Part 7

324 31 5
                                    

***Nedelju dana kasnije***

Tipican dan u Londonu.  Opet pada kisa.  Treci dan za redom. Ja sam u svojoj sobi.  Sviram girtaru dok su momci u dnevnom boravku i gledaju utakmicu...

"Ajde majmune ne znas da igras!!" drao se Harry.

"Jeeeeee" ovaj put su se svi prodrali.

Vise nisam mogla da trpim njihovo dranje pa sam odlucila da i ja malo povisim ton.

"Dobro vise, neko ce pozvati policiju koliko se derete!!" drala sam se
na sve njih.  Odmah cu se ucutali...

"Ma daj.  I ti bi se tako drala kad bi videla nekog zgodnog momka." Harry je odgovorio.

Osinula sam ga pogledom.  I vratila sam se u sobu. Kad opet...

"Idemoo...  Ajde ajde ajde.  A u picku materinu ko ti dade loptu tako smotanom." Liam se drao.

Ovaj put necu nista da im kazem...  Nastavila sam da sviram. I u jednom trenutku cujem kucanje na vratima.

"Da" rekla sam nesigurno.  Ali nisam prestajala da sviram.

Niall je odskrinuo vrata i promolio glavu. Digla sam pogled i u sekundi sam se izgubila u njegovim okeansko plavim ocima...

"Probaj za oktavu vise.  Bolje ce zvucati." strucno je rekao. Usao je i seo pored mene.

"Zar ni poljubac ne mogu da dobijem?" pitao me je dizuci obrvu. U tom trenutku su nam se usne spojile... Sve dok nije uleteo Louis.

"Barcelona gubi!  Niall osvesti se covece!  Alo!  Barca gubi!" Louis je vikao kao da ga kolju.

"Louis jesi ti svestan da je to snimak sa YouTubea od pre tri godine?"Niall mu je odgovorio smejuci se.

"A-A-Ali kako?" mucao je Louis. "Konju." tiho je izgovorio dok je izlazio iz sobe ali sam mu procitala sa usana sta je rekao.

"Opusteno. Takav je." Niall je rekao uzimavsi mi gitaru.

"Ej, ej, ej,  gde si ti posao sa tim?" glumila sam ljutit ton.

Niall mi je stavio ruku na rame i bacio me na krevet i poljubio, sto mi je izazvalo trnce po telu...

"Nosite se u tri lepe picke materine. Sta sam vam ja kriv sto je Messi smotan?" culi smo Harrya kako se pravda ostalima dok dolaze ka sobi. 

"Nismo zavrsili sa ovim" Niall mi je sapnuo na uvo zakacivsi ga usnom.

"Nialle! Sto nam nisi rekao da je ovo od pre tri godine?" Vikao je Zayn.

"Pa da propustim svu zabavu...  Nema sanse." Niall im je odgovorio sa ponosom u glasu.

"Ljudi ja moram da se vidim sa Tinom. Pa cu doci kasnije." Louis je rekao oblaceci jaknu i uzimajuci kljuceve od auta.

Louis's P.O.V

Stigla mi je poruka od Tine.  Zeli da se vidimo...

"Ljudi ja moram da se vidim sa Tinom." uzeo sam jaknu i kljuceve i krenuo.

Celim putem se pitam sto me trazi.... Sta joj trebam... Sva ta pitanja su mi se motala po glavi. Kada sam stigao kod nje kuci...  Pozvonio sam. Niko nije otvarao. Opet sam pozvonio.  I ovaj put je Tina otvorila.

"Hej ljubavi." nasmesio sam joj se i krenuo da je poljubim ali je izmakla glavu.

"Nesto nije u redu?" upitao sam je i pogledao tuznim pogledom.

"Udji, pricacemo."

Mogao sam joj cuti strah u glasu...

"Lou,  nemoj da se ljutis.." uplaseno je rekla dok su joj oci bile pune suza.

"Necu se ljutiti. Obecavam" uhvatio sam je za ruku. Dok sam joj drugom brisao suze.

"Kad sam se vracala jz skole.  Jedan decko me je pribio uza zid i poceo da me ljubi..." jedva je govorila kroz jecaje...

"Ko je to uradio...  Kosti cu da mu polomim. " osetio mi se bes u glasu..

"Pokusala sam da ga gurnem ali je bio jaci..." ovaj put je pokusala umiriti jecanje ali nije uspela.

"Znam sta zelis reci.  Ne, nisi me prevarila i samo  da znas da te beskrajno volim. I da se na tebe nikad necu naljutiti na tebe...  Upamti,  nikad." zagrlio sam je i dalje je jecala i slusala moje otkucaje srca...  Pokusao sam da smirim otkucaje srca jer sam primetio da ju je to smirivalo... I tako smo ostali zagrljeni.....

            -----------------
---------------------------------------
Hi guys.  I evo ga nastavak.  Ja se nadam da vam se svideo. I izvinite ako ima gramatickih gresaka.  Poz.

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now