A/N _Losing_Mind_ ovaj nastavak ce da ti se svidi...
---------------------------------------
Harry's P.O.VLegao sam i zaspao. Cuo sam kako se vrata otvaraju ali nisam hteo da pokazem da sam budan. Pa sam se pretvarao da spavam. "Hazz jer spavas? " cuo san dobro poznati zenski glas. "Ne. Jer sve u redu?" pitao sam je te sam se okrenuo. Bila je blizu mene i poljubila me. "Da jeste... Samo... Falis mi." rekla je tiho. Legla je pored mene pa sam je zagrlio jednom rukom. Bio sam na ivici da zaspim ali sam osetio Medinu ruku kako se seta po mojim prsima. To me je zacudilo ali sam ostao smiren. Pocela je da me ljubi. Uzvracao sam joj poljupce i krenuo da joj ljubim vrat. Ruka joj je isla sve nize i nize do mojih bokserica. Prestao sam da je ljubim i pogledao je. "Sto si prestao?" pitala me je kroz sapat. "Jesi li sigurna da zelis bas ovoliko?" sapnuo sam joj na uvo i okrznuo ga usnom i nastavio da joj ljubim vrat. Uvukla je ruku u moje bokserice i pocela lagano da stiska mog frenda. Uzivao sam i ako sam znao da ne radim pravu stvar. Nastavila je sve brze da mi ga drka a ja sam je sve grublje ljubio i grickao. Nisam bio ni svestan koliku sam gresku pravio. "Skloni ruku, svrsicu" sapnuo sam joj a ona je samo zagrizla usnu i ubrzala tempo. "Medi skloni ruku." glasnije i grubim tonom sam rekao. Samo me je poljubila i nastavila. Vec nisam mogao da izdrzim. Tada je sklonila ruku. Ubrzano sam disao ali sam shvatio da se samo igra sa mnom. "Nisi bila poslusna i sad ces platiti za to." nabacio sam smekerski osmeh i poceo je golicati. "Harry.. Pusti me... Molim te... " govorila je smejuci se. "Ako obecas da se vise neces igrati ovako. " rekao sam joj i culi smo otvaranje vrata....
-------------------
---------------------------------------
Ok... Ovo niste ocekivali. Ili jeste. Sta je sa Medi? Da li je greska u Niallu? Zasto Louis nista ne prica Niallu a zna sve? Gomila pitanja na koja necemo dobiti odgovore... Ili mozda.... Ja se nadam da vam se nastavak svideo. Jeste da je kratak ali nemam mnogo inspiracije. Poz
YOU ARE READING
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanfictionMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...