Madi's P.O.V
Legla sam ali nisam mogla zaspati. Prevrtala sam se u krevetu k'o riba na raznju ali opet nista. Ustala sam iz kreveta i obukla stvari i otisla da prosetam. Uzela sam kljuceve od kuce i kaput i izasla. Setala sam praznim ulicama Londona, nigde nije bilo nikoga... Pa verovatno zato sto je jedan posle ponoci. Razmisljam sta bi bilo da je on tu sad pored mene, da me zagrli, da kaze da je sve u redu, samo da je tu. Ali ne, on je sad nekoliko hiljada kilometara daleko... A ja ne mogu cekati. Ne mogu cekati da opet vidim njegovu plavu razbarusenu kosu i okeansko plave oci...
(...)
Nakon nekog vremena odlucim da predahnem od svega..
"Sta tako lepa devojka radi ovako kasno uvece... Sama?" cula sam nepoznati muski glas ali kao da sam ga negde cula...
"Ne tice te se." drsko sam miu odgovorila u nadi da ce me ostaviti... Ali ne ta pijavica se samo jos vise priblizavala...
"Necu te povrediti. Samo me znima razlog zbog cega si sama ovako kasno." ponovio je.
Bilo mi ga je dosta. Digla sam pogled i ugledala Justina Biebera. Nisam mogla da verujem. Taj imbecil... Nikad ga necu razumeti...
"Rekla sam da te se ne tice. Sad odjebi!" rekla sam i ako mi nije bilo sve jedno... Biti sa ovim kretenom u.... Sada dva sata posle ponoci ni malo nije prijatno...
"Ok ok... Nego... Ti si Medison Pain gresim li?" rekao je i seo pored mene.
"Ne gresis." rekla sam mu hladno i ako sam bila uplasena... Zbog cega? Ne znam ni sama. Da li zato sto je ovaj mangup sedeo pored mene, a nikoga nema? Ili zato sto je taj mangup neprestalno bulji u mene kao da hoce da me ubije? Ne znam... Nisam pametna.
"Ti si kurva onog irca iz One Directiona. Ispravi me ako gresim? " rekao je na sta sam se ja nasmejala i uzvratila istom merom.
"A da ti nisi lik kojeg pola za kojeg pola sveta prica da je peder. Tako da odjebi sad." rekla sam mu okrenuvsi mu ledja i polako hodajuci kuci...
(...)
Kad sam dosla kuci primetila sam da je Niall bio online u chatu pa sam mu poslala poruku.
Nesreco spavaj tri sata je od ponoci.
Mislis da mi sespava? Cekaj a sto si ti budna?
Ne mogu. Ima li sta novo?
Sutra idemo u NY pa posle kuci.
Nisi fer. Lepo je Liam rekao da me spakujete u kofer. I onako idete privatnim avionom za ime bozije.
E pa sad mnogo trazis.
Videcemo kad se vratis Nialler😉😘
Zasto mi se cini da je prosli pokusaj bio neuspesan?
Hahaha perverznjaku nisam mislia na to. Jao Niall😂😂😂
Pa nisam ja kriv. Pica je.
Ti.... Ti si to upravo okrivio hranu? Niall da nisi bolestan?
Ja sam dobro 100%. I da okrivio sam hranu.
Ok... Ajde sad laku noc ocu da spavam.
Probudio sam te?
Ne nisi. Cujemo se sutra.
Laku noc malena. Sve ce biti u redu.
Kad bi to bilo tako lako. Samo da se kaze da ce sve biti u redu... Pomislila sam i legla u krevet i vrlo brzo zaspala...
----------
---------------------------------------Hey evo ga nastavak. Jedva sam ga napisala. Verujte mi. Nakon vesti o Louisovoj majci nije mi bilo do zivota... U svakom slucaju... Poz
YOU ARE READING
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanfictionMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...