Part 23

133 15 18
                                    

Niall's P.O.V

Osecam nesto hladno kako me je zapljusnulo po licu. Voda? Moguce. Otvaram oci i vidim Louisa sa praznom casom u kojoj bi trebalo biti voda koja je trenutno na mome licu.

"Louis. Imas tri sekunde da pocnes da bezis... Jer sam dovoljno jasan?!" rekao sam mu ostro ali i promuklim glasom sto se kod mene retko kad moze cuti.

"Obuci se, idemo kuci." rekao je bacajuci mi stvari na sta sam se zbunio jer sam u boksericama a znam da sam legao obucen.

Kad sam se obukao odsetao sam do prozora sobe. Mogao sam videti ulicne svetiljke i po koje svetlo auta koja su prolazila. Pogledao sam na sat na nocnom stocicu 3:24 ujutru. Osvrnuo sam se po sobi da vidim da li sam nesto zaboravio. Pretrazio sam svaki cosak sve dok ga nisam nasao.

"Aha tu je." rekao sam vadeci kutijicu iz fioke stavljajuci je u dzep. Pokupio sam kljuceve uzeo stake i krenuo napolje. Usput sam ostavio kljuceve na recepciji i otisao kod ostalih.

"Ajde uspavana lepotice, nemamo citav dan." cuo sam Zayna kako me zeza tako da sam samo prosao pored njega pokazavsi mu srednji prst i usao u crni Range Rover. Do mene su seli Zayn i Liam a Harry i Louis su sedeli ispred pod uslovom da je Harry vozio. Naslonio sam glavu na prozor i vrlo brzo zaspao.

Harry's P.O.V

"Simon jebem ti sve kad si nas stavio u hotel koji je na drugom kraju grada od aerodroma.  A ove budale spavaju a ja ovde jedva drzim oci otvorene." psovao sam Simona i pricao sam sa sobom kao poslednja budala.

"Styles ala si ti puk'o." cuo sam Liama kako se cereka.

"O cemu ti to?" pitao sam ga nekako zbunjeno i pospano.

"Razgovaras sam sa sobom. Covece, sta konzumiras kad je tako efikasno?"

"Sad bi trebao konzumirati jednu kafu ako ne planiras da nas slupam negde gde ni Bog ne bi mogao da nas nadje."

"Zamena?"

"Liam obozavam te."

Stao sam pored puta da bi se mogli zameniti da ja odem iza da spavam.

"Cekaj moram da obavim nesto." rekao mi je Liam dok je odlazio sa lampom u neku sumu. Koliko sam primetio nije daleko otisao. Kad se vratio zbunjeno sam ga gledao.

"Fizioloska potreba brate." rekao je dizuci ruke u znak predaje.

"Aaaa znaci to je." rekao sam se i blago nasmejao.

Kad je Liam upalio auto culi smo Nialla kako mumla ali se jasno mogla cuti rec "Nandos." na sta so se ja i Liam pukli smejati te smo probudili i ostale.

"Jer smo stigli i sto se vas dvojca smejete kao ludaci?" culi smo Zayna kako se buni.

"Niall sanja Nandos." rekao mu je Liam na sta se Louis pukao smejati.

"Pa nisam ja kriv kad sam gladan." sad je Niall poceo da se buni.

"Ajde dosta.. Jos petnaest minuta i stigli smo." prekinuo nas je Liam.

"Okej sefe." rekli smo svo cetvoro i nastavili se smejati. Nakon naseg kikotanja nastala je neugodna tisina a meni je pala savrsena ideja na pamet.

"Kuc kuc vic!" razdrao sam se kao oprzen a svi su mi uzvratili istom merom, jednim kratkim i jasnim NE!

(...)

U avionu smo. Trljam oci i pozdravljam,stjuardesu koja ne znam ni ja iz kog razloga ide sa nama.

"Max pilotira?" pitao sam je pokazao rukom prema kokpitu.

"Da naravno."rekla mi je nabacivsi neki suntavi osmeh. Ona je uvek pokusavala da me pridobije ali je uvek ispalim.... Kao i ovaj put.

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now