Part 26

110 14 10
                                    

Niall's P.O.V

Budim se pored Medi i zbunjeno gledam oko sebe jer sinoc nisam oka sklopio od Harrya.

"Ne spavas?" cuo sam je kako zacudjeno pita.

"Sad sam otvorio oci." rekao sam i poljubio je u obraz.

"Oces jos da spavas?"

"Ne znam. Sinoc oka nisam sklopio zbog Harrya." promumlao sam i vratio glavu na jastuk.

"Razgovaracu sa Belom sto se toga tice."

"U redu. I ja cu da porazgovaram sa Harryem. Ali nece prestati."

"Kako to mislis?"

"Vodili smo ga i kod psihijatra zbog toga...  I postao je jos gori."

"Wow."

"To smo i mi rekli. Nece da ide kod doktora. Zapravo. Isao je i dobio terapiju koju ne pije... A skoro pa mu je preslo u naviku..." rekao sam igrajuci joj se sa kosom.

"Bidala... Ne diraj mi kosu!" dreknula je na mene i udarila me po ruci.

"Lakse malo. Nisam dzak za boks." ozbiljnim tonom sam joj rekao da bi joj stavio do znanja da ne volim kad me udaraju...  Pogotovo kad to devojka radi. Jednostavno nije normalno.

"Izvini." rekla je i pocela da mi prolazi rukom kroz kosu mrseci je.

"Ti meni mozes da cackas kosu, a ja tebi ne mogu..  Ne igram ja tu igru." rekao sam i poceo je golicati.

"Niall... P-prekini... Molim te." rekla je dok se otimala. Uhvatio sam jedan trenutak kad sam joj uhvatio ruke i stavio joj ih iznad glave i poljubio je. Lagano sam pomerao usne trudeci da je sto vise napalim... U mom planu me je prekinulo necije "kasljanje" okrenuo sam se i video Medinu sestru. Medi se uspravila i zabrinuto pogledala u njenu sestru. Bacio sam pogled na nju i primetio da place. Sazalio sam se na nju i otisao da je zagrlim. Odgurnula me je od sebe dovoljno jako da sam se sapleo ali sam ubrzo vratio ravnotezu.

"Hej Ana. Sta je bilo?" Medi joj je prisla i lagano je pomilovala po obrazu brisuci joj suze.

"Mama mora da ide. Ujka Max je doziveo udes." Medi se zaledila. Ujka? Sto mi nije rekla da ima ujaka. Zapravo... Nije mi rekla da ima ikoga u opste sem majke.

"Sta se koji djavo desilo?" svu tu tisnu prekida Harry te mu se Ana baca u zagrljaj na sta Harry pretrne i nezno pogleda u devojku. Znam kada on tako gleda neku devojku... Zaljubio se.

"Hej malena ne placi. Bice sve u redu." rekao joj je praveci krugove na Aninim ledjima. Povukao sam Medi k sebi i takodje je zagrlio.

"Shhh bice sve u redu, obecavam." sapnuo sam joj a ona je zajecala. Osetio sam kako mi se koza polako vlazi njenim suzama jer samo bio u sorcu. Znam. Nije normalno da u sred zime ja budem u sorcu i bez majice...  Ali okej. Necu sad o tome.

"Niall mislim da bi bilo dobro da odemo." rekao mi je na sta smo oboje dobili jos jace zagrljaje od strane devojaka. Nasmejao sam se i radio isto sto i Harry. Uhvatio sam rukom Medin obraz brisuci joj suze koje su se neprestalno slivale jedna za drugom. Harry je usnama formirao recenicu koju smo oboje izgovorili u isto vreme.

"Obecavam. Nikad neces biti povredjena. Ma koliko god udaljenost izmedju nas bila velika. Uvek cu biti tu za tebe." rekli smo i oboje poljubili devojku koja je bila ispred nas.

(...)

Doruckujemo u tisini. Neugodnoj tisini.

Naglo ustajem i odlazim u svoju sobu. Cujem korake kako idu zamnom ali se ne osvrcem. Osetim kako me je neko povukao za rame i uhvatio me za kragnu od kosulje spojivsi nase usne. U sred poljupca sam otvorio oci da proverim ljubim li nju. I ako sam znao odgovor morao sam ponovo videti tog andjela koji mi se uvukao pod kozu.

"Sta je bilo? U poslednjih nekoliko dana si cudan." rekla je nezno me gledajuci. "Obicno najvise jedes, a sad nista nisi ni okusio." nastavila je mrseci mi kosu rukama. Mojom rukom sam obuhvatio njen zglob i odvojio joj ruku od moje glave. Iskren da budem ne znam ni sam sta mi je. Samo imam osecaj kao da mi nije do zivota... Kao onih mesec dana... Otrcavam od nje u sobu lupam vratima za sobom otvaram fioku i uzimam zilet i pravim inicijale M.P. Izlazim iz sobe, dolazim do nje a ona je stajala na istom tom mestu. Trznula se kada je videla krv kako mi se sliva niz ruku.

"Zbog cega?" rekla je gledajuci mi u ruku.

"Obrisi krv, videces zbog cega." rekao sam joj a ona je lagano rukom presla preko mesta gde sam napravio rez. Jedna suza joj je kanula niz obraz kada je videla inicijale.

"Ne placi... Molim te. Ne sad." rekao sam joj i nezno je poljubio dok mi je krv klizila niz ruku sve do jagodice prsta. Culi smo necije korake i odmaknuli se jedno od drugoga.

"Niall, Simon nas trazi. Hitno je." rekao mi je Liam, a ja sam klimnuo glavom i uzeo jaknu i krenuo za ostalima.

Medi's P.O.V

**Dva sata nakon njihovog odlaska**

Listam po drustvenim mrezama da vidim ima li sta novo. Obavestenja nisam ni gledala jer su to obicno hate komentari. Ali mi je jedan privukao paznju. Kliknem na obavestenje i udje mi na sliku.

Gledam i ne verujem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gledam i ne verujem. Ovo je Niall. Ali ovoj budali ne vidim facu. Jer ja dobro vidim? Ona drzi ruku na njegovimrsima dok on nju gleda istim onim pogledom kojim je mene gledao pre dva sata. Posaljem mu poruku...

Niall ceka te VELIKO objasnjenje kada dodjete kuci. Ako u opste dodjete. Ako dodjete a ti nemas objasnjenje... Spavas napolju!

O cemu ti pricas? Kakvo obajasnjenje?

Za ovo!

Za ovo!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A to...  To nije onako kako igleda.

A ako nije onako kao sto izgleda, sto su onda Zayn, Louis i Liam potvrdili da si bio sa tom devojkom?

Ja....

                  ----------
---------------------------------------
Hey hey hey. Evo mene opet sa jos jednim nastavkom. Malo je kraci ali to je sto je. Jos sutra i skola je gotova. Jeeee!!!!  Nadam se da ste dobro prolazili sa ocenama za razliku od mene. Ali dobro..

Do sledeceg nastavka



.... POZDRAV

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now