Part 6

364 36 8
                                    

Ja i Bela smo skinule poveze i videle Nialla i Zayna. Niall je bio dosta blizu mene a i Zayn blizu Bele. Harry se tu usudio progovoriti...

H: Ja vas ostavljam momcima a ja, Louis i Liam imamo neke obaveze... Pridruzicemo vam se kasnije.

Ja i Niall smo gledali u Harrya dok nam je to govorio.. A Zayn i Bela su se ljubili... Cudilo bi me da rade nesto drugo.

Niall je uzeo gitaru i uhvatio mene za ruku i krenuli smo negde... Dosli smo u neku napustenu kucu... Ali je bila sredjena kao da tu neko zivi. Zayn i Bela su ostali na prvom spratu a ja i Niall smo otisli na drugi. Usli smo u neku sobu. Licila je na dnevni boravak... Ali ne nije to bilo to...

J: Niall jesi li siguran da ovde niko ne zivi?

N: Da siguran sam 100%.

J: Ok onda...

Nasledio je talas tisine... Sve dok Niall nije progovorio...

N: Mozes li da mi pokazes muziku koju si smislila?

J: Da naravno.

Dao mi je gitaru i pocela sam da sviram...

Niall's P.O.V

Krenula je da svira. A i ja da pevam... Kada je zavrsila. Opet je nasledila tisina...

J: Medi... Mislio sam ovo ranije da ti kazem ali... Verovatno si shvatila nakon ove pesme... Pisao sam je za tebe.....

M: Da Niall znala sam. Mislim... Nisam znala... Osecala sam... I kad ste pevali Night Changes. Osecale su se emocije... Narocito u tvom glasu...

J: Trudio sam se... A i zelim jos nesto da znas....

M: Kazi...

J: Prvi put kad sam te video na aerodromu. Odmah sam video i sebe tu negde.. Tu sa tobom...  Samo sam hteo da znas. Da si mi se i tad svidela... Hteo sam ti ovo reci i ranije... Ali nisam mogao skupiti hrabrosti da ti priznam... Da ti priznam da...

Prekinula me je poljupcem... Nisam mogao da verujem.. Medi... Ona me je poljubila...

Medi's P.O.V

N: Prvi put kad sam te video na aerodromu. Odmah sam video i sebe tu negde.. Tu sa tobom...  Samo sam hteo da znas. Da si mi se i tad svidela... Hteo sam ti ovo reci i ranije... Ali nisam mogao skupiti hrabrosti da ti priznam... Da ti priznam da...

Dok mi je to pricao... Nisam ni bila svesna sta radim... Samo sam ga poljubila... Morala sam. Nesto kao da me je vuklo ka njemu...

N: Da li to znaci... Da ces mi biti devojka?

J: Da.

U tom trenutku u sobu ulaze Zayn i Bela.

Z: Znaci... Jos jedan clan nam se zacopao.

N: Haha vrlo smesno Zayn.- tu me je Niall uhvatio za ruku...

B: Ocemo li kuci?

Z: Da mogli bi. Harry nas vec ceka napolju.

Niall i ja smo ustali sa kauca i krenuli za ovo dvoje... U jednom trenutku mi Niall neprimetno daje papiric u ruku na kome je pisalo
"Volim te"

Kad sam videla sta pise na papiricu opet sam ga poljubila i nastavili smo ka autu...

Z: Harry gde su Louis i Liam?

H: Cekaju nas kuci.

Z&N: Ok...

Kada smo stigli Harry nam je otvorio vrata od kuce i mi smo usli. Videli smo Louisa i neku devojku kako mu je naslonjena na rame i igraju igrice...

Lo: O pa vi ste stigli! Da vas upoznam. Ovo je Tina, moja devojka...

Svi smo se pozdravili sa Tinom... Seli smo na kauc. Niall je uzeo jedan dzojstik i dao ga meni a drugi je uzeo on. Kada su ovo dvoje zavrsili. Igrali smo Fifu... I naravno Niall nije bio popustljiv... Pobedio me je sa rezultatom 12:1. I naravno ja nisam ja da ne budem detinjasta...

J: Ovo nije bilo fer... Dzojstik ne valja...

H: Medi valja... Nego ti ne znas da igras...

J: Sta si rekao Kovrdzavi?

H: Kako si me nazvala?

N: Ok ljudi... Nije bitno. Harry ajde da vidimo tebe. Kako ti ne znas da igras...

Igrala sam protiv Harrya. I pobedila ga 5:0. Sad se on durio kao malo dete. Tu se Liam umesao.

Li: Ooo. Da li je moguce da je Harold izgubio od devojke....

H: Nije istina pustio sam je da pobedi... I ne zovi me tako...

Louis je tu ugasio tv.

Lo: Ok niko se nece svadjati ni sa kim... Ko je za pizzu.

N: Ja sam!- Niall se prvi javio.

Lo: Pa cekaj sta ce ostali da kazu.

J: Ja sam za.

Ostali su se slozili.... Bilo je oko 21:00 kada smo dosli kuci... Bacila sam se na krevet razmisljajuci o svemu sto se danas desilo... Polako me je hvatao umor i utonula sam u san.....

               -------------------
---------------------------------------
Evo ga... I nastavak. Ja se izvinjavam ako ima gramatickih gresaka. Poz

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن