vytočila mě do nejvyšší možné míry. Heichou stál v čelu Mikase, odstrčil jsem ho od Mikasi a ji vrazil. Bylo mi jedno jestli bude i Armin na mě naštvaný. ...Nebudou mi kazit vztah!... Mikasa popotáhla, byla zaskočená stejně jako Armin „Poslouchej Mikaso, nejsem tvůj malý bratr abys mě musela kontrolovat a dohlížet s kým jsem a tak, rozhoduji za sebe a toto si zkazit nenechám a to protože..." nedořekl jsem, chytl Heichou za šátek a políbil ho dlouhým polibkem. Ještě že na nádvoří nikdo nebyl, jinak by to byl rozruch. Mikasa soptila ale mě to nezajímalo. Objal jsem Levi Heichou okolo pasu a natiskl na sebe „Měli by jsme jít do pokoje" tiše jsem navrhnul. Vzal jsem Heichou do náruče a utíkal s ním do pokoje „P-Počkej Erene!" Mikasa zavolala. Ignoroval jsem to a soustředil se pouze na Levi Heichou. Vběhl jsem s ním do pokoje a hned hodil na postel „Miluji Vás Levi Heichou" Chytl jsem mu bradu a políbil „Ty víš, že já tebe taky, šílenče" To poslední mi nevadilo.
Další den
Šli jsme na snídani tak jakobvykle ale tentokrát mě následoval Levi Heichou a ne ti dva střeštěnci. Vedljsem Heichou za ruku „M-Mohl by jsi mě pustit?" něžným hlasem pověděl a mělčervené tváře „A Vy mi utečete, tak to ne" Usmál jsem se a on sklopil hlavu.Přišli jsme do jídelny a nebyl tam nikdo, kdo by nás otravoval. Hezky jen já,Heichou a zbytek jednotky. Dokonce i když tam byla Mikasa a Armin, ani mineřekli ''Dobré ráno" Nastala doba klidu a klidného vztahu mě a Levi Heichou.
ČTEŠ
Boj pro Heichou
FanfictionNevím jak tento příběh popsat tak asi jednoduše, Je to o páru Eren x Levi z anime Shingeki no Kyojin, a Eren se snaží dostat blíže k Levimu, ale pak se stane nečekaná věc, začnou se do toho plést Mikasa a Armin a co se bude dít dál tak se dovíte v p...