Part 13

203 23 17
                                    

Liam's P.O.V

Cuo sam zenski smeh iz Harryeve sobe. "Zar opet.  Ocu li jebena oka sklopiti od njega. " rekao sam iznerviran. Kada sam otvorio vrata od sobe da izadjem Louis je u isto vreme promolio glavu i pogledao me pokazivajuci prstom prema Harryevoj sobi. "Zar opet? Kao da mu ona od sinoc nije bila dovoljna." rekao je tiho da ne bi probudio ostale.  "Verovatno nije.  Imam ideju. " rekao sam mu. "Da cujem. " digao je obrvu i nasmejao se. "Imas li kondome? " pitao sam ga.  A on me je zacudjeno pogledao.  "Ne budalo necu tebe da jebem.  Lepo te pitam jer imas ili ne." pitao sam ga suzdrzavajuci se da ne puknem od smeha.  "Evo ti. Samo mi nije jasno sta smeras. " rekao mi je pruzajuci kutiju sa kondomima. Polako sam se dosunjao do Harryeve sobe i otvorio vrata i rekao. "Harolde Edward Styles prosla ti jauce na sav glas.  A ova se smeje.  Da mi je znati koja li je to jadnica.  Nije ni svesna sa kakvom budalom stupa u odnose... " rekao sam i pogodio ih kutijom.  Sve dok nisam video.... Medi!?  Izasao sam kao da se nista nije ni desilo.  "Sta je bilо?" pitao je Louis.  "Medi vara Nialla. " rekao sam mu i dovukao ga u moju sobu. "Kako to mislis Medi vara Nialla? "  pitao me je vec malo glasnije. "Lepo Medi ima odnose sa Harryem. A nije je ni Niall..  Khm" poceo sam kasljati. "Znao sam.  Znao sam.  Ali nisam mislio da je toliko glupa... " rekao je gledajuci u pod.  "Sve ovo vreme si znao da ga vara i nikome nista nisi pricao!? " vec sam pukao.  "Idem kod Nialla!  Ova mala kurva u nasoj kuci nece da bude. " rekao sam i ustao. Louis me je uhvatio za rame i povukao nazad.  Od jednom smo culi lupanje vratima. "Niall! " oboje smo uzviknuli i potrcali za njim. Utrcavao je u sobu sa nozem. "Niall Horan da si odmah otvorio ova jebena vrata inace razvaljujem!" Zayn se drao. "Razvali slobodno!" culi smo ga kako se dere.  Zayn je razvalio i videli smo Nialla kako place, a... A ruka mu je bila sva u krvi. Harry se poceo klimati i pao je u nesvest. Ja sam ostao pribran otrcao do moje sobe uzeo sam majicu i pocepao je i zavezao oko Niallove ruke "Lou idi po prvu pomoc!" rekao sam mu a on je klimnuo glavu i otrcao. "Zas- zasto mi p-pomazete?" cuo sam Nialla kako jauce. "Kako sto budalo? Ti si clan benda i nas prijatelj.  Sto ti ne bi pomogli?" rekao sam mu i stegnuo majicu jos jace.  Tada je dosao Louis. "Hvala bogu! " rekao sam mu.

(...)

Pola sata kasnije smo zasili Nialla i smirili ga od soka koji je saznao... Medi je otisla sa Harryem. Pitanje je samo da li ce se vracati......

             -----------------
---------------------------------------
Hahaha _Losing_Mind_ kupujes mi cokoladu. Salim se.  Nadam se da vam se anstavak svideo. Poz

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now