**Tri dana kasnije**
Medi's P.O.V
"Medi, ajde ustaj treba da idemo." cula sam Niallov glas, ali sam se samo okrenula na drugu stranu. Cula sam vrata kako se otvaraju i zatvaraju. "Jeee nastavljam spavanje." pomislila sam ali ne za dugo. Niall se vratio sa casom vode. Umocio je ruku i prsnuo me po licu.
"Jesi ti normalan oces da ti umrem ovde?!" vikala sam na njega iznervirana. Inace imam naviku da spavam do 12:00 ali me je sad probudio u 7:00... Da. Ustala sam i prisla mu. Nije znao sta cu da mu uradim pa sam mu na brzinu uzela casu i polila ga. Stajao je sav mokar gledajuci me onim 'sad si gotova' pogledom. Krenula sam da trcim ali me je brzo stigao i naslonio na zid i poceo da mi ljubi vrat.
"Niall jesi.." zapoceo je Zayn ali se odmah vratio u dnevni boravak.
"Moram.... Cucemo se preko skype-a?" rekao je trudivsi se da mu se irski naglasak izgubi ali nije uspeo.
Otisao je u svoju sobu i cula sam kako se dere.
"Zayn! Da si iz ovih stopa doneo krpu. Ova gitara ima da se blista dok ne krenemo." rekao mu je a ja sam samo stajala i zbunjeno gledala u Nialla kako polako prilazi.
"Nacrtao je treci ud na gitari..." kad je to rekao culi smo Zayna kako se odvalio od smeha.
"Cini mi se da imas jos tri minuta.... Medi ides?" rekao je Zaynu na sta se ovaj uozbiljio.
"Cekaj. Gde mi je telefon." rekla sam izlazeci iz sobe.
"Kod mene." rekao je drzeci telefon.
"Obrisao sam gitaru. Sta sad?" rekao je Zayn gadjajuci Nialla krpom.
"Slobodan si sad." rekao mu je stavljajuci mu krpu na glavu.
"Ne na kosu idiote." razdrao se Zayn.
"Indijanci ajdemo!" culi smo Liama kako nam dovikuje. Sisli smo dole i otisli do auta. Seli smo i krenuli ka aerodromu. Niall i Zayn su se opet cackali sve dok im Louis nije opalio po samar.
"Ocete se smiriti vise!?" rekao im je Louis vidno iznerviran.
"Ok, ok. Prestajemo." rekli su obojica u isto vreme.
Kada smo stigli jedva smo prosli od gomile novinara. Kako ne smore sami sebe postavljajuci jedna te ista pitanja. Ali je jedan Niallu privukao paznju pitavsi ga "Da li je istina da si u vezi sa kurvom?" Niall mu je prisao i uhvatio ga za kragnu i podigao.
"Ja cu biti u vezi sa kim hocu..." rekao mu je kroz zube ali su ga Harry i Zayn odvojili. Mislim da je bio u stanju da ubije novinara. Kad su trebali da krenu zagrlila sam Nialla i ostale i krenula kuci.
Kada sam stigla upalila sam tv i bile su vesti o Niallovom napadu na novinara.
"Kako su vec uspeli da dospeju do vesti?" pitala sam samu sebe i zacula kucanje na vratima. Trnci su me prosli jer znam da nema ko da kuca. Skupila sam hrabrosti i otvorila i videla..... Belu.
ESTÁS LEYENDO
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanficMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...