A/N: Zelim ovu pricu privesti kraju. Naravno ovo nije kraj. Ukratko. Sa Niallom i Medi je sve u najboljem redu. Harry je u vezi sa Anom. Bela je otisla u Los Angeles. One Direction je mega popularan. Necu vise smarati. Pa da krenemo.
**Tri godine kasnije** Medin rodjendan**
Niall's P.O.V
Ne verujem. Moj andjeo puni 18 godina. A kao da je juce bila ona mala luda devojka koja je sa mnom pravila neke od sada nasih hitova. Lepa su to bila vremena. Sad sam i ja "ostareo".Zayn je ostao samotnjak. Harry je u srecnoj vezi sa Anom. Tako da... Louis je dobio sina. Ali na zalost slucajno... Ne zelim da zalazim udetalje. Liam i Cheryl planiraju biti roditelji. Zapravo... Liam ce biti tata. Verovatno se pitate, sta je sa mnom? Sad cu vam reci i to. Planiram da zaprosim ljubav svog zivota. Medi. Danas joj je rodjendan pa ce joj to biti poklon. Trenutno sam u mojoj sobi namestam kravatu da bih izgledao sto kulturnije ali ko za djavola. Ne umem da je vezem. Mislim... Mogu ali sam smotan. Uzeo sam mobilni i nasao kako zavezati kravatu i uspeo sam. Obukao sam odelo, stavio naocare. Da, naocare. Jos jednom pogledao prsten i duboko udahnem par puta. Obrisem stakla naocara i opet ih vratim na lice. Ona misli da je vodim na veceru. Ali ne. Vodim je na plazu gde je sniman spot za What Makes You Beautiful (A/N: jer vam jasan naslov sada? Jeli? ) imala je povez tako da nista nije mogla videti. Izasao sam iz auta otvorivsi joj vrata i hvatajuci je za ruku sam je odveo do obale. Pustio sam joj ruku zatim izvadio kutijicu sa prstenom. Otvorio sam je i nesigurno joj rekao da skine povez. Kada je videla presten sakama je prekrila usta kako ne bi vristala a suze su joj neprestalno tekle.
Znam da prsten nije za ovu priliku ali ajde. I ona je u neku ruku Directioner. Progutao sam knedlu i poceo.
"Medi. Dugo sam cekao ovaj trenutak. I evo ga. Predamnom stoji andjeo. Andjeo koji mi je ulepsao zivot. Nikada nisam imao srece sa devojkama. A vidi me sada. Klecim i prosim ljubav svog zivota. Tako da...." nemoj me ispaliti molim te. Boze sveti neka kaze da, molim te. Ponavljao sam ove reci u glavi.
"Da li bi me ucinila najsrecnijim muskarcem ikada i udala se za mene?" kada sam ovo izustio osetio sam kako mi je suza kliznula niz obraz.
Sklonila je ruke duboko udahnula da se smiri. Kada je dosla sebi od soka. Nastao je minut cutanja. Meni su suze samo klizile niz lice ali sam i dalje klecao.
"Da!" rekla je a ja sam joj brzinom svetlosti stavio prsten na ruku i poljubio. Podigao sam je i zavrteo u vazduhu dok sam se drao na sav glas.
"Da! Rekla je da!" suze su mi isle niz lice. Ne od tuge. Vec od srece. Srece sto cu moci izgovoriti ono "Dok nas smrt ne rastavi." osobi koju najvise volim. Cuo sam aplauz i ako sam bio zbunjen video sam Louisa, Liama, Zayna i Harrya kako aplaudiraju a devojke pored njih brisu suze. Taj prizor mi je nabacio smesak. Cestitali su nam a kad smo dosli kuci ja i Medi smo razmisljali ko ce nam biti kum.
"A sta kazes na Harrya?" pitao san je drzeci je za ruku dok smo sedeli na krevetu.
"Da Niall ali Ana mi je sestra. Kako moze sestra da mi bude kuma? Samo mi to odjasni."
YOU ARE READING
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanfictionMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...