Niall's P.O.V
Bio sam u kuhinji i jeo picu. Ali nije bilo isto. Ovaj put sam jeo iz dosade ne zato sto sam gladan. Iz razmisljanja me trgne zvono na vratima. Ustao sam i otisao do vrata i otvorio... Video sam Harrya i osobu koju sam najvise zeleo da vidim- Medi. Odmah mi se pojavio osmeh a ona je samo gledala u pod.
"Niall, znam da nije trebalo onako da postupim. Pogotovo ne do te granice da umalo izvrsis samoubistvo. Ako nije problem da sve zapocnemo iz pocetka. Naravno sem X factora."rekao je i nasmejao se.
"Ne naravno da nije problem upadajte." rekao sam i pokazao rukom da udju. Ali me je nesto uporno bunilo... Sto Medi ne zeli da me pogleda?
Pa, recimo zato sto je u vezi sa Stylesom. A ti jadnice ni ne zasluzujes da te pogleda!
Protivio se onaj moj glasic.
Ne nije!
Da jeste!
Dosta vise!
Krenuo sam za njima i seo do Zayna. "Pa dakle lepo je biti na okupu opet. Zar ne?" Louis se usudio progovoriti.
"Da slazem se. A ti Niall? " rekao je Harry dubokim glasom. Ali se mogla osetiti napetost. Jer je verovatno mislio da cu da ga prebijem nakon ovih mesec dana. Ali ne... Nisam mogao.
"Da slazem se. Nego... Medi mozemo li da porazgovaramo?" pitao sam i ustao. Konacno je digla glavu i pogledala me. Mogao sam joj videti strah u ocima. "Da naravno." rekla je i krenula za mnom. Izasli smo iz sobe i seli na stepenice.
"Niall... Imas svo pravo ovog sveta da vices na mene i da budes ljut. Ali ovih mesec dana bez tebe... Bilo je najgorih mesec dana u mom zivotu." rekla je i onda joj je suza potekla niz obraz.
"Ne zelim biti ljut samo... "rekao sam brisuci joj suze.
"Samo mi reci da si sa njim bila srecnija nego ikada sa mnom. Samo mi to reci i obecavam, vise se necu pojaviti u tvom zivotu. A ako mi to ne mozes reci nista me nece zaustaviti da te ponovo imam." rekao sam joj i bez razmisljanja je poljubio. Bio sam i srecan i zbunjen. Bio sam srecan zbog toga sto sam opet osetio njene meke usne. A zbunjen zato sto mi je uzvratila poljubac.
"Jer ovo dovoljno da ne moram da ti kazem da si mi falio?" pogledal me je u oci a ja sam se u trenutku izgubio.
"Niall Hiran ja sam te pitala nesto?" pokusala je da imitira moj glas kad sam ljut i to je ispalo urnebesno. Znao sam da nije bio trenutak za smejanje ali nisam mogao da izdrzim. Prasnuo sam u smeh i naglo zastao kad sam osetio miris pice. Odmah sam skocio i potrcao. "Da dovoljno je. " rekao sam trceci niz stepenice pokusavajuci da se ne sapletem ali mi nije uspelo. Nagazio sam na pertlu od patike i pao. Medi je bila uplasena da mi se nesto nije desilo. A ja sam se samo uspravio i otrcao u kuhinju uzimajuci picu i sedavsi na kauc.
Naravno, svi su me videli kako sam pao i poceli su se smejati. "Niall kako si uspeo da se polomis tako? " pitao je Liam drzeci se za stomak od smha. "Nije smesno. Osetio sam miris pice i dok sam silazio miz stepenice nagazio sam pertlu i pao sam." odgovorio sam mu i tu se Harry ubacio. "I ustao si zdraviji nego ikad i dotrcao ovde. Samo da bi jeo picu? " pitao je. " Pa moze se reci da je tako." rekao sam mu i pogodio ga daljinskim. Koji mi je bio najblizi pri ruci. Harry je uhvatio daljinski i skocio na mene uzevsi mi picu. "Ne piza! Harolde zazalices sto si ovo uradio. " rekao sam mu i potrcao ka njemu. Kad sam ga prosao okrenuo sam se i na brzinu mu spustio farmerke i zgrabio picu. Ne znam ni sam kako sam sve to uspeo. "O ne nisi valjda." rekao je Zayn.
"Sto? Sta moze da krene po zlu? "pitao sam ga. A on je samo pokazao na Harrya koji mi je polako prilazio. Mogao sam mu videti bes u ocima.
Horan pozdravi se sa svojom Irskom guzicom jer je nece biti.
Opet se jasvio dosadni glasic.
Znas sta? U pravu si?
Kad ja nisam to bio u pravu?
I tako dok sam se ja raspravljao sam sa sobom. Harry mi je prisao i uhvatio me za kragnu kosulje i podigao me je. Uvatio sam ga obema rukama da me ne bi ugusio. A on me je samo bocnuo prstom u rebro. Pustio me je i istrcao u dvoriste i tamo smo se jurili kao mala deca kada se igraju.
"Ajde vas dvoje. Dosta vise!" Liam nas je odvajao.
"Prvi je poceo!" vikao je Harry dok ga je Zayn drzao.
"Ja prvi poceo?! Salis se zar ne?" rekao sam mu i otimao se da bi me Liam pustio.
"Cuti tu i ne migolji se." rekao mi je Liam lupivsi me sakom po glavi.
"Dosta svo cetvoro!" culi smo Medi kako vice na nas. Ali nesto tu nije imalo smisla. Sto Louis za ime bozije ima takav pogled. Mogla mu se prepozati patnja, mrznja i bol. Verovatno nesto sa Tinom. Prestao sam da se migoljim i zamislio sam se tako da me je Liam doslovno vukao do kuce.
"Ok ok malena prestacemo." cuo sam dubok muski glas. A znao sam da je to jedna jedina osoba- Harry.
Uputio sam mu onaj 'ubicu te' pogled. Sto je jako velika retkost kod mene. Medi mi je prisla i sapnula mi. "Veceras ti nema spavanja." na samu pomisao. Mogao sam osetiti kako mi se frend polako dize. I vec se mogla primetiti nabocina. Ujeo sam Liama. Te me je pustio a ja sam otrcao u kupatilo i zakljucao vrata. Umio sam se kako bi skrenuo misli sa toga sto mi je Medi rekla ali bilo je tesko. Nakon dobrih 5 minuta u kupatilu sam mogao da izadjem kao da se nista nije desilo. Mada je neko veoma dobro znao sta se desilo. I zazlice veceras.
--------------------
---------------------------------------
I evo duzeg dela 1000 i neato reci. Sta li je Niall smislio? Ja se iskreno nadam da nema gramatickih gresaka.✨Vote & comment✨
YOU ARE READING
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanfictionMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...