mission start? 16++

1.6K 117 62
                                    

Song Ji Hyo sedang berehat dalam bilik tidurnya.

Tangannya dipicit picit pada dahinya. Pening memikirkan macam mana mahu memikat Oh Sehun namja terlebih naif tu.

Namun dia teringat kembali perbualannya dengan Unpretty.

" Arghh!! Ottokae!!!"

Ji Hyo menjerit kegeraman. Dia mengusutkan rambutnya.

Dia bangun dan berlalu ke dapur untuk membuat kopi. Kopi bagi Ji Hyo dapat menghilangkan stress lebih lebih lagi aromanya nya yang harum dan kepekatannya yang terasa di mulut.

So beli lah Wanda Coffe. Hohohohoho

Semasa Song Ji Hyo ingin membuka paip entah macam mana kepala paip itu tercabut dan air bersemburan keluar.

Ji Hyo terkejut. Dia cuba menghentikan air tersebut namun malangnya tidak berjaya.

Habis basah baju kemeja putihnya. Menampakkan bra dia colour blackpink in your areahhh!!!!

Ji Hyo yang basah kuyup tidak tahu untuk buat apa.

Lantai dapurnya habis basah dan penuh dengan air yang tidak henti henti mengalir laju.

" Hah!! Oh Sehun! Asal la aku lambat fikir sangat ni. Aku boleh mintak tolong dia." Ji hyo kemudian berlari keluar dari kondonya.

Dia mengetuk pintu kondom Sehun.

Ehhh typo.. Kondo la. Uhukk uhukkk..

Tak lama kemudian Sehun membuka pintu.

Mata Sehun sedikit terbuntang melihat yeoja yang kebasahan di hadapannya.

" Eo Ji Hyo? Waegurae? " Sehun bertanya kepada Ji Hyo.

" Tolong aku. Kepala paip singki aku tercabut. Habis banjir dapur aku. " Ji Hyo bersuara cemas.

" Eo? Jom biar saya baiki." Sehun menuju ke kondo Ji Hyo.










Rat will trap into cheese trap Muahahhahahahahaha.

Sehun masuk kedalam kondo Ji Hyo dengan alatan untuk membaiki paip di singki Ji Hyo.

Masa yang diambil untuk membaiki paip mengambil masa selama setengah jam.

Akhirnya paip pada singki Ji Hyo dapat dibaiki.

Sehun mengelap peluh pada dahinya.

" Dah siap? Kamsahamida Sehunnie."

" Nae. Cheomma."

" Kau duduk la dulu aku buatkan kopi untuk kau." Ji Hyo menyuruh Sehun duduk di sofa.

" Eh tak pa la. Saya balik dulu." Sehun cuba bangun dari sofa namun Ji Hyo menolak dada Sehun menyebabkan Sehun jatuh terduduk diatas sofa.

" Duduk la dulu. Aku buatkan kopi yang 'istimewa' untuk kau . Sekejap je." Jihyo terus berlalu ke dapur.

Sehun akur. Dia duduk di sofa. Menunggu Ji hyo.

Ji hyo akhirnya muncul dengan mug.

Dia menghulurkan mug tersebut kepada Sehun.

" Nah ambik ni. Tanda terima kasih sebab kau tolong aku." Sehun ambil dan menghirup sedikit kopi tersebut.

" Wae kau nampak macam malu malu ni? " Ji Hyo bertanya pada Sehun.

" Ermm . Baju awak. Seksi." Sehun kembali menundukkan pandangannya.

Alahai solehnya anak Pak Cik Oh ni.

" Mwoya? Jap aku pi tukar jap. Kau minum smpai habis ehh kopi tu." Pesan Ji hyo.

" Nae. " sehun terus menyisip kopinya.

Selang beberapa minit, Sehun terasa pening. Seolah olah bumi berdangdut goyang inul.

Dia memegang kepalanya yang pening.

" Song Ji.. Ji Hyo." Sehun memanggil Ji Hyo.

Jihyo keluar dengan hanya memakai bathrobe.

" Eo? Wae??" Jihyo membuat muka syok sucinya.

" Kepala saya sakit.arghh!!" Sehun hampir terjatuh namun sempat dipegang oleh Jihyo.

" Aigoo. Meh sini aku bawak kau masuk bilik aku. Biar kau rehat dulu."

" Arghh its okay.saya nak balik."

" No. Come. "Ji hyo menarik badan Sehun ke biliknya. Mug pada tangan Sehun dipegang.

Dia kemudian membaringkan Sehun dikatilnya.

" Sehun? " Dia memanggil  Sehun.

Namun Sehun telah pengsan. Ji Hyo menutup badan Sehun dengan selimut tebalnya.

" Mission start! Muahahhahahhahaha"

Ji Hyo menghampiri Sehun. Perlahan lahan dia cuba membuka baju Sehun.

Butang baju dibuka satu persatu.

Setelah baju Sehun dibuang ke lantai, Ji Hyo membuka tali pinggang Sehun dan membuka seluar Sehun perlahan lahan dan membuka boxer Sehun. Matanya ditutup.


Maafkan araaaaaaaa!!!!

Akhirnya Sehun full naked.

" Mian Sehun. But i have to do this. Otherwise i will lose you."

Ji Hyo masuk kedalam selimut tersebut. Dia membuka bathrobenya. Hanya singlet nipis pada badannya manakala short pants membalut kakinya.

Ji Hyo memandang wajah tampan Sehun.

Wajah Ji hyo memerah melihat Sehun yang sudah pengsan.

" Ishh langsung tak sedar Sebun ni. Kuat sangat ke penangan ubat tidur ni? Aku letak 6 biji je. " Ji Hyo mencapai mug berisi kopi 'beracun' itu dan dibawa ke mulutnya.

" Nak rasa sikit la."





Bodoh kau mong ji!!😑😑😑



" Eo?? Kenapa mengantuk sangat ni? Huwarghhh!!" Dan akhirnya Ji Hyo tertidur.



Tbc....

Mian for the byuntaness.

Vote and comment.

Need 40 vote to next chapter...

Bubye. Nak cuddle cuddle dluan...

Hohohohoho...

[C] My Naive BoyWhere stories live. Discover now