what actually happen?

1.3K 121 33
                                    

Flashback

Ji Hyo masuk kedalam selimut tersebut. Dia membuka bathrobenya. Hanya singlet nipis pada badannya manakala short pants membalut kakinya.

Ji Hyo memandang wajah tampan Sehun.

Wajah Ji hyo memerah melihat Sehun yang sudah pengsan.

" Ishh langsung tak sedar Sebun ni. Kuat sangat ke penangan ubat tidur ni? Aku letak 6 biji je. " Ji Hyo mencapai mug berisi kopi 'beracun' itu dan dibawa ke mulutnya.

" Nak rasa sikit la."



Bodoh kau mong ji!!😑😑😑

" Eo?? Kenapa mengantuk sangat ni? Huwarghhh!!" Dan akhirnya Ji Hyo tertidur.

End flashback.

" Song Ji Hyo! Ji Hyo bangun sekarang!" Jihyo mendengar seperti ada orang memanggilnya.

Ji Hyo membuka matanya. Dia terkejut melihat badannya yang half naked.

Dia menyelimutkan badannya sehingga ke paras leher.

Dia melihat ada figura lelaki di sebelahnya iaitu Sehun.

" What happened??" Ji Hyo mengerutkan dahinya. Dia memicit kepalanya yang terasa sakit.

Dia rasakan badannya lenguh lenguh. Logiknya jika dia tidur apabila bangun dia akan terasa segar namun kenapa badan nya terasa tidak bermaya?

" Ji hyo!" Suara itu menjerit. Ji Hyo memandang ke arah pintu biliknya.

" Opp.. oppa!" Mata Ji Hyo membulat.

Ji Hyo pov.

Arghh! Pabo. Macam mana oppa boleh datang masa ni pula. Rosak plan aku. Ottkkae!!!!!

Hah! Aku ada idea!!!

Pov end

Ji Hyo mula menangis teresak esak.

Dia memanggil oppanya.

" Oppa! Tolong Ji Hyo. Ji Hyo dah tak suci lagi. Oppa!!!!" Ji hyo menangis.

Author pov.

Song Jong Ki terkejut apabila dia datang ke apartment adiknya pintu sedikit terbuka.

Dia mengambil keputusan untuk masuk kedalam apartment adiknya dan dia terkejut apabila melihat apa yang berlaku.

Dia melihat adiknya tidak berpakaian hanya selimut membaluti tubuhnya.

Dia naik berang apabila melihat seorang lelaki yang berada disamping dongsengnya juga tidak berpakaian.

Jong Ki meluru kearah namja yang *merosakkan* adiknya. Dia menumbuk wajah namja itu.

Akhirnya namja itu bangun. Dia terpinga pinga.

" Eo? Kenapa ni?" Sehun bertanya. Dia hairan apabila melihat dirinya tidak berpakaian.

Dia mendengar Song Ji Hyo menangis.

Sehun memegang kepalanya yang terasa pening.

" Namja tak guna! Berani kau buat adik aku macam ni!" Jong ki menumbuk lagi Sehun. Sehun tidak sempat mengelak.

" saya,, saya tak faham."

" kau jangan buat tak faham! Selepas kau buat adik aku macam ni kau cuba nak berdalih lagi? Jantan tak guna!" Jong Ki mendengus marah.

Sedih hatinya melihat dongsengnya diperlakukan sebegitu. Ji Hyo tidak berhenti menangis. Mungkin trauma dengan apa yang berlaku.


" Pakai baju kau! Aku nak cakap dengan kau!" Jong Ki membentak.

Dia menghampiri adiknya. Dia memeluk adiknya. Cuba melegakan ketakutan dan trauma adiknya.

Padahal dia tidak tahu bahawa donsaengnya yang mencetuskan segala galanya.

Skip.

Sehun, Ji Hyo dan Jong ki berada di ruang tamu.

Song Ji Hyo masih berada dalam pelukan abangnya. Pura pura menangis. Untuk meraih simpati abangnya

Mohon jangan kecam jari ara yang buat Ji Hyo macam sly fox dan Sehun macam black sheep.

Sehun menekur pandangannya di lantai.

Dia masih tidak faham apa yang berlaku.

" Now. Aku nak tahu apa yang berlaku. Song Ji Hyo cakap kat oppa apa yang sebenarnya berlaku." Jong ki mengusap bahu Ji Hyo.

" Ji.. ji hyo jemput Sehun datang rumah sebab paip singki bocor. Lepas Se.. Sehun siap baiki paip tu, ji... ji hyo bagi dia minum kopi tanda terima kasih. Tapi sehun lepas minum kopi tu dia panggil ji hyo. Dia pegang Ji hyo. Dia cuba nak.. nak cium Ji Hyo tapi Ji Hyo tak nak. Dia tampar ji Hyo. Dia heret Ji Hyo masuk bilik dan dia.. dia..." Ji Hyo tidak sanggup menyambung lagi.

Dia menyembankan wajahnya pada dada abangnya.

" Tak ni salah faham!" Sehun cuba untuk menerangkan perkara sebenar.

"Salah faham apa lagi! Aku nak kau bertanggungjawab! Aku nak kau kahwin dengan Ji Hyo." Jong ki memberi kata putus.

" Tapi.." sehun cuba bersuara.

" Tapi apa! Setelah apa yang kau lakukan kat Ji Hyo kau nak lepas tangan? Kau nak Ji Hyo mengandung dan tanggung sorang sorang dan kau lepas tangan dan senang senag je hidup senang.macam tu?" Jong ki meradang.

Sehun terdiam. Ji Hyo mencuri pandang Sehun.

" mianhae.." ji hyo hanya mengucapkan dalam hatinya.

Tbc..

Iam back!!!

So sebenarnya apa yang berlaku?

Entahlah Ara pun tak tahu.

Sehun akan kahwin ke ngan Ji Hyo???

Sebenarnya betul ke Sehun ter**** Ji Hyo??

Molaaaaa.n..

Yang pasti ff ni ada plot twist.

Hohohoho

50 votes for next chapt.

Bubyeeee

[C] My Naive BoyWhere stories live. Discover now