Part 16

206 22 5
                                    

Niall's P.O.V

Kad sam izasao Medi me je pratila pogledom i zlobno se nasmejala. Uzvratio sam joj i otisao do kuhinje. Vratio sam se sa kutijom sladoleda.  Da sladoled. Jesen je, svestan sam toga. Uzeo sam sest kasika.  Ipak vratio sam jednu, zbog Liama.  Cuo sam kako mi neko prilazi i stavlja ruke na oci i lagano mi krece ljubiti vrat. Polako joj skidam ruke sa mojih ociju i okrecem se i poljubim je. Od jednom mi ugrabi sladoled i otrci napolje.

"Vracaj se ovamo lopove! Harry drzi je!" viknuo sam mu i on je skocio i uhvatio je.

"Imam te." perverzno je pogledao i poljubio u obraz. Ok. Ovo prihvatam kao moju gresku. Ona ga je samo sutnula u nogu. Te ju je on pustio.  Zgrabila me je za majicu i odvukla u sobu.

"Sad si gotov i ti i sladoled." rekla je zakljucavajuci vrata.

"Svidja mi se sto cu ja biti gotov ali sladoleda mi je malo zao.  Jer dok zavrsimo istopice se." rekao sam joj i poceo je ljubiti.

"Zar ti treba toliko dugo?" pitala je prekidajuci poljubac.

"Ti si na to pomislila? Hah. E pa mozda sam i brzi od Stylesa?" rekao sam joj i krenuo je ljubiti spustajuci se na njen vrat.  Ispustila je izdah zadovoljstva kad sam je lagano gricnuo. Stavila je ruke na moja prsa te mi polako skinula majicu. Oborio sam je na krevet i kad sam krenuo da otkopcavam farmerke culi smo kucanje na vratima. Pogledali smo se na brzinu i obukli majice. Otvorio sam vrata i gadjao Zayna kutijom od sladoleda i zatvorio vrata.

"Bolje da ne pokusavamo vise?" pitala je gledajuci u mene nekim cudnim pogledom.  Kao da je posramljena ali i srecna...

"I ti bi da me ostavila ovakvog?" pokacivao sam rukama na nabocinu na mojim farmerkama.

"Uhhh.  Dobro cekaj da legnemo da spavamo." rekla je trljajuci oci.

" I do tad da me ostavis ovakvog?!" ok sad sam se vec preplasio. Nije bilo sve jedno...

"Idi se otusiraj. Opustices se." rekla je gadjajuci me peskirom.

"Lako je tebi da kazes." prisao sam joj i nastavio je ljubiti. Skinuo sam joj majicu i otisao zakljucati vrata. Sto je sigurno sigurno je. Dosao sam do nje nastavljajuci je ljubeti po stomaku. Polako sam isao sve nize i nize dok je ona meni rukom prolazila kroz kosu. Primetio sam da ne napalila pa sam odlucio da se igram malo sa njom. Krwnuo sam ka dugmetu njenih farmerki ali sam onda otkopcao svoje.  Onda kad sam joj od prilike stizao negde do kukova opet sam se vracao na pocetak ljubeci joj grudi. Verovatno joj je dosadilo vise da ceka pa me je obgrlila nogama oko mog torza. Te smo zamenili strane. Kreula je da me ljubi na sta sam ja lagano stenjao. Kad sam skinuo farmerke.  Opet smo culi kucanje.

"Pa jebemu mater ocu li pojebati danas nesto?" nervozno sam promumlalo oblaceci majicu.  Sacekao sam da se i ona obuce pa sam otvorio. Video sam Simona i Zaka.

"Momci su mi rekli da si ovde.  Prekidamo li u necemu ili... " pitao je Zak gledajuci me.  Bio sam vidno iznerviran. Mislim ko ne bi.

"Ma ne reci."rekao sam mu naslanjajuci se na vrata.

"Simon ce vam biti menadzer narednih mesec dana." pogledao sam ga u neverici.  Ne mogu da kazem da Simon nije strog ali... Ne nije moj tip definitivno.  Previse ozbiljan. Da se ja pitam niko nam ne bi bio menadzer.

"Okej." prosao sam pred njih dvojice i Medi je krenula za mnom.

"Ali Niall. Simon Cowell vam je menadzer a ti ni pet para ne dajes. Alo.. " rekla je tiho da je ovi ne bi culi.  Ali ipak jesu.

