Song Ji Hyo terus terkaku. Sehinggakan Unpretty terpaksa menarik tangan Ji Hyo untuk masuk ke kelas.
" Ish minah ni. Dah angau ke apa? " Heize menolak kepala JiHyo.
" Itu lah pasal. Mujur tak gila terus!" Jidam menokok tambah.
" Guys! We need to do camting!" Jessi bersuara.
" Camting?" HeiDamTah serentak bertanya.
" Hi hi hi. Maksud ai kita kena lakukan sesuatu!" Jessi tersengih.
" Ala kalau kau bodoh engrish tak payah la cakap lam engrish! Apa la kau ni!" Jidam menyerotkan mulutnya.
" Ala practiseu make perfecteu!" Jessi merenung tajam Jidam.
" Ish dah berbulu telinga aku ni Jessi oi. Just straight to the point la!" Heize menyampuk kebosanan.
Dan Song Ji hyo masih seperti ini
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Ish ish ish 😅😅
" Ok. Macam ni hakak hakak semua. Kitakan dah tengok tadi si bangkai dan Suhun tu mesra semacam dan Ji Hyo ni tak dapat nak terima kenyataan yang 'kerashhh' dia tu ghei. Apa kata kita buat something yang buatkan Kai tu tak akan lagi berghei dengan Sehun tu. " Jawab Jessi panjang lebar.
" Hurmm. Buat apa? Nak bunuh dia dan lempar ke exo planet kah atau mahu celup dengan tepung biar kasi putih atau pun hantar yitu budak pigi Bangladesh yitu mari?" Balas Heize main main.
" Ishh kau ni. Kan kau pula yang aku buang kau kat Gua Musang pula kan!" Jessi mengacah penumbuk nya kepada Heize.
" So. Ottokae?" Balas Cheetah.
" Ha. Macam ni! Mari ikut sama aku . Hihihi" Jessi mula mengeluarkan tanduknya.
" Ji Hyo ni nak buat macam mana? " Tanya Jidam sambil minum budu .
" Minah ni? Biarkan dia mereput disitu. Jom cepat !" Jessi melangkah keluar dari kelas diikuti Jidam, Heize dan Cheetah.
Skip...
Jessi terus berjalan jalan diikuti unpretty.
" Weh kau ni Jess . Kau nak buat apa ni?" Heize yang bosan mengikut Jessi mula bersuara
" Alah ikut je la. Hah! Tu pun dia!" Tunding Jessi kearah satu kelibat yang hitam?
Jessi terus meluru ke arah namja itu dan mengheret namja itu di belakang bangunan kolej.
" Boya?" Mamat itu terpinga pinga.
Sesampainya di belakang kolej Jessi terus melepaskan pegangannya terhadap namja itu.
Namja itu terus mengusap tangannya yang sakit.
Mujur hitam tak nampak kesan merah.
Ouch!!
YOU ARE READING
[C] My Naive Boy
FanficDia sangkakan bahawa dia wanita paling bijak. Bijak menakluk si lelaki yang naif dan kacak. Bijak mengatur strategi yang licik agar lelaki tersebut jatuh dalam genggamannya. Agar malam dan siang lelaki itu hanya ingat sentuhannya. Belaiannya, suara...