Part 27

94 16 0
                                    

Medi's P.O.V

Ja...

Niall nema izgovora. Znam kada me lažu. Razgovaraćemo o ovome kući. Nadam se da sam ovim dovoljno jasna.

Slušaj. Ako ti je stalo do mene oprostila bi mi. Kao prvo bio sam pijan. Kao drugo ta devojka je fan. Pitala me je da se tako slikamo. Ponavljam. Ako me iskreno voliš verovala bi mi. Sada moram da idem.

Idi slobodno :*

Debil jedan. Mrzim ga. Ovaj prsten cu baciti. Dodje mi da se ubijem. Ali ne mogu. Od jednom uleću Bela i Ana u sobu.

"Hej seko šta je bilo?" pitale su obe u isto vreme. Ja sam samo tuzno pogledala u pod i pokazala im sliku na telefonu.

"Hej pa ja je znam." rekla je Bela.

"Znaš je?" pitala sam zainteresovano sa očima punim suza.

"Da bre. Ne znam da li se secaš. Ona... Joj majku joj jebem kako se zvaše... Nesto na M... Melodie. Da Melodie. Ona je njihov veliki fan. Ranije je dolazila ovde da se družimo kada smo bile deca."

"Ona!? Jer me zezaš?"

"Ne. Mislim da imam njen broj."

"Nazovi je života ti."

Pozvala je i nakon nekoliko trenutaka se javila. Kada sam joj čula glas odmah sam je se setila.

"Hej od kad se nismo čule. Verovatno me se ne sećas. Izabela Pain. Dolazila si u London. Družile smo se kao deca." Bela je počela veselo da prica.

"Uključi spikerfon." šapnula sam joj a ona je uključila i spustila telefon na sto.

"Hej Bela sećam se naravno. Nego, kojim povodom me zoveš?"

"Zovemo te tim povodom zbog slike koja se pojavila na instagramu. Ti i Niall Horan. Hocu da čujem celu pricu." rekla sam besno.

"Polako smiri se. Njihov sam veliki fan. Pogotovo Niallov. Znam da ti je dečko ali ipak to je samo bilo za sliku kako bih mogla zeznuti jednu drugaricu da sam sa njim u vezi."

"Aha. Okej u svakom slučaju hvala." rekla sam i otišla u sobu zalupivši vratima.

Kome verovati kada svi lažu? Kome?

U svim tim mislima me prekine zvonjava telefona. Nepoznati broj...

Bez obrzira na to ja sam se javila. I napravila kobnu grešku.

"Halo." tiho i uplašeno sam rekla.

"Ti si devojka onog irca iz One Directiona." čula sam dobro poznat muški glas. Justin. Šta koji kurac on hoće?

"Justin znam da si ti. Ne zajebavaj nego predji na stvar. Šta želiš?"

"želim tebe... Samo jednom."

"Debilu pozvaću policiju."

"Policija mi ne može ništa. A ako ti nećes možda tvoje sestrice hoće."

"Samo ih takni... "

"I šta onda? Kao da mi Harry i Zayn mogu nešto? Ti zaista misliš da te Niall voli? Jadno dete... "

"Umukni debilu jedan."

"Izadji na prozor. Mahni mi. Želim te videti da budem siguran da ces biti moja samo večras."

"To je to. Zovem policiju."

Prekinula sam a on je krenuo ka vratima ali se crni range rover brzo uparkirao u dvorište i izašli su njih petoro. Mojih petoro andjela čuvara. Harry je držao pištolj uperen u Justina dok je ovaj rukom lagano dolazio sebi do pištolja koji mu se nalazio u farmericama.

"Harry, ima pištolj!" viknula sam mu a on je brzo opalio pored Justinove glave. Te ja Louis skočio na Justina i zavrnuo mu ruku. Nekoliko minuta zatim i dolazi policija sa Simonom.

Nešto su pričali a ja sam brzo sišla dole i dotrčala Niallu u zagrljaj drhtajući i plačući od straha.

"Hej nemoj plakati. Tu sam, živ sam. Nisam te prevario niti cu ikad. Znam da ste je pozvale i onda se izdešavalo sve ovo. Ne želim reći da će sve biti u redu kada znam da neće. Ali obećavam. Nikom te ne dam... Nikom. Ni za šta." šaputao mi je na uvo gladeći me po kosi. Kada sam se smirila pogledala sam u njega. Onaj lepotan u kojeg sam se zaljubila na prvi pogled. Onaj plavusan sa kojim sam prolazila sve i svašta u životu... Ali je jedno ostalo. Bili smo zajedno.  Izgubim se svaki put kada ga vidim. Uvek će biti taj šašavi Niall bez kojeg dan ne bi bio baš po svom. Volim ga, vise od svega i ne mogu biti ljuta na nekog tako slatkog. Moram se suočiti sa tim da ni jedna veza nije kao iz bajke. Da ništa nije savršeno. Ali ipak... Život je kratak i treba ga provesti u ljubavi, ne u svadji i tuči. Mada... Na greškama se uči. A ja sam naučila jednu stvar.

Ne padaj na šarm irca. Nece ti biti najbolje. Mozda ćes tako misliti u početku...


                   ---------
---------------------------------------
Evo ga nastavak. Ja se nadam da nema gresaka. Poz.

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now