"Medi. Nikad ali nikad necu zaborviti sta mi je uradio na X Factoru.  Upamti.  Moze biti i Tito ne zanima me. Shvatas?" rekao sam joj a ona me je zagrlila.  Kad smo sisli u dnevni boravak svi su gledali u Medi i mene. Kad smo seli dosao je Simon.

"Imacete turneju od tri meseca. Idete u Tokiyo. Pa cemo tamo dalje da vidimo." rekao je. Harry,  Liam i ja smo delili isto misljenje o Simonu.  Tako da smo ga edali kao da cemo ga svakog trenutka ubiti.

"Niall, Harry dodjite." rekao nam je Liam a mi smo krenuli za njim.

"Jer zna neko koliko dugo nam je ova budala menadzer?" pitao je Harry.

"Ne znam.  Ali mi se ni malo ne svidja." rekao sam.

"Ako bufe duze od nedelju dana menadzer umrecu." Harry je poceo da kuka.

"Sto?" pitao ga je Liam.

"Nista necu uspeti pojebati.  Secate se kako je bilo na pocetku?  Nije nam dao iz vile da izadjemo. " rekao je prolazeci rukom kroz kosu.  Sto radi samo kad je nervozan.

"Ocekivao sam neki bolji razlog ali ni ovaj nije los. Nego.  Jeste primetili da se sa Louisom nesto cudno desava?" pitao sam ih a Liam me besno pogledao.

"Prebvarila ga je sa mnom a posle mene sa....  Lukom Hemmingsom.  Iz 5 Seconds Of Summer." rekao je kroz zube. "Tako da se sad Louis ljuti na mene." nastavio je.

"Au bas zajebano.  Ali se sve svodi na to da ce i njega prevarirti i da je kurva." rekao sam ali je Harry dodao. "Ono sto niste znali je to da ga je prvo prevarila sa Zaynom.  Pa tek onda ostali." rekao je kao da mu nije bilo dobro.

"Harry sta ti je?" pitao sam ga. I pogledao u oci.

"Kako sad da pravimo pesme sa ovim kretenom." ovaj put se razdrao na mene i Simon je izasao.

"Sad smo ga najebali. Ljudi na tri trcimo.  1..."rekao sam i polako ustajao.

"Tri!" Harry je dregnuo i potrcao a i Liam za njim a malo kasnije i ja.

"Kako sad?" Liam je zadihano pitao. naslonili smo se na zid iza kuce i gledali u bazen.

"Imam ideju da ga gurnemo u bazen." rekao je Harry.

"Nema sile koja ce me naterati da to uradim. A sto mi bezimo kad nas ni ne juri?" rekao sam i cuo Louisa. "Kupanjac!" rekao je prosuvsi kofu vode na nas.

"Louis ubicu te! Dodjes li ovamo." Harry se drao na njega skidajuci majicu i gadjajuci ga njome.  I ako je bio visoko, uspeo je da ga pogodi. Ali kako kazu "Sto visoko leti nisko pada" tako da je Louis uzeo jos jednu kofu i prosuo je na Harrya jer smo se ja i Liam sklonili. Harru je bilo dosta pa je odlucio da mu pokaze svoga Boga.  Otisao je u vilu i uhvatio Louisa terajuci ga da prizna sa koliko devojaka je u zivotu spavao. Naravno nije Louis budala pa da mu zaista kaze. Cvrsto je odbijao da mu kaze.  Sve dok mu Harry nije sapnu nesto nesto na uvo.  Nisam uspeo sve da mu procitam sa usana ali sam razumeo samo "Tina je.... " tad se Louis razbesneo i udario Harrya u nezgodno mesto.  Da... Jedino se Simon smejao a mi smo znali sa ce desiti te smo potrcali na Harrya kad je krenuo da ustane sa kauca.

"Pustajte me inace cete zavrditi gore nego on!" ali ne nismo mu mogli dopustiti da nokautira Simona.  I ako ga mrzim ne bih to mogao da dopustim.

"Dosta bre vise." Medi je uhvatila i mene i Harrya za uvo i odvukla nas u nase sobe. Naravno tako je uradila i sa ostalim momcima. Sto sam predpostavio kako je Louis dreknuo. Odvalio sam se smejati i onda je Medi upala u sobu.

"Horan nesto je smesno?" rekla je imitirajuci opet moj glas ali ne, ne verujem da ce uspeti nekad.

"Nije smesno.  Slatko je." cudno me je pogledala dok sam joj prilazio da je poljubim.

"Nece to tako lako sad Nialler." gurnula me je na krevet i poljubila na blic. Namignula mi je i izasla iz sobe. Ja sam legao i vrlo brzo zaspao.

             

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now