Q&A

157 15 17
                                    

Da ljudi. Posto smo 100 followera presli.  Odlucila sam da Q&A bude sad. Za 1K pregleda na ovoj prici.

Pa da pocnemo.

1) Sta najvise volis da jedes?

Hm....  Od slatkisa cokolada naravno.  A ovako pizza.

2) Omiljena gnjiga,  film, serija.

Od knjiga u real life-u Twilight svi delovi. Film takodje Twilight (Werewolf in ❤). A serija Teen Wolf. 

Od knjiga na wattu.

Over again [h.s.] od sassy_as_leeroy

365 dana >>h.s. od Andjeo_Na_Metli08

Concert - H.S,  N.H od HoranGirl230

To su neke od prica koje dok ih citam stvaraju mi neki cudan osecaj.... U glavnom ne znam kako da vam opisem to.

3) Kqko provodis slobodno vreme?

Uh..  Nervirajuci se glupostima, svirajuci gitaru, crtajuci.... I mnogo mnogo raznih gluposti.  Ako se u to ne racuna zajebavanje roditelja dok gledaju tv takosto im preko telefona menjam kanal... Onda znajte da nisam normalna.

4) Sta najvise volis u svojoj prici i na sta si ponosna?

Tesko pitanje. Pa ne znam. U prici ne volim nista. Verovatno zato sto je ja pisem.  A da je pise neko drugi svidela bi mi se...

A na sta sam ponosna...  Pa pre svega sto imam tako divne citatelje, pre svega.  Onda sto je prica dozivela ovoliki uspeh.  Jer sam ocajna u pisanju.  Sto moze potvrditi moja vezbanka iz srpskog jezika.... Sastavi mi nikad nisu isli. Ali na wattu je drugacije. Doslovnomozes koristiti 'ulicne' izraze...  Ima VELIKE razlike. Pocela sam da pisem iz dosade...  Prosto je bilo onako. Ajde da probam da napisem pricu.  Pa da vidim hocu li uspeti.  I da uspela sam.  I zbog toga sam najvise ponosna.

5) Koji ti jeik omiljen?

Niall definitivno.  To sto je uporan... Ali i dobar..  Ne oprastaju svi kad bi se sa njegovim najboljim frendom otislo na mesec dana.  No salim se.  Ali Niall definitivno.

To bi bilo to hvala Andjeo_Na_Metli08 na pitanjima.

Poz guys.

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now