**Devet godina kasnije**
Zayn's P.O.V
Uzimam majicu i farmerke sa poda i oblacim ih dok je ova kurvetina jos u krevetu. Juce sam se dobro napio i prvu doveo kuci. Da, izasao sam iz onog apartmana. Nekako, cudno mi je kada se ne moram brinuti oce li me neko od ono cetvoro idiota cuti...
"Zayn jer gotovo?" pitala me je napumpana plavusa koja je oblacila najkraci moguci sorc.
"Jeste. Koliko trazis?" rekao sam joj i vadio pare iz dzepa.
"300 funti." kada sam cuo cenu zanemeo sam. Pre bi me mama zadovoljila nego ova kurvetina i jos joj moram dati trista funti. Boze mili sta ja jebem?
"Evo ti. Sad mrs napolje. Zurim." rekao sam i izgurao je van iz sobe. Uzeo sam kaput i kljuceve od auta i izasao. Cuo sam da se One Direction raspao. Louis je bio otac i pre nego sto sam otisao, Liam ima cerku. A Niall sina. Harry ne zuri. Cujem se sa njim ponekad. Poslao sam mu poruku da se vidimo kod Nialla. On je javio svima sem Horanu.
Niall's P.O.V
"Tata ajde da gledamo slike molim te." govori mi mali plavi decak sa kestenjastim ocima na mamu. Trenutno lezim na kaucu i trpim uzasnu glavobolju. Ali ajde. Gledacu slike sa njim da mi ne bi posle dosadjivao.
"Ajde Luke dodji." rekao sam uzimajuci album sa slikama. Nisam ni gledao koji uzimam, seo sam do svog sina i oduvao malo prasine sa korica. Pisalo je "Brothers4ever" odmah sam se setio naseg pocetka. Naseg pocetka na X Factoru jer su tom albumu slike nas petoro.
"Koja braca?" pitao me je Luke zbunjeno.
"Ja, Harry, Liam, Louis i Zayn. Smo bili najbolji prijatelji kao ti i Freddie sada." zaboravio sam da sam pomenuo Zayna.
"A ko je Zayn?" pogledao sam u sina pa u pod.
"Tatin prijatelj koji se nije lepo poneo prema tati i povredio ga." cuo sam Medi kako nam prilazi i spasava me nelagode.
"Mrzim ga." prosaptao je Luke a ja sam ga pogledao.
"Ne Luke, ne moras ga mrzeti. Nije mislio nista lose uraditi tati. Jednostavno hteo je poceti iz pocetka. Ali ovaj put sam. Nemoj ga mrzeti. Nije to lepo." rekao sam i pomilovao ga.
"Mozemo videti slike?" pitao me je Luke nastavljajuci molbu.
"Izvini zaneo sam se. Naravno." rekao sam i otvorio album. Prvo su bile slike sa X Factora. Kada se setim tok napetog trenutka. To su bila lepa vremena.
"Tata ovo si ti." rekao je veselo Luke pokazujuci na moju sliku.
"Ovo je Louis... A ko su ovo troje?" rekao je pokazujuci na Liama, Zayna i Harrya.
"Ovo je Harry, ovo je Liam. A ovo je Zayn." rekao sam mu i pokazivao na slike.
"Ovo je Harry!? Nemoguce." rekao je i polako shvatao da se ljudi menjaju vremenom.
"A ovde ste zajedno?" rekao je pokazujuci na sliku gde svo petoro stojimo i pevamo.
"A ko je ovaj covek?" rekao je pokazujuci na Simona. Kako je bio ljut kada sam napravio pesmu sam... Neopisivo. Mislio je da ce imati kontrolu nad nama i kad se raspadnemo... Ali se grdno prevario.
"To je bio tatin menadzer. Pomagao nam je u snimanju pesama."
"Aha."
Sada su bile one slike iz spota za What Makes You Beautiful. Luke je video Harrya i onu devojku i posizeo.
"Tata reci mi da ovo nije Ana. Molim te." rekao je i uhvatio se za glavu.
"Nije Luke, nije." rekao sam mu kroz smeh. Cuo sam zvono na vratima i ostavio album i otisao da vidim ko je. Bili su to cetvoro budale koje znam skoro ceo moj zivot. Nisam se iznenadio sve do kad sam video Zayna kako je naslonjen na veliku kutiju koja je imala crvenu masnu od ukrasne trake. Ostao sam zbunjen sve dok svi nisu povikali.
YOU ARE READING
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanfictionMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...