**Nedelju dana kasnije**
Medi's P.O.V
Budim se pored Harrya. Okrecem se da vidim da li spava. On kao furija vraca telefon na nocni stocic i trlja oci.
"Dobro jutro malena." rekao je Harry pospanim glasom.
"Dobro jutro." odgovorila sam mu i otisla do ormara da vidim sta cu da obucem. Odlucila sam se za majicu sa leptirom i farmerke.
"Jednaki smo." Harry se priblizio i poljubio me u obraz. "Kako to mislis?" pitala sam ga zbunjeno, nisam znala o čemu govori. On je pokazao prstom na majicu, pa na njegovu tetovazu leptira na njegovim grudima. "Jasnije?" pitao je ne skidajuci onaj njegov osmeh. "Da jeste." rekla sam mu. I krenula ka kupatilu a on me je uhvatio za ruku i priblizio mi se. "Nisi svesna koliko te zelim..." rekao mi je, a zatim me pustio. Otisla sam se istusirati i njegove reci su mi odzvanjale u glavi...
Kada sam izasla nigde ga nije bilo. Kao u zemlju da je propao. Krenula sam da odem u dvoriste. I Harry je iskocio ispod stola preplasio me. "Samo da vidis svoj izraz lica sada." rekao je brisajuci suze od smeha. Jedva je dolazio do vazduha. "Nije smesno budalo." rekla sam mu na sta me je on privukao sebi na isti način kao prošli put, a pogledi su nam se susreli.
Niall's P.O.V
Vracao sam se kuci. Brat mi se probudio iz kome. Pa sam mogao da dodjem. Nista im nisam rekao. Hteo sam da ih iznenadim. Uparkirao sam auto u dvoriste i krenuo ka kuci. Kada sam otvorio vrata ugledao sam neočekivani prizor. Harry i Medi su se ljubili, a ja sam kipteo od besa. Bacio sam torbu i nasrnuo na Harrya. Udario sam ga u glavu ogromnom jacinom. Stajao sam zadihan ispred Medi i gledao Harrya kako polako ustaje. "N- Niall kako... Mozes. Da ga udaris?!" vikala je Medi na mene. Tu sam pukao i lupio joj samar. Uzeo sam torbu otisao do auta i krenuo sam ka sumi dok su mi kroz glavu prolazile različite misli.
Medi's P.O.V
Harry me je poljubio a ja sam ispala tolika budala da sam uzvratila isti poljubac. U tom trenu ulazi Niall baca torbu i udario je Harrya u glavu. Nisam znala sta se desava... "N- Niall kako... Mozes.. Da ga udaris?! drala sam se na njega. On me je pogledao. Oci mu vise nisu bile svetlo plave, poprimale su tamnije nijanse.U delicu sekunde digao je ruku i udario mi samar. Uzeo je torbu i izasao je iz kuce... " Pokusavala sam da shvatim sta se upravo dogodilo, a iz misli me trglo Harryjevo pitanje."Jesi li dobro?" pitao je drzeci se za glavu. "Da. Jesam." odgovorila sam mu brisuci suze. "Ja ti to nikad ne bih uradio." rekao me je grleci me. "Nije vreme da se ulizujes." uzela sam telefon da pozovem Nialla ali je prekinuo.
(...)
Proslo je dva sata a njega nema... Louis je upalio tv. Bile su vesti. "Clan grupe One Direction, Niall Horan. Nadjen je pre pola sata onesvescen u slupanom autu..." dalje nista nisam cula... Niall.. Ne... Sta sam uradila... Zayn je skocio i otrcao do auta i krenuo je u bolnicu. Pre nego sto je izasao rekao je "Harry hvala sto si me vezao. Jer sam se opametio. I idem pomoci prijatelju. A ne da sedim sa curom koju sam dobio na izvolte."
Zayn's P.O.V
Usao sam u auto i krenuo ka bolnici. Ubio me Bog ako nisam vozio 170 km/h. Kada sam dosao do recepcije zadihan sam pitao sestru gde je Niall. Kada mi je rekla otrcao sam kao furija uz stepenice i stigao do sobe 213. Hteo sam otvoriti vrata ali su bila zakljucana. Video sam kroz staklo Nialla prikljucenog na aparate i neku devojku koja je sedela na stolici i zapisivala nesto. Bila mi je poznata... Kada sam joj video lice... Anna. Ne verujem. Sad je jos lepsa nego ranije... Ali kakva sam budala bio da sam i to izgubio. Tu jednu noc... Polako sam se prisecao svega. Bolelo je... I dalje je imala oziljak na vratu od te noci... Nisam vise mogao. Probao sam opet da udjem.. Ali nista... Video sam Harrya, Liama, Louisa i Medi kako trce ka meni.
Niall's P.O.V
Probudio sam se u krevetu. Sanjam li? Pogledao sam oko sebe i osetio da mi je nesto na ruci. Pogledao sam i bile su to razne cevcice i igle. U bolnici sam. Cuo sam otvaranje vrata. Pogledao sam iza sebe i video devojku koju sam slomio... Annu. "Dobar dan gospodine Horan." rekla je istim onim glasom po kojem je i pamtim... "Daj Anna, ne moras me zvati tako." pokusao sam ustati ali nisam mogao. Anna je sela na stolicu i pocela da me ispituje. "Sta Vam se desilo pa ste sada ovde?" pitala je. "Devojka me je prevarila sa Harryem. Pa sam krenuo ka sumi. I od jednom sve je postalo crno. I pre minut sam se probudio." rekao sam joj suzdrzavajuci suze. "Gde ste bili za to vreme?" pitala je ponovo. "U Irskoj. Brat mi je doziveo saobracajku pa sam morao da idem." cekao sam da postavi jos pitanja ali sam cuo lupanje o vrata. Okrenuo sam se i video Zayna kako ulece. A za njim i Harry, Liam, Louis i Medi. Nije me smela pogledati a ni ja nju. Cim je Anna videla Zayna odmah je prekrila oziljak na vratu. "Ne moras skrivati... Sad svi znamo." Liam je rekao. "Liam ne pomazes." Zayn mu je grubim tonom odgovorio. U tom trenutku u bolničku sobu ušao je doktor sa papirima, prišao nam je udahnuo pokušavajući nešto da kaže.
--------------------
---------------------------------------
Da li ce cika doca imati dobre vesti?? Zahvaljujem se Andjeo_Na_Metli08 sto mi je pomogla oko pisanja nastavka. Obavezno pogledajte njen profil jer ako ne pogledate. Niall ce umreti. Poz.
YOU ARE READING
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanfictionMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...